ketamiene:
Dat ik in een capsule ging zitten en door een lange pijp leiding werd geschoten waar na ik uiteindelijk in een donkere plek kwam wat ging bewegen en om hoog ging.
Naar maten ik verder kwam kreeg ik een gat te zien met een goud plafon en allemaal wezens (ze zaggen er uit als fareno`s van een andere planeet) om de rand heen gebogen.
Ayahusca:
Het leven van een wat ouder vrouw voorbij zien gaan en op het einde is ze feest aan het vieren met bekende en aan het dansen en het volgende moment verliet ze de kamer waar het zich afspeelde en zag je haar dood gaan en dat werd een aantal keren herhaald. Was erg apart om te zien, zo van het ene moment leef je en dan ben je dood.
Zag me zelf als nazi en dan ook inclusief de woede en het niet beter weten, denkend zo goed te handelen, en was dan bezig met negers af te tuigen. Een ander moment was ik zelf een neger die inmelkaar werd geslagen wegens ras en en dan die ommacht voelen. Je bent gewoon een mens maar omdat je een kleur hebt of wat dan ook word je niet geaccepteerd.
Weer een ander moment was ik toewschouwer en zat ik het te aanschouwen spelend met de vorige gedachte`s.
Mensen die biechten in zo`n hokkie en dan hun fouten zien zoals bedriegen/liegen, sex met minderjarige, moordenaars, alle soorten tuig en gewoon mensen die fouten maken in hun leven en denken van hun spijt af te komen/vergeven te worden, een plaatsje in de hemel te krijgen, hun geweten proberen te sussen door te biechten en dan de hele onzin er van inzien, zo simpel kan het gewoon niet.
Pillen:
Door de duinen lopen en allemaal poorten en bruggen zien.
DXM:
De eerste 4 uur niks voelen, een blow gerookt en nnar bed gegaan. 5min. later deed ik m`n ogen open en zat ik in een een of ander oerwoud inclu. stromend riviertje naast onder me bed.
En nog veel meer.