hallucineren

J0rrit

Badass junkie
kan veel sos hallucinaties veroorzaken? heb wel ondervonden dat je van veel helemaal van de kaart kan raken.

A

Anonymous

Gast
In tegenstelling tot een ander lid, zal ik wel duidelijk antwoord geven.
Van cocaine kan je niet halucineren, maar als je lang genoeg doorgaat kan je door een slaaptekort gaan halucineren...

J0rrit

Badass junkie
BobG zei:
In tegenstelling tot een ander lid, zal ik wel duidelijk antwoord geven.
Van cocaine kan je niet halucineren, maar als je lang genoeg doorgaat kan je door een slaaptekort gaan halucineren...

zoals bij pep? Maar ik hoorde als je veel neemt dat je wel ab word of valt dat mee?

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
PSYCHOSE !

Ik weet niet wat Ab betekent maar je kan idd redelijk dooreen worden van cocaine, en ook van speed . Dit heet psychose. psychose wordt veroorzaakt door teveel dopamine in je hersens waardoor je schizofreen achtige symptomen krijgt. Het treed echter op na lange tijd veel speed of coke te hebben gebruikt, en volgens mij gebeurt het sneller met speed maar daar ga ik maar niet op in.

Mindless1985

Badass junkie
Een psychose kan net zo goed van paddo's of acid komen. Ook zijn bepaalde mensen gevoeliger voor psychoses dan anderen. Bijvoorbeeld mensen met familie die last hebben van psychotische klachten, of die vroeger (of nog steeds) last van depressies hebben. Natuurlijk is het wel zo, hoe meer je gebruikt des te groter de kans op een psychose, of des te sterker hij wordt.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Punt is dat een psychose door hallucinogenen can worden ` getriggered`. Dus gebeurt alleen in bepaalde omstandigheden en vooral als de mensen er aanleg voor hebben.

Amphetamine (en cocaine) psychose gebeurt zowiezo bij iedereen bij een bepaalde dosis(varierend van persoon naar persoon)

J0rrit

Badass junkie
ik bedoelde met ab niet zoiets als een psychose, maar ik bedoel dat je gwn als je veel snuift waus wordt, dus beetje van de wereld?

melissa

Wijs gebruiker
toen ik 19 was heb ik me bijna een od gesnoven......
geloof me ik was echt wel para,zag en hoorde dingen die er niet waren....
ben in een hoekje van de kamer gaan zitten en vanaf daar is alles een black out.....
tot dat mijn ex me vond 1 dag later.....
daarna ben ik ook rigoreus gestopt,na 1 jaar dagelijks 1 gram te hebben weggesniffeld.......
tot dat ik mijn huidigge vriend tegenkwam 7 jaar later

lot

Badass junkie
melissa zei:
toen ik 19 was heb ik me bijna een od gesnoven......
geloof me ik was echt wel para,zag en hoorde dingen die er niet waren....
ben in een hoekje van de kamer gaan zitten en vanaf daar is alles een black out.....
tot dat mijn ex me vond 1 dag later.....
daarna ben ik ook rigoreus gestopt,na 1 jaar dagelijks 1 gram te hebben weggesniffeld.......
tot dat ik mijn huidigge vriend tegenkwam 7 jaar later

vriend= verloofde of niet dan? :confused: :wave:

zommes

Badass junkie
Cocaine is een verdovend/oppeppend middel. Je kan inderdaad alleen hallucinaties (wanen) krijgen als je er lang genoeg op wakker blijft.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Cocaine is een verdovend/oppeppend middel. Je kan inderdaad alleen hallucinaties (wanen) krijgen als je er lang genoeg op wakker blijft.

prs en dan nog hele wazige en alleen op een tijdstip dat je eigenlijk alleen nog maar wil slapen...dus niet interresant eigenlijk..

melissa

Wijs gebruiker
halicunaties wil ik t niet noemen.......
ik had alleen sterk t gevoel dat ik achterna gezeten werd.....zag dingen in mijn oog hoeken flitsen en bewegen....
ik woonde toen nog in t spijker, :rolleyes: ..
t gedeelte aan t spoor(voor de arnhemmers)karel van gelderstraat....
1 of 2 weken daarvoor was er 1 of andere mafkees bij 1 van de meisjes via de achterkant t pand in gekomen en heeft haar verkracht en met tig aantal mesteken vermoord.....
2 panden verder dan mijn pand.....
ik heb toen 2 nachten niet geslapen door de sos en ben gewoon doorgegaan....
op een gegeven moment ergens in de ochtend durfde ik mijn kamer niet meer uit te komen,er was niemand meer in mijn pand en ik moest naar onze coffeeshop aan de andere kant van de straat.....maar dan moest ik wel langs de achterkant van t pand......
ik ben van mijn leven nooit zo bang geweest.....
na uren om t hoekje van mijn kamer te hebben gegluurd nam ik een sprint,rende ons huis in deed de deur op slot en ben in t hoekje van de kamer in mekaar gekropen gaan zitten......
daar heb ik uren voor me uit staan turen en ben toen waarschijnlijk in slaap gevallen......
halicuneren was t dus niet echt nee,maar voor mij was t de druppel want de angst die ik voelde was niet te beschrijven

ik wou er net een topic over maken

Ik heb vannacht ook aan de sos gezeten, alleen het was iets betere dan ik had verwacht.

Heb ik de hele nacht proberen te slapen maar het lukt gewoon niet en toen ik vanmorgen wakker werd zag ik allerlei hallicunaties.

Vlekker op de muur, of lijnen die niet recht lopen

Nu ik een boterham en wat fruit gegeten heb is het wel minder geworden maar is er een andere manier op dit uit de weg te gaan.

Sos zou normaal 5 uur in je lichaam blijfen maar ik heb het gevoel dat't er al wel 10 uur in zit

ja dat had ik al gelezen, maar ik heb nog wel het gevoel dat de sos actief mee werkt aan dit hele gebeuren

ik ben idd al bijna 30 uur wakker, is dat "schadelijk" in de zin van dat je er directe schade van kan ondervinden?

Cowboy Henk zei:
ja dat had ik al gelezen, maar ik heb nog wel het gevoel dat de sos actief mee werkt aan dit hele gebeuren

ik ben idd al bijna 30 uur wakker, is dat "schadelijk" in de zin van dat je er directe schade van kan ondervinden?

Slaapdeprivatie levert op zichzelf geen lange-termijn-schade op, maar als je het combineert met veel CNS-stimulanten wordt het natuurlijk een ander verhaal...

Skippy

Wijs gebruiker
heb er niet van gehallucineerd ,niet van de coke teminste maar omdat ik 2 dagen niet had geslapen :rolleyes:

flash kieke

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
het ligt aan de coke natuurlijk. Als je 1 dag niet slaapt zonder drugs ga je toch ook niet hallucineren.

Na 1dag wakker zijn begin je niet te hallucineren.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)

Na 2dagen wakker zijn,ga je toch al een hallucinatie oppikken.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)

Na 3dagen wakker zijn-->Dan ga je waanbeelden en hallucinaties krijgen.(of je nuchter bent of onder de coke maakt niet uit.)

A

Anonymous

Gast
Jawel, want zonder die coke kan je niet lang opblijven.

A

Anonymous

Gast
De doorsnee persoon kan echt niet zomaar 3 dagen doorhalen.

matthijs

Badass junkie
flash kieke zei:
BobG zei:
De doorsnee persoon kan echt niet zomaar 3 dagen doorhalen.

Als hij/zij moeite doet en niet bang is om gek te worden,kan iedereen het.
Behalve baby's en zo... :)

Dat denk ik ook wel ja...zolang je maar niet gaat zitten enzo en actief blijft is het prima te doen...

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Je gaat inderdaad na een paar dagen zonder te slapen hallucineren met of zonder cocaine maar het wordt door de drugs versneld

ik las laatst dat de wereldrecord niet slapen bijna 12 dagen was. Door een 18 jarige jongen uit amerika. Daarna heeft ie 14 uur geslapen en werd fris en fruitig wakker. Ik neem aan dat dat ook zonder drugs was.

flash kieke

Wijs gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Je gaat inderdaad na een paar dagen zonder te slapen hallucineren met of zonder cocaine maar het wordt door de drugs versneld.

Versneld weet ik niet, maar je gaat wel harder hallucineren.

PharmaPhreeK zei:
Je gaat inderdaad na een paar dagen zonder te slapen hallucineren met of zonder cocaine maar het wordt door de drugs versneld

ik las laatst dat de wereldrecord niet slapen bijna 12 dagen was. Door een 18 jarige jongen uit amerika. Daarna heeft ie 14 uur geslapen en werd fris en fruitig wakker. Ik neem aan dat dat ook zonder drugs was.

hoe kan het dan dat ik het na 1 dag had?

ik moet wel zeggen dat ik de week ervoor (vakantie) elke dag zonder uitzondering ongezond eten heb gehad, elke dag weinig slaap en (extreem) veel drank. Elke dag 's nachts dronken in bed belanden ongeveer.

En die dag zelf had ik de hele dag gewerkt, daarna een bbq, en daarna om 1 uur uitgegaan tot 7 uur 's morgens.

Misschien dat m'n lichaam al helemaal uitgeput was van die andere dagen, maar ik had het serieus na 1 dag al.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
PharmaPhreeK zei:
het ligt aan de coke natuurlijk. Als je 1 dag niet slaapt zonder drugs ga je toch ook niet hallucineren.

Na 1dag wakker zijn begin je niet te hallucineren.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)

Na 2dagen wakker zijn,ga je toch al een hallucinatie oppikken.(in nuchtere toestand en onder invloed van coke)

Na 3dagen wakker zijn-->Dan ga je waanbeelden en hallucinaties krijgen.(of je nuchter bent of onder de coke maakt niet uit.)
idd toen ik vrijgelaten ben uit de gevangenis tot ik hier terug in belgie was ben ik ook 60+ uur wakker geweest.
volledig nuchter en toen had ik ook last van hallucinaties.
licht echt wel puur aan het wakker zijn.

Bovenaan