TechNora zei:ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...
Dissonant zei:TechNora zei:ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...
Het ligt idd aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt. Als je meer binnenkrijgt dan je kan verwerken, wordt een deel van de mdma omgezet in mda, wat een hallucinogene stof is. Dan ga je dus dingen zien.
Of het kan ook dat ze gewoon mda in de pil gestoken hebben. 2cb zou me verbazen.

word! en de tweede keerValentijntje zei:klopt, mijn 1e x pillen, 2 lovertjes op en een jointje en ik zag een oma lopen, toen kwam ik dichterbij was het een prullenbak. Of mensen op een bankje zien schreeuwen terwijl er niemand zit. Heel spacy. En CONSTANT beginnen met een gesprek en dan na 1 minuut denken, waar heb ik het ook al weer over? erg leuk :P
zo hard heb ik helaas nooit meer getript.. 1e x blijft t beste
whiterose zei:Ik heb wel eens 'gehoors'hallucinaties als ik na het spacen wiet smoke.

Supervlieg zei:Die tekenfilmpjes had ik vd weekMet de simpsons enzo fucking droog haha
![]()
m26 zei:ja bij mijn eerste keer was het ook egt vet.
ik heb de zwaan in het plaatselijke park baby zwaantjes zien krijgen.
en pickwick theezakjes in de boom zien hangen en nog wat meer.
Supervlieg zei:word! en de tweede keerValentijntje zei:klopt, mijn 1e x pillen, 2 lovertjes op en een jointje en ik zag een oma lopen, toen kwam ik dichterbij was het een prullenbak. Of mensen op een bankje zien schreeuwen terwijl er niemand zit. Heel spacy. En CONSTANT beginnen met een gesprek en dan na 1 minuut denken, waar heb ik het ook al weer over? erg leuk :P
zo hard heb ik helaas nooit meer getript.. 1e x blijft t beste![]()
Valentijntje zei:klopt, mijn 1e x pillen, 2 lovertjes op en een jointje en ik zag een oma lopen, toen kwam ik dichterbij was het een prullenbak. Of mensen op een bankje zien schreeuwen terwijl er niemand zit. Heel spacy. En CONSTANT beginnen met een gesprek en dan na 1 minuut denken, waar heb ik het ook al weer over? erg leuk :P

Phreakingout zei:whiterose zei:Ik heb wel eens 'gehoors'hallucinaties als ik na het spacen wiet smoke.
Geweldig is dat.. heb ik vaak als ik s'ochtends van een feest naar huis ga. Dan hoor je in elk straatgeluid wel een vette beat :P
)Valentijntje zei:klopt, mijn 1e x pillen, 2 lovertjes op en een jointje en ik zag een oma lopen, toen kwam ik dichterbij was het een prullenbak. Of mensen op een bankje zien schreeuwen terwijl er niemand zit. Heel spacy. En CONSTANT beginnen met een gesprek en dan na 1 minuut denken, waar heb ik het ook al weer over? erg leuk :P

teknik zei:Heb het 1x gehad... 1 groen kersje en 1,5 roze kersje+ een fles petrikov en een stuk of 8 joints met ze 4en... Ineens had een maat van me (die normaalgesproken een mat heeft) rasta's, en toen ik een minuut later keek leek het wel een oude vrouw te worden. Dat was dan wel het enige wat ik heb gezien... want het effect nam snel af en kort daarop was ik in slaap gevallen. Desalniettemin een rare en leuke ervaring!
Miss J zei:Ik heb het ook al in een ander topic gevraagt maar zonder antwoord dus hier nog ff een keer:
Ik hallucineer ook altijd met xtc terwijl ik niet veel neem op een avond/nacht (nooit meer als 2 in ieder geval)
En dan zijn hier mensen die zo 8 op een avond nemen en helemaal niks raars zien... Hoe kan dit? Want dan ligt het ook niet meer aan lengte, gewicht enz....