Hallucinaties van mdma

Marklar

Belezen gebruiker
Hoi

Gister lekker los gegaan bij Qrime Time, maar had voor het eerst een hele visuele 'trip'. Ik heb wel eerder gehad dat ik flink los ging op de lasers, maar nooit echt hallucinaties. Ik heb de pillen die ik gebruikt heb laten testen op 140mg MDMA. Heb er 3 gehad, met telkens ongeveer 2-3 uur er tussen. Ik merkte bij de eerste al dat die erg hard insloeg, bijna over me nek gegaan :rolleyes: Na een tijd heb ik echt een shirt van een dj in een grote hamburger zien veranderen :wave: reality :wave: Toen mensen aan de verkeerde kant van de balkon leuning zien staan en dat soort ongein :stoned: :confused: Denk echt dat ik harder ging dan me eerste keer. Niet erg veel kunnen dansen wel af en toe maar was echt te waus. Veel gezeten op het balkon en lekker genoten van de meesterlijke lichtshow. Zijn er anderen die ook soms ook zo visueel trippen? Vraag me nogal af of het aan de hoeveelheid lag enzo.

nicole1973

Belezen gebruiker
Ik heb het dan niet zo zeer zoals jij dat beschrijft maar meer als ik iets te veel gebruikt heb en ik doe mijn ogen dicht en dan weer open beweegt het behang.. soms lijkt het wel of er van alles rondvliegt .. maar qua audio... ik hoor altijd een hoop mensen praten .. maar is net of je niet letterlijk kan verstaan wat ze zeggen.. Vaag
het ligt bij mij echt aan de hoeveelheid die ik neem .. in het begin keurig 1 pilletje nooit meer en nu neem ik vaker bij en na 2 pillen van 150mg heb ik dat dus al wel

Marklar

Belezen gebruiker
GewoonVOL zei:
Tja, als je niet zo'n hoge dosis gewend bent, kan het spul aardig op je hersenen werken. :rolleyes:

Nou ik had op thunderdome dezelfde pillen, en had er ook 3 gedaan. Dit was na een xtc vrije periode van ongeveer anderhalf jaar. Sloegen zeker goed aan, en ik was ook mentaal verheen maar visueel gezien.. meer dan een paar space momenten op de lasers had ik niet. Ik bedenk me nu wel dat ik aan het begin van de avond op qrime time 2-3 biertjes had gedronken, en aan gezien ik bijna nooit drink heeft dit denk ik ook wel invloed gehad

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Marklar zei:
GewoonVOL zei:
Tja, als je niet zo'n hoge dosis gewend bent, kan het spul aardig op je hersenen werken. :rolleyes:

Nou ik had op thunderdome dezelfde pillen, en had er ook 3 gedaan. Dit was na een xtc vrije periode van ongeveer anderhalf jaar. Sloegen zeker goed aan, en ik was ook mentaal verheen maar visueel gezien.. meer dan een paar space momenten op de lasers had ik niet. Ik bedenk me nu wel dat ik aan het begin van de avond op qrime time 2-3 biertjes had gedronken, en aan gezien ik bijna nooit drink heeft dit denk ik ook wel invloed gehad

Met pillen heb ik de meest bizarre shit meegemaakt, en wat ik heb gemerkt was dat het elke keer een andere ervaring was. (Ook al waren het dezelfde pillen en dezelfde dosering die ik wel eens eerder had genomen)

Ik weet wel zeker dat de werking word bepaald door veel verschillende factoren (Stemming, je geestelijke en lichaamelijke toestand, andere stoffen die je naar binnen werkt en ga zo maar door...)

Je ziet wel veel dingen die steeds terug komen bij ieder gebruik een mooi voorbeeld daarvan is hoe lief en aardig je ervan wordt.

Maar dannog, elke keer is anders, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Je weet het wel, maar je hebt geen idee over hoe je het gaat ervaren.

En XTC geeft een enorme impact op je hersenen, je geest oftewel je bewustzijn. En dat is het meest complex en mysterieus systeem in je hele lichaam. Het stofje kan geen onderscheid maken tussen realiteit en dingen die helemaal niet kunnen. Maar het beschikt over de kracht om je hersenen zo in de knoop leggen dat zij het zelf ook niet meer snappen. (De gevolgen zijn meestal hallucinaties of meerdere emoties tegelijkertijd).

Dus het zou best wel eens kunnen dat die 2/3 biertjes invloed hadden, maar dan denk ik dat het ook door vele andere omstandigheden kwam waarvan die paar biertjes een cruciaal onderdeel vormden.

Hmm, snap je wat ik probeer te zeggen?

El Retro

Wijs gebruiker
GewoonVOL zei:
Marklar zei:
GewoonVOL zei:

Met pillen heb ik de meest bizarre shit meegemaakt, en wat ik heb gemerkt was dat het elke keer een andere ervaring was. (Ook al waren het dezelfde pillen en dezelfde dosering die ik wel eens eerder had genomen)

Ik weet wel zeker dat de werking word bepaald door veel verschillende factoren (Stemming, je geestelijke en lichaamelijke toestand, andere stoffen die je naar binnen werkt en ga zo maar door...)

Je ziet wel veel dingen die steeds terug komen bij ieder gebruik een mooi voorbeeld daarvan is hoe lief en aardig je ervan wordt.

Maar dannog, elke keer is anders, je weet nooit wat er gaat gebeuren. Je weet het wel, maar je hebt geen idee over hoe je het gaat ervaren.

En XTC geeft een enorme impact op je hersenen, je geest oftewel je bewustzijn. En dat is het meest complex en mysterieus systeem in je hele lichaam. Het stofje kan geen onderscheid maken tussen realiteit en dingen die helemaal niet kunnen. Maar het beschikt over de kracht om je hersenen zo in de knoop leggen dat zij het zelf ook niet meer snappen. (De gevolgen zijn meestal hallucinaties of meerdere emoties tegelijkertijd).

Dus het zou best wel eens kunnen dat die 2/3 biertjes invloed hadden, maar dan denk ik dat het ook door vele andere omstandigheden kwam waarvan die paar biertjes een cruciaal onderdeel vormden.

Hmm, snap je wat ik probeer te zeggen?

Ik snap het perfect. En zoals je al zei, elke keer is steeds een nadere ervaring, die beïnvloed wordt door de stemmingstoestand van dat moment. En ik denk eerlijk gezegd dat die biertjes er echt nix mee te maken hebben dat je hallucineerde. Ik hallucineer alleen als ik geen bier of heel weinig bier gedronken heb.

J0rrit

Badass junkie
jip, hallucineren van mdma is wel heel leuk. Meestal heb ik dan dat ik in de verte een groep mensen zie of iets anders, en als je dichter bij komt blijkt het een lantaarnpaal ofzo te zijn. Ook heb ik eens een heel groot insect door mijn kamer zien vliegen ( en oren! ), en deze was er best een tijdje, als ik met mijn vingers em probeerde aan te raken ging ik er gewoon doorheen.

Verder heb ik na een grote hoeveelheid mdma het gevoel alsof alles om mij heen zo onecht is, alsof ik door een videogame loop ofzo. Dit heb ik al vaak gfehad als ik echt hard ging, nog iemand?

Qocaïne

Badass junkie
wtf kerel! van 140mg al gaan hallucineren! Maar wat bedoel je met een tijdje? Na één pil hallucineren.. of na de derde?

Jammer dat je niet helemaal los kon gaan op de muziek.. maar ik denk dat deze hallucinaties toch ook wel super waren om mee te maken!

:wave:

Marklar

Belezen gebruiker
Qocaïne zei:
wtf kerel! van 140mg al gaan hallucineren! Maar wat bedoel je met een tijdje? Na één pil hallucineren.. of na de derde?

Jammer dat je niet helemaal los kon gaan op de muziek.. maar ik denk dat deze hallucinaties toch ook wel super waren om mee te maken!

Nou ik denk dat ik net na de 2e begon te hallucineren. En het was inderdaad een super mooie ervaring :sunglasses: Vanaf het balkon werd de zaal en de DJ gewoon een geheel, het vloeide allemaal samen :hearteyes:

GewoonVOL

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:

Ik heb ook eens na 2 pillen gehalucineerd dus niks wtf. :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
ik bedoelde 'wtf' in de zin van... *achem*.... "ECHTWAAR!! Vet man!!"

Nee maar lijkt me super om eens mee te maken... ik dacht wel dat je meer nodig had om te hallucineren van de mdma. maar als je nagaat.. is 280mg ook niet niks :grin:

Carlitos

Badass junkie
DarkScope zei:
jip,
Verder heb ik na een grote hoeveelheid mdma het gevoel alsof alles om mij heen zo onecht is, alsof ik door een videogame loop ofzo. Dit heb ik al vaak gfehad als ik echt hard ging, nog iemand?

Hmm ik was een keer op een feest.
Had ik pil gekocht,genomen voelde er vrij weinig van.
Maar op dat moment (voor het eerst) dacht ik dat ik ook in een videogame zat en dat het onecht was.

Maar hard ging ik niet,toch was het wel grappig ja :).
Toch wel leuk dat andere dit ook hebben

J0rrit

Badass junkie
Qocaïne zei:
ik bedoelde 'wtf' in de zin van... *achem*.... "ECHTWAAR!! Vet man!!"

Nee maar lijkt me super om eens mee te maken... ik dacht wel dat je meer nodig had om te hallucineren van de mdma. maar als je nagaat.. is 280mg ook niet niks :grin:

het ligt eraan, mijn aller heftigste trip ( zo was het echt te noemen ) op mdma had ik na 2 3/4 visje ( terwijl ik vaak daarvoor en daarna nog stuk of 5 nam zelfs ). Op een gegeven moment kwam ik gewoon in mijn eigen wereld: hele felle kleuren in de bladeren van bomen, als ik wegstaarde zag ik allemaal van die steeds kleiner wordende rondjes in elkaar ( zoals je inzoomt bijv.), echt dingen zien die er niet waren, 2 tal keer ging alles voor een halve minuut helemaal in slowmotion, was echt geweldig.

Zo zie je hallucineren van mdma gebeurt meestal wel in grote hoeveelheden, maar het hoeft niet zo te zijn. Want op deze kleinere hoeveelheid tripte ik veel harder, en als ik veel neem hallucineer ik ook altijd wel iets, maar kleine dingetjes maar. Het ligt aan je stemming, fitheid, hoeveel gegeten, andere drugs erbij enz.

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik heb wel eens hallucinaties gehad tijdens een mdma trip. We hadden met 3 personen 1 gram opgemaakt, in doses van 3. (3 x 110 mg). Daarna zag ik mijn vrienden met brillen op (die ze dus niet op hadden) en patronen in de muur bewegen, vervormde gezichten, blauwe dingen bewegen op de kast etc. Heel raar, ik vond het echt een vette trip. En natuurlijk gelijk maar weer een nachtje doorgehaald.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Op Awakenings zat ik op de wc, in zo'n hokje dus. En daar is het nooit zo licht, beetje wazig dus. Ik deed er best lang over, want met xtc ben ik altijd of supersloom, of juist supersnel :sunglasses: En als ik net uit de muziek kom erg sloom. Toen viel dat hokje ineens om. Ik was mijn hele orientatie kwijt, en dacht echt dat iemand die hele rij hokjes voor de gein had omgeduwd. Ik schreeuwde ook: Doe relaxed! Toen ik de wc uitkwam stonden er een paar meisjes heel vreemd te kijken... :)

J0rrit

Badass junkie
TechNora zei:
Op Awakenings zat ik op de wc, in zo'n hokje dus. En daar is het nooit zo licht, beetje wazig dus. Ik deed er best lang over, want met xtc ben ik altijd of supersloom, of juist supersnel :sunglasses: En als ik net uit de muziek kom erg sloom. Toen viel dat hokje ineens om. Ik was mijn hele orientatie kwijt, en dacht echt dat iemand die hele rij hokjes voor de gein had omgeduwd. Ik schreeuwde ook: Doe relaxed! Toen ik de wc uitkwam stonden er een paar meisjes heel vreemd te kijken... :)

het hokje waar je in zat viel niet om maar dat hallucineerde je? tof!

Bovenaan