Haarkleur

SperSIZEboon

Badass junkie

Axxess

Bewuste gebruiker
Moest gelijk aan deze griet denken (rood haar)

Beetje kut foto maar kon geen andere beter vinden :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik vind het wel een mooie foto hoor. :hearteyes:

Maar je had toch een keertje de zijkant weg geschoren? Deadly shame. :(

azgaza

Badass junkie
Ik zou willen stellen dat ik het allemaal mooi vind en dat het niet zo veel uitmaakt, maar geschiedenis heeft mij geleerd dat ik uitsluitend op mannen val met bruin tot zwart haar, dat mag dan licht-bruin, rood-bruin, donkerbruin of zwart. Heb eigenlijk alleen donkerbruin en zwart gehad wat mensen betreft waar ik echt compleet verliefd op ben. Dan het liest met hazel kleurige, groene, bruine of grijze ogen. Blauw vind ik niet geweldig. Lichte huid is dan mooi, en sproeten zijn helemaal cool. Beetje 'tan' mág nog wel, maar bleek is beter.

Wat veel belangrijker is dan de kleur is trouwens de lengte, ik val vooral op mannen met láng haar. Lang, donker stijl haar, vind ik mooi (ja ik heb helemaal de juiste vriend, bijna 1 meter bruin-zwart compleet stijl haar :hearteyes: )

kaasbaas

Badass junkie
Ik vind een haarstijl met heel veel kleurtjes altijd wel leuk... Maar geverfd rood haar vind ik toch wel zeer sexy :hearteyes:.

W.F.L.

Badass junkie
azgaza zei:
Wat veel belangrijker is dan de kleur is trouwens de lengte, ik val vooral op mannen met láng haar. Lang, donker stijl haar, vind ik mooi (ja ik heb helemaal de juiste vriend, bijna 1 meter bruin-zwart compleet stijl haar :hearteyes: )

Zoals ik, alleen is het mijne eerder lichtbruin. Haha. Ik vind dat het mij wel goed staat maar binnenkort doe ik het eraf denk ik, want het begint op m'n zenuwen te werken.

Drientje

DF-koning
SperSIZEboon zei:
Heb jij een voorkeur voor een bepaalde haarkleur?

ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar :hearteyes: :hearteyes:
zhe-stayster zei:
Goeiemorgen,

Ik ben iemand met een ongeloofelijke angst voor mensen met rood haar,
Dusdanig erg dat ik mijn deur amper uit durf.
Er woont een ginger bij ons in de straat en elke keer als hij bij mij langs loopt kijkt hij heel eng bij mij naar binnen, zulke momenten durf ik me niet te bewegen, houd me adem in en probeer door de grond te zakken.

Wat moet ik doen????

Help mij!

Groetjes,

een bange M

:grin:

Miepje91

Experimenterende gebruiker
mannen met donker haar en donkere ogen :hearteyes: Ben over het algemeen niet zo gecharmeerd van buitenlandse mannen.

en zelf ben ik nog steeds heel blij met me blonde koppie:d

Duifje

Belezen gebruiker
Dat cared mij niks eigenljk, al heb ik veel minder met rood/orangje kleurig haar dat stoot me toch wat af

TrippyShit

Badass junkie
alcoholist zei:
kval eigenlijk meer op meisjes die mooi van binnen zijn

Hahah das echt de grootste bullshit die ooit verzonnen is he :tearsofjoy:
Als je iemand er niet minimaal leuk vind uitzien, zal er nooit wat van komen natuurlijk :P

OT:

Ik heb niet echt een voorkeur. Tenminste, dat denk ik altijd. Het komt 9,9vande10x uit op blond :P Maar uno brunette of zwart haar vind ik ook zeker wat hebben..

alcoholist

Wijs gebruiker
dat wel ja :P maar het maakt me allemaal niet zoveel uit , van alle soorten meisjes zitten er leuke en minder leuke bij,ik zie wel wat er op mn pad komt,, als ze maar geen attitude heeft enzo, ik haat van die arrogante wijven weetje,wees gwn lekker jezelf

Drientje

DF-koning
Ice queen zei:

Vanaf de moment dat ik iemand met zulke kleur ogen tegen kom,
dan speelt haarkleur geen rol meer
Oh dat is Robert van Attema! Die had zulke Husky ogen.
Zal morgen eens aan een vriendinnetje vragen of hij er nog werkt.
*Instant smelt*

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Bij mannen: donker (kort)
Bij vrouwen: licht (lang)

Ik vind vrouwen die op mannen lijken en andersom niet aantrekkelijk, maar uiterlijk is niet alles. Innerlijk is het meest belangrijk, maar het is wel fijn als diegene er ook nog wel aardig uitziet. Maar goed, ik heb zoveel lelijke als knappe vriend(innet)jes gehad. Als je het er maar leuk mee kunt hebben he!

KoxBox

Badass junkie
lipsticknmascara zei:
Ik vind vrouwen die op mannen lijken en andersom niet aantrekkelijk

Mooi gezegd. :tearsofjoy:

OT: Blond (wat een cliché) heeft al rapper mijn aandacht maar daar stopt het ook. Ik heb niet echt een voorkeur want donker harige meisjes kunnen ook best sexy zijn! :hearteyes:
Behalve rost... I do not like them ginger girls. I tried but she failed.

Bovenaan