Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
je houdt er geen blijvende schade aan over, als t uitgewerkt is is het ook echt uitgewerkt. En een badtrip tja ik zou zeggen doe t niet allen en in een vertrouwde omgeving zodat je vrienden je weer op t juiste pad kunnen zetten. have fun
maar k trip gwn thuis met 4 vrienden, maar zij trippen ook allemaal. er is niemand bij die niet tript, maar als k een bad trip krijg kan k tog ook gewoon in bed gaan liggen of niet? maar je kunt nie dood gaan ofzo aan een paddo trip?
neen.. of je moet natuurlijk out gaan en stikken in je tong of in je kots, maar dat zal je met een portie paddestoelen niet gebeuren. Maar het beste is toch als je bad gaat om gewoon bij mensen te blijven en een beetje te proberen te communiceren... werkt meestal het best
In zon reep ( moet wel de goede zijn in een wit doosje)
Zit ongeveer 2 en een halve portie mexicanen.
EEn of twee stukjes volstaat al ( 6 stukjes een reep) Voor een leuke giggly rush
een halve voor volle trip.
Ik moet zelf zeggen dat ik het een van de fijnste producten vind.
Omdat je gewoon een stukje kan nemen zonder dat t al te zwaar is en het is makkelijk doseren.
Enige probleem als reep op is wil je meer!! haha
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.