Handboek handboek: paddo's

Discussie in 'Natuurlijke Psychoactieven' gestart door psych-out, 20 jul 2011.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Na je 2CE verhaal dat ik heb gelezen valt dit waarschijnlijk erg mee. Leuke dosis om mee te beginnen :smile:

2. Helenas

Helenas Bewuste gebruiker

Ja haha het ging echt nergens over. Heb een beetje patroontjes gezien maar verder helemaal niks. Niks mentaals ook. We hadden truffelthee gemaakt: water laten koken, 10 minuten laten afkoelen, truffels heel fijn gesneden en 20 minuten laten intrekken en daarna de thee gedronken. Misschien iets fout gedaan? Volgende keer maar 15 gram en gewoon eten denk ik :smile:

3. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator

Jammer dat het niet veel deed. Klinkt niet echt alsof jullie iets fout gedaan hebben. Hebben jullie nog wel de stukjes truffels opgegeten? Anders zou ik de volgende keer gewoon 15 gram proberen inderdaad. Bij mij werkt eten of thee zetten allebei wel eigenlijk, als je het gaat eten moet je gewoon zo lang mogelijk erop kauwen.

4. Helenas

We hebben de stukjes niet opgegeten omdat ik had gelezen dat dat niks meer uitmaakt. Of heb ik dat mis?

5. Psychedelibee

Dat zou wel uit kunnen maken aangezien misschien niet alle werkzame stoffen in je thee zijn opgelost. Ik at ook nog altijd de stukjes op, voordeel is dat ze een stuk beter te verdragen zijn als dat je zo gewoon op eet.

6. Bobsacamano

Bobsacamano Badass junkie

Zo ranzig is het toch ook weer niet :P Gewoon kauwen die handel.

7. Fool

Fool Badass junkie

Het wordt elke keer erger, die truffels. :kots:

8. Psychedelibee

Ik vind truffels nog best redelijk te eten, pas vanaf 30gr plus wordt het wel met tegenzin. Maar als je het smerig vind is thee wel een prima alternatief.

9. Helenas

Ik had zulke horrorverhalen gelezen over de smaak en misselijkheid dat ik besloot thee te zetten. De volgende keer zal ik me gewoon vermannen en eten. Toch weer zonde van die 20 euro :worried:

10. Psychedelibee

Heel goedkoop zijn truffels niet, dus dan is het wel zonde als het niet veel doet inderdaad. Door alle horrorverhalen zal het je waarschijnlijk heel erg mee vallen de smaak, wel goed kauwen voor optimaal effect.

11. theholyganja

theholyganja Bewuste gebruiker Tripreporter

Kan je truffels eigenlijk bewaren in de diepvriezer? :confused:

Het zou maar voor een weekje zijn dan kan ik ze gaan gebruiken, maar de koelkast is echt not done mijn ouders kijken daar veel te veel in.

12. Psychedelibee

Lees hier verschillende verhalen over op internet. Sommige zeggen dat het de psilocybine/psilocine kapot maakt en andere zeggen dat het gewoon kan. Lijkt me persoonlijk sterk dat de werkzame stoffen kapot gaan door invriezen, alleen moet je wel grondig te werk gaan als je iets wilt invriezen. Allereerst moeten ze volledig gedroogd zijn, aangezien het vocht er in anders gaat kristalliseren. Vervolgens moeten ze volledig lucht en waterdicht verpakt worden. Het beste is het te vacuumeren, maar zoals de meeste mensen zul je niet beschikken over een vaccumeer machine gok ik zo. In dat geval zijn strijkzakken nog een aardig alternatief. Die zijn lucht en vocht dicht in ieder geval, en wanneer je zoveel mogelijk lucht eruit perst bij het dichtstrijken kom je enigszins in de buurt van vaccumeren. Lijkt mij allemaal een hoop gedoe voor een weekje, zeker omdat het drogen al een paar dagen zal duren.

13. theholyganja

En drogen kan dan weer door ze tussen 2 velletjes keukenpapier te steken?

14. theholyganja

En als ik ze gwoon in hun vacuum doosje een week op een donkere plek leg moet dat toch ook lukken?

15. Psychedelibee

Denk niet dat ze dan meteen bederven, maar kun je het best even bij de smartshop navragen.

16. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Een weekje is geen probleem hoor

17. straatmadelief

straatmadelief Belezen gebruiker

Laatst heb ik met wat vrienden magic truffels gegeten. Met vier personen drie porties mexicana. We hebben er echt heel weinig van gemerkt, waren alleen wat opgewekter en de kleuren zagen er iets warmer uit. En dat terwijl ik echt heb getript op slechts een derde portie philosophers stone een paar jaar geleden, om nog maar te zwijgen over hoe intens ik wel eens heb getript op een halve portie Mexicaanse paddo's. Slechte oogst of iets dergelijks zou je misschien zeggen, maar op de doosjes stonden verschillende houdbaarheidsdatums dus dan lijkt het alsof het een verschillende oogsten zijn geweest? Ik was erg verbaasd over de milde effecten in ieder geval!

18. Psychedelibee

Blijft een natuurproduct uiteindelijk.

Deel Deze Pagina