halve chocolade paddo reep, gevaren?

caatje

Badass junkie
je houdt er geen blijvende schade aan over, als t uitgewerkt is is het ook echt uitgewerkt. En een badtrip tja ik zou zeggen doe t niet allen en in een vertrouwde omgeving zodat je vrienden je weer op t juiste pad kunnen zetten. have fun :wave:

J0rrit

Badass junkie
maar k trip gwn thuis met 4 vrienden, maar zij trippen ook allemaal. er is niemand bij die niet tript, maar als k een bad trip krijg kan k tog ook gewoon in bed gaan liggen of niet? maar je kunt nie dood gaan ofzo aan een paddo trip?

Intoxicated

Wijs gebruiker
neen.. of je moet natuurlijk out gaan en stikken in je tong of in je kots, maar dat zal je met een portie paddestoelen niet gebeuren. Maar het beste is toch als je bad gaat om gewoon bij mensen te blijven en een beetje te proberen te communiceren... werkt meestal het best

sjaak

Newbie
Die paddo chocolade repen ken ik ook. Ze kosten hier ongeveer 15 euro per stuk en je kunt er met 2 - 3 personen van spacen.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Hm zo'n reep lijkt me wel lekker, maar ik zou het niet gebruiken als ik niet wist hoeveel er precies ongeveer in zit, zeg maar :P

pasquali

Bewuste gebruiker
In zon reep ( moet wel de goede zijn in een wit doosje)
Zit ongeveer 2 en een halve portie mexicanen.
EEn of twee stukjes volstaat al ( 6 stukjes een reep) Voor een leuke giggly rush
een halve voor volle trip.

Ik moet zelf zeggen dat ik het een van de fijnste producten vind.
Omdat je gewoon een stukje kan nemen zonder dat t al te zwaar is en het is makkelijk doseren.
Enige probleem als reep op is wil je meer!! haha

Bovenaan