Hallucinerende shit..

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Yoo mensen.

Gister was mijn 3e keer XTC gebruik, en ik vond het toch een stuk anders dan de eerste 2 keer. De eerste 2 keer waren gewoon slechte pillen met weinig MDMA, maar na de 2e (uiteindelijk 6) toch gewoon de echte werking; strakke kaken, wijde ogen, love gevoel, lekker spacend en chill.

Gister was wel een stuk anders. We kregen blauwe hartjes, dit zijn niet gewoon ronde pillen met een hartje als 'afdruk', maar gewoon letterlijk als pilvorm een blauw, beetje plat/langwerpig hartje. Daarna had ik nog 1,5 witte mitsubishi's op, dus ik weet niet precies van welke welk effect nou kwam. Ik vertel de avond/effecten wel ff kort;

Het was een lange weg naar een kroeg/dicotheek waar ik voor de eerste keer kwam. Al zo'n 40 minuten (misschien wel meer) hadden we er allemaal al 1tje genomen. Het was erg koud en had hele reis mn ogen dicht dus heb er niet veel van gemerkt. Vlak toen we daar aankwamen had ik de andere ook geslikt.

Ik kreeg toen eigenlijk normale MDMA effecten, maar niet erg sterk ofzo. Het was ook weer snel uitgewerkt had ik het gevoel. Omdat ik een beetje baalde van de kwaliteit had ik van iemand 1 witte mitsubishi gekocht. Ik weet niet of dit de echte of neppe zijn, als ze nep waren had ik denk ik gebad-tript, ik kreeg later nog een halve mitsibushi van iemand, maar het gekke van de avond was, was datk erg raar hallucineerde. Dit had ik de keren daarvoor nog nooit meegemaakt. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

1. Dit had ik meerdere keren, veranderende gezichten. Heel raar. Ik zat bv op een kruk, en keek naar links richting de zaal en zag 2 normale mensen praten, een vrouw en een man. Ik zag het gezicht van die vrouw als een heel oud,berimpelde oma ofzo. Het zag er erg raar uit en ik kon het zien zolang ik wou, zodra ik eenmaal d8 dit klopt niet en m'n hoofd schudde, was ze in 1x gewoon normaal. Ook zag ik vaak dingen/mensen die anderen niet zagen.

2. Mijn sigaretten waren op en ik vroeg er 1 aan een vriend. Hij zei ja is goed, en was bezig met hem te pakken. In mijn space lette ik d'r al niet meer echt op en zat gwn spacend voor me uit te staren, waarschijnlijk al gelijk vergeten. Hij zei; hier, en toen zat ik toch ff raar te kijken. Ik zag gewoon een zwart iets ofzo, daarna leek het op een pen. Ik zei: wat is dit?? Zei die: ja een sigaret sukkel. Toen keek ik ff goed (schudde met mn hoofd alst ware), en toen veranderde die letterlijk in een sigaret. Heel bizar.

Trouwens, een vriend van me die voor z'n eerste x had geslikt, die over de hele avond door 1 van deze hartjes had gedaan (ik dus 2 hartjes en 1,5 mitsubishi's na 3x gedaan), kreeg een soort badtrip. Hij vertoonde heel erg kinderlijk gedrag, en was voor veel dingen bang. Hij zei bv; pas op pas op er ligt hier allemaal glas, hoewel het helemaal niet zo was. Een andere vriend moest serieus zn vader ofzo spelen, en dingen zeggen als: eey nu moet je echt ff niet meer klagen anders word ik boos op je! En toen werd 'ie daar al gelijk bang voor. Hoewel het int echt gewoon een "stoere gast" is.

Ik vraag me echt af wat dit nou kon zijn. Ik vond het anders en raar vergeleken met de eerste 2 keren, maar vond het hallucineren wel chill. Ik had geen badtrip ofzo maar vond het te ziek hoe ik alles zag.

Wow, volgens mij is dit topic een beetje te lang? :P

tomz0r

Badass junkie
Ik denk dat je iets teveel hebt genomen, een deel van de MDMA zet dan om in MDA waarvan je gaat halucineren.

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ok..ik heb ook heel kort een beetje een misselijksheids gevoel gehad alsof ik moest kotsen, maar dat ging snel over. Ik vond het toch wel een dikke ervaring, dat hallucineren. Echt te zieke dingen kan je gewoon zien.. :hearteyes: :stoned:

tomz0r

Badass junkie
033Amnesia zei:
Ok..ik heb ook heel kort een beetje een misselijksheids gevoel gehad alsof ik moest kotsen, maar dat ging snel over. Ik vond het toch wel een dikke ervaring, dat hallucineren. Echt te zieke dingen kan je gewoon zien.. :hearteyes: :stoned:

Kan wel leuk zijn ja, maar verantwoordelijk gebruiken plz.
Hou er nu maar een paar maandjes tussen, of althans probeer :P

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Haha gisteravond was m'n 3e keer, en die andere 2 keren is nu al een maand geleden ofzo. Omdat dit beetje slechte waren wouden we alsnog 1x goed gaan, maar gisteravond was dus (voorlopig) een laatste x.

Lauu

Badass junkie
tomz0r zei:
Ik denk dat je iets teveel hebt genomen, een deel van de MDMA zet dan om in MDA waarvan je gaat halucineren.

+1

gewoon weten waar je grenzen liggen...en moet dit niet naar Trip Reports?

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
Ja lijkt op een report...denk dat ie hier niet hoort te staan dus,maar goed toch leuk om te lezen :)

Ja die kerel zat goed wauss dus :grin: maarja dat kan gebeuren..stoere kerels worden mietjes.Mietjes worden stoere kerels.Dat is het effect van drugs ook o.a. :wink:

Maar wat die rare dingen betreft.Ik zit altijd bij een vriend thuis en wat andere vrienden te spacen,maar daar komen soms 2kerels bij die we niet graag in ons groepje hebben.Waarom..omdat die ook altijd kinderachtig doen en praten :confused:

Hatelijk is dat,zeker als heel het groepje goed zitt te spacen en zich altijd kei surieus gedraagt.Is de mdma uitgewerkt is iedereen stil.word er amper wat gezegd..tijd om naar huis te gaan en in bed te kruipen..

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Ja maar dit was niet een persoon die niet gemogen werd ofzo..ik kende hem sinds die dag en vond hem echt chill. Maar hij zat gewoon in een soort badtrip, was in 1x overal bang voor, en leek net een zeurend klein kind, hoewel die int echt gewoon zo'n hardcore gabber is..

Lauu

Badass junkie
033Amnesia zei:
Ja maar dit was niet een persoon die niet gemogen werd ofzo..ik kende hem sinds die dag en vond hem echt chill. Maar hij zat gewoon in een soort badtrip, was in 1x overal bang voor, en leek net een zeurend klein kind, hoewel die int echt gewoon zo'n hardcore gabber is..

dat kan drugs dus doen met je :wink:

Wacky

Badass junkie
Die pillen zijn geen zuurtjes.
Ze zijn als het goede pillen zijn zo gemaakt dat 1 pil 1 dosis is. Niet 3 en halve pil dus.

ballie15

Belezen gebruiker
Hallucineren

Hallucineren is meesterlijk!!!
Dat vind ik t leukst bij pillen.

Al was t vannacht een beetje te erg, het hield niet op.

Normaal heb ik dan dat ik af en toe iets raars zie, verspreid over de avond, das leuk.
Maar gisteren hield t op een gegeven moment niet meer op, overal waar ik keek zag ik iets raars gebeuren. ( Was op TE)

Ik zag mensen in kerkbanken zitten ( complete mainzaal) en toen ik weer omkeek zag ik een gast naar de grond duiken en die was vervolgens weg, toen zag ik weer wat vliegen...
Maar toen zei ik dat tegen een vriend en die zei tegen me: "Jij bent de baas, denk dat" en toen was t zo weer over. Later nog wel een trap op proberen te gaan die er niet was en een puzzelstukje op een hand gezien van een vriend, maar dat was t en dan blijft t leuk.

Als je echt vaag wil halicuneren en keihard wil gaan moet je een keer dubbele roze mitsubitschi's proberen :wink:
echte aanraaier je heb aan 1tje al genoeg (tenzij je al heel veel hebt gebruikt natuurlijk)

chrzz

Belezen gebruiker
Dit kan wel eens gebeuren, ik heb bijna altijd wel van deze vage hallucinaties, ik vind het best tof. Alleen het brillenzien is beetje afgezaagt geworde :P :sunglasses:

Annæ

Belezen gebruiker
hallucinatie shit is inderdaad juist het leuke eraan.
van echte blauwe mitshu's ga je sowieso wel hard
maar inderdaad gewoon te veel denk ik.

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Ik heb nu nog maar een keer xtc gedaan (volgens die gasten waarvan ik ze heb gekregen 120 ?mg? pure mdma, ik had ze zelf dezelfde pillen zien gebruiken dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.) en ik kreeg dus ook op de piek dat het gezicht van mijn maat helemaal veranderde. Hij had het namelijk over dat als we later groot waren samen met zijn vrouw en ik met mijn vrouw af en toe samen naar een restaurantje gingen en beetje bij kletsen enzo. En toen zag ik hem dus alsof die 25 jaar ouder was :grin:

oxidox

Newbie
als ik haluccineer ( meestal na min. 4 ter)

dan zie ik bij mensen brilletjes die er totaal niiet zijn, na lang staren of korter bij gaan naar de persoon , zie ik dat ze de bril niet aanhebben.

1x had ik het goed bont gemaakt(2tripple's en nog 4+ander).. toen zag ik bij IEDEREEN rare brilletjes :mrgreen: , ik zag bij de meeste mensen ook zwarte strepen op hun gezicht..

bij sommige mensen zag ik witte security oortjes,

dit was allemaal best wel grappig en eens fijn om te ervaren.. maar wat iik ook zag, en best wel eng was :grin: ; sommige mensen hun hoofd stond gewoon vol met piercings die er totaal niet waren xD !

al bij al,vond ik het Fijn! en zeiden mijn kamerade dat ik iedereen ZEEEEER raar aan het bekijken was en dat ik constant deed alsof ik mijn eigen ogen niet geloofde :openmouth:

BELANGRIJK: als je hallucineert RIJ NIET! , dat is ongelofelijk gestoorD :) ... nadat ik trgkwam vn discotheek, rond hakf 7u smorgens,( om 6u was ik gestopt met haluccineren) gingen ik en kamerade wat aan kanaal zitte, en een dikke peuk stoke.. nadat die op was, begon ik weeer fel te hallucinere.. en DAAR was dat ZEER gevaarlijk!, De weg was 3m breed en toch kon ik niet tusse die 3meter rijden, gewoonweg te fel aan het hallucinere.. ik zag overal mensen in het donker wandelen en remde geregeld met mijn brommer om ze (zogezegt niet dood te rijde :grin: ) , ook stond er ineens een grote bank op de weg.. dat was wel even schrikken:grin:

Lauu

Badass junkie
brillen zien is een standaard geval van halliucinatie met xtc...en nee rijden onder invloed is zoiezo niet het slimste :P

pretender

Belezen gebruiker
mda is een mooi tripmiddel heb ik ervaren... beetje wappie

je ziet alles om je heen wapperen maar wel leuk

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Trippend achterop een brommer is ook niet fijn. op den duur wist ik niet, of we reden of stilstonden, en elke paar minuten zag ik me kameraad zich omdraaien. terwijl t een half uur rijden was. pas toen we echt stilstonden kreeg ik even een helder momentje.

citrobacter

Experimenterende gebruiker
Supervlieg zei:
Kan je van mdma hallucineren jah? :confused:

Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit van gehallucineerd, maar overdrijf ook nooit met dosissen omdat het voor mij nog altijd partydrug blijft. Als ik wil halucineren is dat zoiezo niet op een feest en dan doe ik het ook liever met paddo's of lsd;.

takala

Bewuste gebruiker
Van echt veel mdma (kristallen) te nemen (+ 500 mg) hallucineer ik altijd, vb. mensen die er niet zijn, mensen met allemaal dierenmasker (met lange snuiten), ... maar eens ik daar ben, ben ik wel al helemaal versjapt ('wauw' zoals jullie zeggen) en dit duurde ook maar een uur of 2 -tijdens de piek-

In Roemenïe op een festival had een Belgische vriend van me mda bij. Het verschil was duidelijk merkbaar. Van ongeveer 100mg hallucineerde ik uuuuren lang hordes mensen, afval, een brug over de rivier daar, m'n vriendin, ... Elke 20 minuten was het lachen! Ik voelde me voor de rest heel normaal. Niet verward ofzo, beetje energie en warm gevoel...

Nu dat ik weet dat mda dit kan doen, doel ik niet meer zo achter het hallucineren bij mdma, dat versjapte gevoel van zoveel te nemen hoeft helemaal niet.

Supervlieg

Wijs gebruiker
citrobacter zei:
Supervlieg zei:
Kan je van mdma hallucineren jah? :confused:

Ik heb er eerlijk gezegd ook nooit van gehallucineerd, maar overdrijf ook nooit met dosissen omdat het voor mij nog altijd partydrug blijft. Als ik wil halucineren is dat zoiezo niet op een feest en dan doe ik het ook liever met paddo's of lsd;.

Ik was sarcastisch :mrgreen:

Shana_P

Belezen gebruiker
Zou het niet kunnen dat je gwn een mda pil hebt gehad?
De hoeveelheid lijkt me net iets te klein om al van te hallucineren.
Doe het al zo lang en in hogere dosissen maar heb dit nog nooit meegemaakt.
Jammer genoeg :d

Die Roemenen verdienen een levenslange celstraf trouwens, 4 onschuldige mensen dood, zeer triest!

Nelisssss

Experimenterende gebruiker
Shana_P zei:

Die Roemenen verdienen een levenslange celstraf trouwens, 4 onschuldige mensen dood, zeer triest!

klinkt goed MDA pillen waar kun je die krijge :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
Nelisssss zei:
Shana_P zei:

klinkt goed MDA pillen waar kun je die krijge :hearteyes:

goed zoeke...onder elke steen

Shana_P

Belezen gebruiker
klinkt goed MDA pillen waar kun je die krijge :hearteyes:[/quote]

Overal als je maar goed genoeg zoekt. Ook al word beweerd dat deze tegenwoordig niet meer te vinden zijn.

Bovenaan