Het is raar en moeilijk uit te leggen.
Kheb al vershillende soorten hallicunaties meegemaakt...
Op xtc: Ik kijk bevoorbeeld naar een muur met stipjes op, en na een tijdje te blijven kijken beginnen de stipjes te fonkelen, en op te lichten. Als ik steeds blijf verderkijken kan ik er figuren uit maken. Ik kan dan een sterretje vormen met die stipjes, en deze dan echt naar voor laten komen en deze uit de muur halen en van dichterbij bekijken...
Heb ook al para hallicunaties gehad. Ik dacht dat iedereen naar me keek en dat elke boom een politie agent was... Niet aangenaam als je naar huis moet rijden met de scooter
Op paddo's: Dit is nog moeilijker uit te leggen. Vorige hallicunatie dat ik me herinner op 30 gram hawaiaanse paddo's was m'n vuur op m'n kamer ( deze bevat gloeilampen die rood zijn, met daarachter een spiegelwand.
Op deze wand waren stofdeeltjes, die door de lampen opgloeiden. Ik kon deze laten bewegen zoals ik wou, en deze laten dansen op de muziek die in m'n kamer speelde...
Kheb ook al paar keer gehad dat het lijkt alsof dat de vloer onder me wegschuift. Ik moet dan gaan zitten, of gegarandeerd val ik...
Soms lijkt het ook dat de platfond op me afkomt, net alsof ik geplet zou worden.
Heb al meegemaakt dat ik een 6e vinger had op m'n hand, en dat m'n vrienden een hoofd hadden in de vorm van een ballon. Ik zag die hoofden net zoals ze getekend waren, als in een vette cartoon...
http://www.nos.nl/nieuws/Images/spotpre ... 123175.jpg
Beetje vergelijkbaar met dit hier, maar nog net iets extreemer
Weird shit, die paddo's...
Ketamine: Het leek alsof er overal in m'n kamer putten waren. Waar ik ook stapte struikelde ik en leek het alsof m'n voet omsloeg.
Ik heb ook een poos op de grond gelegen en dacht in de grootste put aller tijden te vallen. Ik beef maar vallen in een zwart gat ( terwijl ik dit deed, maakte ik de domste bewegingen

)
Het kriebelde echt in m'n buik net alsof het echt was, maar was tergelijkertijd ook doodsbang uiteindelijk een bodem te zullen bereiken...
Kheb meer dan 2 uur liggen vallen. Ik weet niet of jullie dit een trip kunnen noemen, maar ja
Nooit geen keta meer voor mij