trippelh zei:Doet me denken aan 'The voice of holland"daar zit ook een dame en als ze zingt hangt de ene oog en de andere staat wagenwijd open
Flameon zei:trippelh zei:Doet me denken aan 'The voice of holland"daar zit ook een dame en als ze zingt hangt de ene oog en de andere staat wagenwijd open
Dan weet je ook dat die niet geheel nuchter is![]()
Dr Gonzo zei:dat heb ik ook, er is zelfs een naam voor"het syndroom van horner"....mri scans heb ik gehad, onderzoeken dit ,onderzoeken dat.....
maar nu je het zegt zou het best wel een met xtc te maken kunnen hebben....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Horner
k00k zei:Bij mij staan ze echt nooit wijd open, best jammer![]()
k00k zei:Gister MDMA icm Speed gedaan. Toen had ik geen hangend oog :P
Scralemonkey zei:k00k zei:Gister MDMA icm Speed gedaan. Toen had ik geen hangend oog :P
Begrijp ik niet hé.. bij mij verkloot dat het Mdma gevoel zo hard.
OT: haha die verdwaasde bekende mdma blik, priceless.
TRAVOLTA zei:Scralemonkey zei:k00k zei:Gister MDMA icm Speed gedaan. Toen had ik geen hangend oog :P
hangt af van de hoeveelheden he. een beetje speed erbij vind ik eigenlijk heerlijk (00:00 100 mg speed, 01:00 1 pil, 01:30 halve pil, 02:00 halve pil + 50 mg speed). op die manier toch n geweldig mdma gevoel maar alsnog erg helder + geen erge dip wanneer de mdma is uitgewerkt. je moet er echter wel van uit gaan dat slapen er waarschijnlijk niet meer inzit
![]()
Scralemonkey zei:k00k zei:Gister MDMA icm Speed gedaan. Toen had ik geen hangend oog :P
Chris Pontius zei:Ik kan me niet voorstellen dat je MDMA met iets wilt mixen. Je wordt er al kneiterscheef van.
Als het begint uit te werken kan ik me voorstellen dat je ergens anders op overstapt, maar tegelijk? Is dat niet veel te overweldigend/zonde van het effect?

Als ik MDMA heb gebruikt, gaat altijd mijn rechteroog iets hangen. Dan is die kleiner dan het andere oog. In mijn vriendengroep heeft dit echt niemand. Het is zeer irritant als ik het zie op foto's
Heeft iemand dit nog, en waardoor komt dit?