hallucinaties?

Marieke

Experimenterende gebruiker
Ik heb afgelopen weekend voor het eerst speed gebruikt, in combinatie met xtc (en natuurlijk wiet). Ongeveer 5 uur na laatste pil en ongeveer 6 uur na laatste lijn begon ik met lichte hallucinaties (paarse glijdende vlekken op de muur, vliegende muggetjes op behang, vriendin had groen haar, stemmen die ik net niet kon verstaan, schimmen van mensen die ik dan ook net niet kon zien, bewegende tegels) die voortduurden tot ik tegen negen uur savonds op bed ging. Kan dit komen door speed? xtc had ik namelijk ook al eerder gehad en daar ben ik beide keren niet van gaan hallucineren. (Hoewel ik het ook vreemd zou vinden als het van speed zou komen). Het was wel te chill :stoned:
En kan je ook makkelijk een overdosis krijgen van deze combinatie?

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hallucinaties kunnen ook ontstaan als je lange tijd niet slaapt... lijkt me niet logisch dat t van de speed of mdma komt. Van de mdma kan wel, maar niet pas na 5 uur... Vreemd!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Niet zo vreemd, de hallucinaties die omschreven worden lijken overduidelijk op typisch slaapgebrek.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
Niet zo vreemd, de hallucinaties die omschreven worden lijken overduidelijk op typisch slaapgebrek.
Precies!

En overdosis.. Deze ligt vrij hoog en komt vrij weinig voor, maar het gevaar word wel dubbel zo groot dat je uitdroogt. Gewoon genoeg drinken en zsm je bedje induiken :wink:

123spacer

Het kan wel hoor. Ik heb wel eens gehallucineerd van 2 Original 69 (is ook mdma, misschien anders?) icm met speed. Brillen zien bij iedereen en tribals over me hand.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
123spacer zei:
Het kan wel hoor. Ik heb wel eens gehallucineerd van 2 Original 69 (is ook mdma, misschien anders?) icm met speed. Brillen zien bij iedereen en tribals over me hand.

Ja, maar was dat tijdens het gebruik of vijf uur later (dat brillen zien bij iedereen ken ik namelijk ook wel onder invloed van mdma).

Temptation

Belezen gebruiker
Marla Singer zei:

jup volkomen mee eensch... ik had het vroeger maar pas vanaf dag drie wakker zijn... nu begint het al na 1.5 dag met gezichtshalucinaties en na 2 dagen beginnen ook de gehoorshalucinaties welke ik strontvervelend vind soms, alhoewel wel handig in de auto dat je geen radio moet aanzetten...

Temptation

Belezen gebruiker
speedkills zei:
hoeveel had je op?

ken je verschijnselen, vroeger paar keer gehad, kwam door veel speed te nemen.

ik neem meestal behoorlijk veel, anders voel ik er niks van :rolleyes: , alhoewel dat als je dat hier vergelijkt eigenlijk nog peanuts zijn. het is zeker nog geen derde gram op twee dagen, maar ben wel altijd nacht drie ook nog wakker.

nog effe bij vermelden dat ik een heel wilde fantasie heb en in alles wat eentonig klinkt vanalles kan horen... :grin:

123spacer

brillen zien was ong. 4 uur na inname.
Gehoorhallucinaties vvind ik ook erg irritant. (was bij mij na 3 dagen wakker zijn)
Ik was toen alleen thuis en ik dacht dat ik heel de tijd mensen benede hoorde. En toen hoorde ik een ruit breken en heel veel gerommel beneden haha. Ben toen met een ijzeren staaf naar beneden gelopen en het huis doorzocht :smoke:

Bovenaan