Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
van alle MD soorten krijg je hallucinaties.. maar bij een gewone dosis MDMA krijg je dit niet.. pas als je veel binnen hebt zet je lichaam dit om naar MDA en daar hallucineer je wel van
kan iemand een paar pillen noemen waar zeker MDA inzit? en geen gezeur over opdruk dit en dat, het klopt meestal toch wel, dan laat ik ze testen als ik ze gevonden heb.
van alle MD soorten krijg je hallucinaties.. maar bij een gewone dosis MDMA krijg je dit niet.. pas als je veel binnen hebt zet je lichaam dit om naar MDA en daar hallucineer je wel van
Dat gaat ook niet altijd op. Zelf heb ik nog nooit gehallucineerd van mdma en toch wel vaak een grote portie binnen gehad, mijn 'sociale' omgeving zat dan inderdaad wel keihard te blaten en bleren over roze olifanten en weet ik veel wat voor waanzin.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.