Hallucineren vertel het

maxtc

Experimenterende gebruiker
Hallo Dames En Heren
ik wil julie verhalen weten van de gekste dingen die julie hebben gezien onder invloed van drugs en wat voor drugs was dat dan?

ikzelf heb samen met een maat van mij tijdens het nachtvissen aan de pillen geweest en toen ik naar zijn gezicht keek zag ik het helemaal veranderen
en even later dacht mun maat opeens dat ie de achterkant van een piratenschip uit de bosjes zag komen

cunt

Wijs gebruiker
mijn ergste keer was toen ik 1x coke had gesnoven op een avond en een redelijk aantal van vrij goeie pillen op had.
toen had ik een meisje naar huis gefietst die in een bos woont. en zag soms al vage dingen in de bosjes enzo toen ik haar dr heen fietste maar op de terug weg begon het net licht te worden dus toen zag ik wat meer in dat bos. toen ik in het begin een eindje in het bos een hele hoop paarden met wagen dr achter staan en allemaal mensen erop. echt heel raar! echt vanaf dat moment tot ik het bos uit was (10min ofzo..) een hele lange rij. vond ik best raar toen dus ging ik maar naar voren kijken toen zag ik niet zoveel rare dingen. later kwam ik toen op een wat grotere weg en daar zag ik allemaal kinderen van de scouting in de bomen spelen! met allemaal begeleiding enzo. maar het was 7uur sochtends zondag ochtend dus daar klopte geen reet van.

met oud & nieuw zag ik een hele mooie bloem uit een heel normaal bosje komen, was echt een hele mooie blauwe bloem. zo mooi had ik er nog nooit 1 gezien .. stond helemaal raar ernaar te kijken enzo :grin:

verder niet zoveel hele vette dingen gezien, moet nog 1keer paddoen en mischien 1x lsd-en als paddos me bevalt. dan maak ik wat leukere dingen mee denk ik :)

spacekonijn

Badass junkie
alleen als t donker is hallucineer ik ( nachtblind etc etc)

gister nog na flink hard feesten op LSD , zag overal op straat mensen staan , waren dan gewoon vlekken / schaduwen / struikjes etc.
omdat je dan de hele avond overal mensen ziet blijft dat nogal hangen ofzo.

verder veel hoofden vervormen als je iemand lang aanstaart

maxtc

Experimenterende gebruiker
ja inderdaad maar het is egt raar
van schaduwen en bosjes enzo daar maak je egt de raarste dingen van
ik heb het ook vaak dat je allerlei mensen enzo ziet
maarja dat hoort er nou eenmaal bij :P

Audio Scum

Belezen gebruiker
ketamiene:

Dat ik in een capsule ging zitten en door een lange pijp leiding werd geschoten waar na ik uiteindelijk in een donkere plek kwam wat ging bewegen en om hoog ging.
Naar maten ik verder kwam kreeg ik een gat te zien met een goud plafon en allemaal wezens (ze zaggen er uit als fareno`s van een andere planeet) om de rand heen gebogen.

Ayahusca:

Het leven van een wat ouder vrouw voorbij zien gaan en op het einde is ze feest aan het vieren met bekende en aan het dansen en het volgende moment verliet ze de kamer waar het zich afspeelde en zag je haar dood gaan en dat werd een aantal keren herhaald. Was erg apart om te zien, zo van het ene moment leef je en dan ben je dood.

Zag me zelf als nazi en dan ook inclusief de woede en het niet beter weten, denkend zo goed te handelen, en was dan bezig met negers af te tuigen. Een ander moment was ik zelf een neger die inmelkaar werd geslagen wegens ras en en dan die ommacht voelen. Je bent gewoon een mens maar omdat je een kleur hebt of wat dan ook word je niet geaccepteerd.
Weer een ander moment was ik toewschouwer en zat ik het te aanschouwen spelend met de vorige gedachte`s.

Mensen die biechten in zo`n hokkie en dan hun fouten zien zoals bedriegen/liegen, sex met minderjarige, moordenaars, alle soorten tuig en gewoon mensen die fouten maken in hun leven en denken van hun spijt af te komen/vergeven te worden, een plaatsje in de hemel te krijgen, hun geweten proberen te sussen door te biechten en dan de hele onzin er van inzien, zo simpel kan het gewoon niet.

Pillen:

Door de duinen lopen en allemaal poorten en bruggen zien.

DXM:

De eerste 4 uur niks voelen, een blow gerookt en nnar bed gegaan. 5min. later deed ik m`n ogen open en zat ik in een een of ander oerwoud inclu. stromend riviertje naast onder me bed.

En nog veel meer. :grin:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Audio Scum zei:
ketamiene:

Dat ik in een capsule ging zitten en door een lange pijp leiding werd geschoten waar na ik uiteindelijk in een donkere plek kwam wat ging bewegen en om hoog ging.
Naar maten ik verder kwam kreeg ik een gat te zien met een goud plafon en allemaal wezens (ze zaggen er uit als fareno`s van een andere planeet) om de rand heen gebogen.

Ayahusca:

Het leven van een wat ouder vrouw voorbij zien gaan en op het einde is ze feest aan het vieren met bekende en aan het dansen en het volgende moment verliet ze de kamer waar het zich afspeelde en zag je haar dood gaan en dat werd een aantal keren herhaald. Was erg apart om te zien, zo van het ene moment leef je en dan ben je dood.

Zag me zelf als nazi en dan ook inclusief de woede en het niet beter weten, denkend zo goed te handelen, en was dan bezig met negers af te tuigen. Een ander moment was ik zelf een neger die inmelkaar werd geslagen wegens ras en en dan die ommacht voelen. Je bent gewoon een mens maar omdat je een kleur hebt of wat dan ook word je niet geaccepteerd.
Weer een ander moment was ik toewschouwer en zat ik het te aanschouwen spelend met de vorige gedachte`s.

Mensen die biechten in zo`n hokkie en dan hun fouten zien zoals bedriegen/liegen, sex met minderjarige, moordenaars, alle soorten tuig en gewoon mensen die fouten maken in hun leven en denken van hun spijt af te komen/vergeven te worden, een plaatsje in de hemel te krijgen, hun geweten proberen te sussen door te biechten en dan de hele onzin er van inzien, zo simpel kan het gewoon niet.

Pillen:

Door de duinen lopen en allemaal poorten en bruggen zien.

DXM:

De eerste 4 uur niks voelen, een blow gerookt en nnar bed gegaan. 5min. later deed ik m`n ogen open en zat ik in een een of ander oerwoud inclu. stromend riviertje naast onder me bed.

En nog veel meer. :grin:

heftige ervaringen :openmouth:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
alleen als t donker is hallucineer ik ( nachtblind etc etc)

gister nog na flink hard feesten op LSD , zag overal op straat mensen staan , waren dan gewoon vlekken / schaduwen / struikjes etc.
omdat je dan de hele avond overal mensen ziet blijft dat nogal hangen ofzo.

verder veel hoofden vervormen als je iemand lang aanstaart
Zoiets had ik ook meegemaakt.

caatje

Badass junkie
in een heftige periode (scheiding) was ik op n avond mezelf aan t analiseren (onder invloed) Ik was mezelf aan t kapot maken kwam ik achter (was er niet van onder de indruk) en als ik mn ogen dichtdeed zag ik mezelf in de film van kleurige ballonen waar ik in weg vloog van de wereld en ik weet nog dat me dat een heel veilig gevoel gaf

A

Anonymous

Gast
Ik heb ook veel postbussen aangezien voor mensen :grin:

Ik zie ook vaak mensen(lees dan schimmen) in bomen en bosjes rondrennen.

Ik zat bij een vriend thuis en keek naar een raam, ineens kwam er een hand tevoorschijn met een joint tussen zn vingers :openmouth:

Ik liep over een brug en aan het einde waar het weer naar beneden loopt zat een junk op de brug, ik keek nog ff goed en wist heel zeker dat er iemand zit, ik kwam dichterbij, en hij draait zijn hoofd helemaal om :openmouth:
was het een hond...

fun

Bewuste gebruiker
op de paddo's:

Vreemde tekens allemaal kriskras door elkaar in het gras of kiezel zien, het lijkt iets omhoog te komen, 3-d shit.
Het lijken chinese karakters die niet bestaan ofzo.

Ook het idee dat er iemand staat of dat die struik net iemand lijkt, alleen ben ik dan nog helder genoeg om te weten dat dat niet zo is helaas.

Met gesloten ogen in een zwarte ruimte zitten met "muren" die bestaan uit losse bollen, in rijen naast elkaar.
De bollen bewegen hetzelfde als een luidspreker, en gaan op de maat van de muziek heen en weer

Salvia:
Nog niet echt getript, maar toch in het kaarslicht aan het kijken, en met toegeknepen ogen schitterd dat kaarslicht met grote stralen.
Tussen twee stralen leek een vlies te zitten waarin ik een soort film zag afspelen, met allemaal dansende mensen van bovenaf gefilmd.

Ook zag ik in de tv (die uitstond) de weerspiegeling van een rood lampje...ik was ernaar aan het kijken en opeens dacht ik dat er iemand voor me stond met een joint in zijn hand, en dat rode was de gloeiende as :)

Helaas nog geen echt vette halli's daar wacht ik nog op :wave:

Jeller

Badass junkie
op paddo's vanalles zien verkleuren, flitsen en vervormen..
zo een oog in hout op tafel ook in een echt oog zien veranderen..
toen ik me rechtstlede in naar een andere kamer ging was er daar een brandblusapparaat, maar heel die kamer lijk versierd alsof het circus of kermis was en dat was de gekskte: in de kamer naast die "versierde" zag ik mijn maat staan en wat dingne tonen ana mij maar in het echt was de deur dicht ne ik stond er maar een mete van :confused:

toen ik de tweede keer een pil pakte had het juust gesneeuw en uit mijn ooghoek zag ik iemand zo uitglijden en echt zo met zijn bene over en weer gaan aan 300km/u om zijn evenwicht te redden.. dit weet ik nog altijd niet of het hallucinatie was of niet, het lijkt mij vele te vlug om zo met je bene te bewegen

toepiekloot

Belezen gebruiker
gezichten van soort monsters zien in de waaiende bomen door trips

en de hoogte van uw gezichtsveld waar uw ogen staan, waren lijk allemaal gekleurde lijnen, zoals ne laser in een discotheek, da was wel de maks :grin: da was na portie paddo's en tegelijkertijd een beetje mdma...

Bovenaan