hallucinaties

m26

Newbie
hebben meer mensen hier hallucinaties gehad van pillen? ik heb het alleen de 1e keer gehad daarna niet meer, komt dat ooit terug?

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik heb dit onderwerp al ergens gezien in het DF, hallucinaties ligt o.a. aan de samenstelling van de pil, en of je korte tussenpozen hebt tussen het gebruik.
ikzelf had meestal zelf na een pilletje of 2 a 3 en een fikse joint wel wat hallucinaties, tenminste als ik me ogen dichtdeed en me gedachten de vrije loop liet, dan me ogen open, en een sprookjesbos in levende lijve ontvouwde zich voor mijn ogen.

caatje

Badass junkie
Niet zozeer maar wel cev in de trant van kleuren die ik om mensen zie waar ik op dat moment aan denk.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...

Dissonant

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
ik had hele vette tijdens mijn eerste keer xtc.... drie mensen waarmee ik goed kon praten, maar ik denk dat het ligt aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt, en misschien dat er wat 2cb inzit dan ofzo...

Het ligt idd aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt. Als je meer binnenkrijgt dan je kan verwerken, wordt een deel van de mdma omgezet in mda, wat een hallucinogene stof is. Dan ga je dus dingen zien.

Of het kan ook dat ze gewoon mda in de pil gestoken hebben. 2cb zou me verbazen.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dissonant zei:
TechNora zei:

Het ligt idd aan de hoeveelheid mdma die je binnenkrijgt. Als je meer binnenkrijgt dan je kan verwerken, wordt een deel van de mdma omgezet in mda, wat een hallucinogene stof is. Dan ga je dus dingen zien.

Of het kan ook dat ze gewoon mda in de pil gestoken hebben. 2cb zou me verbazen.

Helemaal waar. Toch krijg ik steeds meer te horen over "2-cb pillen". Technisch gezien is het heel goed mogelijk om 2-cb in pilvorm te stoffen omdat die stof zich makkelijk laat binden. Doch is 2-cb een relatief dure stof die je niet zo gauw in pillen zou vinden.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ooit een prachtige trip gehad van een roze vraagteken en een paar joints, was heel onverwacht en ook m'n allereerste trip :P

eXeCuze

Bewuste gebruiker
haha ik heb een keer gehallucioneerd toen ik thuis kwam dacht dat de achterdeur nog ope stond de gordijnen dicht waren en het licht aan dus ik kom dichteribij achterdeur dicht gordijnen open en licht uit :grin: was wel ff schrikke toen was niet leuk geweest als mijn ma mij zo had gezien :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Hallucineren is leuk, vooral op mdma omdat ze vrij zacht aanvoelen :grin:

En het is idd de MDA die dit veroorzaakt, zoals eerder gepost door Dissonant :)

Valentijntje

Bewuste gebruiker
klopt, mijn 1e x pillen, 2 lovertjes op en een jointje en ik zag een oma lopen, toen kwam ik dichterbij was het een prullenbak. Of mensen op een bankje zien schreeuwen terwijl er niemand zit. Heel spacy. En CONSTANT beginnen met een gesprek en dan na 1 minuut denken, waar heb ik het ook al weer over? erg leuk :P

zo hard heb ik helaas nooit meer getript.. 1e x blijft t beste

Supervlieg

Wijs gebruiker
Valentijntje zei:
klopt, mijn 1e x pillen, 2 lovertjes op en een jointje en ik zag een oma lopen, toen kwam ik dichterbij was het een prullenbak. Of mensen op een bankje zien schreeuwen terwijl er niemand zit. Heel spacy. En CONSTANT beginnen met een gesprek en dan na 1 minuut denken, waar heb ik het ook al weer over? erg leuk :P

word! en de tweede keer :grin:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
whiterose zei:
Ik heb wel eens 'gehoors'hallucinaties als ik na het spacen wiet smoke.

Geweldig is dat.. heb ik vaak als ik s'ochtends van een feest naar huis ga. Dan hoor je in elk straatgeluid wel een vette beat :P

Eckster C

Bewuste gebruiker
echte hallucinaties niet als ik men ogen dicht doe wel tekenfilmpjes etc en mooie visuals en ook het gevoel dat er een laser doormijn lijf zit te stralen

nutsss

Wijs gebruiker
Als je zoekt kom je meerdere topics hierover tegen.

hallucinaties na pil of kristal gebruik van MDMA zijn absoluut geweldig! Ik heb vanalles gezien van hele kuddes pipo-de-clowns tot dansende kabouters.

En hoe absurd het ook is het lijkt altijd vrij normaal en het is nooit beangstigend. Althans dat is mijn beleving. Zelfs toen het gezicht van mijn kennis voor de helft van m afviel en een vrij onsmakelijk restant overbleef kon ik m rustig aanstoten om hem vervolgens op zijn gezicht te wijzen...

Ook weleens hordes wormpjes uit mn poriën zien omhoogspringen om vervolgens met een sierlijke boog weer in een andere porie te verdwijnen... en het leek allemaal de gewoonste zaak van de wereld.

Jaaaa mij kan je er voor wakker maken, die MDMA hallucinaties!!

m26

Newbie
ja bij mijn eerste keer was het ook egt vet.

ik heb de zwaan in het plaatselijke park baby zwaantjes zien krijgen.
en pickwick theezakjes in de boom zien hangen en nog wat meer.

nutsss

Wijs gebruiker
m26 zei:
ja bij mijn eerste keer was het ook egt vet.

ik heb de zwaan in het plaatselijke park baby zwaantjes zien krijgen.
en pickwick theezakjes in de boom zien hangen en nog wat meer.

pickwick theezakjes? In de boom? Poeheee! :wink:

richelle

Belezen gebruiker
Bij mij komt t niet meer terug , alleen de eerste 2 a 3x gehad toen ik voor t eerst gebruikte,jaar of 5 terug, heb ze nu nooit meer.
vond het wel heel apart, net wat nutss zegt, totaal niet beangstigend!

toch soort tollerantie opgebouwd denk ik.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ja ik moet zeggen dat het bij mij ook lang geleden is dat ik hallucinaties heb gehad. De laatste 5 keer sowieso niet, alleen spacen in mijn gedachten na belachelijke hoeveelheden. Maar dingen echt zien, nee :(

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb dit de laatste 2 keren ook gehad, maar het lag waarschijnlijk niet aan de samenstelling van de pillen want het waren verschillende...
Ik zag geen mensen of voorwerpen ofzo maar hele rare kleurloze figuurtjes die van het plafond kwamen vallen... :grin:
Dus ik zeg tegen m'n vriend (die ook onder invloed was) "Kijk daar!!!" (wat natuurlijk nergens op slaat omdat het maar hallucinaties zijn) maar hij zag het ook en zegt: "Heee ja!!" en zo hebben we ons weer een half uur vermaakt :mrgreen:

Toch blijft het raar want ik neem nooit extreem veel en ook niet veel in een keer maar dan zal m'n lichaam wel niet zo veel kunnen hebben denk ik... :P

Robdebob

Bewuste gebruiker
Gister nog:
Ik liep buiten rond en zag overal mensen staan, terwijl het er helemaal uitgestorven was. Ik zag de gekste dingen aan voor personen of dieren, zoals lantaarnpalen bomen dozen etc :confused:
Toen ik naar de wc ging leek er op het eerste gezicht alsof deze vol zat met bubbeltjes. Toen ik nog wat langer keek leek het alsof hij aan het overstromen was, pas toen besefte ik dat ik al 10 minuten naar mijn wc aan het staren was :mrgreen:
Op het eind kon mijn vriend niet meer met mij communiceren omdat mijn gezicht volgens hem griezelig verminkt was. :rolleyes:
Maar was verder helemaal top!

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Supervlieg zei:
Valentijntje zei:

word! en de tweede keer :grin:

heb het toen nooit meer gehad.. 1e x beste dag van mijn leven. Zag de hele tijd in het water allemaal laserlampjes in de vorm van kikkertjes.. echt lijp!.

het leukste was nog dat een vriend van me frontaal tegen een paaltje aanreed omdat hij dacht dat het een meneer was die wel even opzei ging.. G_R_U_W_E_L_I_J_K... ik wil terug naar die dag :(

weet iemand trouwens hoe ik dat gevoel weer terug kan krijgen of moet ik dan MDA pillen kopen?

Nelisssss

Experimenterende gebruiker
Valentijntje zei:

whaha dit herken ik zo goed :grin:

ik had met een vriend van me allebei 2 roze mitsus gehad en na 5 uur wouzen een dikke joint gerookt met amnesia-hees (amnesia betekent geheugenverlies)

2 uur lang iedere minuut ergens over beginnen te lullen, en het moment erop het al weer completen vergeten zijn waar je het over had, en waar we het uiteindelijk over hadden was dat we niet snapten waarom we steeds alles vergaten :rolleyes:

Nelisssss

Phreakingout zei:
whiterose zei:
Ik heb wel eens 'gehoors'hallucinaties als ik na het spacen wiet smoke.

Geweldig is dat.. heb ik vaak als ik s'ochtends van een feest naar huis ga. Dan hoor je in elk straatgeluid wel een vette beat :P

haha klopt :grin: elke auto die langs komt lijkt net een techno beat van een paar seconden, en vogels fluiten hele wouze melodietjes in de vroege ochtend ( want slapen doen we niet :wave: )

Nelisssss

Valentijntje zei:

weer zo een, grappig dat ik niet de enige ben met dit soort wouze hallucinaties :hearteyes:

elk bankje lijkt vol te zitten met de raarste lui waar je van denkt dat je die nuchter nooit tegen zou komen, en geparkeerde auto's zitten vol met dieren

SperSIZEboon

Badass junkie
hekken, blokken waar mensen op staan te dansen, vechtpartijen in je ooghoek wat uiteindelijk alleen maar dansende mensen blijken te zijn..

mn ex zag een keertje op Sensation alleen vuilniszakken ipv hoofden

teknik

Newbie
Heb het 1x gehad... 1 groen kersje en 1,5 roze kersje+ een fles petrikov en een stuk of 8 joints met ze 4en... Ineens had een maat van me (die normaalgesproken een mat heeft) rasta's, en toen ik een minuut later keek leek het wel een oude vrouw te worden. Dat was dan wel het enige wat ik heb gezien... want het effect nam snel af en kort daarop was ik in slaap gevallen. Desalniettemin een rare en leuke ervaring!

knurft

In combinatie met wiet wil ik wel eens rare dingen gaan zien..
Op een feest vanuit mijn ooghoeken ooit mensen met smeltende vervormende hoofden gezien, dat was behoorlijk freaky. Verder vaak cev's en blokpatronen op muren enz. Maar die staantafels en hekjes waar iedereen het altijd over heeft op fora moet ik nog tegenkomen

teknik

Newbie
Gisteren weer een rare ervarig gehad op de E :) Om ong. 10 uur genomen. Half 12 inslag... Piek bereikt rond de kwart over 12 half 1. (ondertussen hadden wij 2 gram wiet opgerookt)Dus ik rond de 1 uur naar huis. Rustig achter me pc uitspacen. Rond de half 2 lag ik dus in bed. Maar toen ik het licht uitdeed begon het :) Me kamer leek wel helemaal te vervormen en als ik me ogen dichtdeed kreeg ik best intense closed eye visuals. Ik hoorde zo nu en dan ook bepaalde geluiden vaak iets wat op een muzikale toon leek. Ogen open, me plafond begon volledig te verkleuren van rood naar geel en allemaal andere kleuren. Het grappige is dat ik in totaal rond de 3 uur heb liggen spacen met redelijk intense visuals ed. en op geen enkel moment was het ECHT ENG, alles leek wel een zachte ondertoon te hebben (Een soort van het komt allemaal wel goed sfeer) :wave:

Serenity

Badass junkie
teknik zei:
Heb het 1x gehad... 1 groen kersje en 1,5 roze kersje+ een fles petrikov en een stuk of 8 joints met ze 4en... Ineens had een maat van me (die normaalgesproken een mat heeft) rasta's, en toen ik een minuut later keek leek het wel een oude vrouw te worden. Dat was dan wel het enige wat ik heb gezien... want het effect nam snel af en kort daarop was ik in slaap gevallen. Desalniettemin een rare en leuke ervaring!

Prachtig is dat. Had n keertje ook dat ik een gozer als een vrouw zag en evenlater leek hij sprekend op Hitler. Ook zag ik brillen, en bij de personen die al 'n bril hebben van zichzelf zag ik er twee. Te ziek, maar wel ubervet :grin:

jcp

Bewuste gebruiker
Ik trip hem altijd zowat op pillen, maar ook op methylone (buisjes).

Meestal zie ik ook brilletjes, maar ik heb ook wel eens gehad op 2.5 blauwe mitsubishi's dat ik een glas met water in stond te schenken en er ineens heel veel schuim uit het glas kwam.
Het stroomde helemaal over, dus ik met m'n vinger er door heen, en het bleef ook op m'n vinger zitten.
Toen knipperde ik met mijn ogen en zat het glas nog maar 2 duimen vol :openmouth:

Miss J

Bewuste gebruiker
Ik heb het ook al in een ander topic gevraagt maar zonder antwoord dus hier nog ff een keer:

Ik hallucineer ook altijd met xtc terwijl ik niet veel neem op een avond/nacht (nooit meer als 2 in ieder geval)
En dan zijn hier mensen die zo 8 op een avond nemen en helemaal niks raars zien... Hoe kan dit? Want dan ligt het ook niet meer aan lengte, gewicht enz....

jcp

Bewuste gebruiker
Het ligt er volgens mij aan hoeveel mda er in een pil zit / of hoeveel mdma er door je lichaam omgezet wordt naar de stof mda.

iig is mda de stof waarvan je hem tript :)

zaagmans

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Ik heb het ook al in een ander topic gevraagt maar zonder antwoord dus hier nog ff een keer:

Ik hallucineer ook altijd met xtc terwijl ik niet veel neem op een avond/nacht (nooit meer als 2 in ieder geval)
En dan zijn hier mensen die zo 8 op een avond nemen en helemaal niks raars zien... Hoe kan dit? Want dan ligt het ook niet meer aan lengte, gewicht enz....

MDA tolerantie en laag gedoseerde pillen wellicht? 8% van MDMA wordt omgezet naar MDA en jij bent een meisje, scheelt ook.

Bovenaan