Hangend oog

k00k

Bewuste gebruiker
Hoi,

Als ik MDMA heb gebruikt, gaat altijd mijn rechteroog iets hangen. Dan is die kleiner dan het andere oog. In mijn vriendengroep heeft dit echt niemand. Het is zeer irritant als ik het zie op foto's :P

Heeft iemand dit nog, en waardoor komt dit?

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
heb t zelfde, een oog dicht en het andere half, en dan vervolgens met beide ogen een andere kant opdraaien :)

trippelh

Bewuste gebruiker
Doet me denken aan 'The voice of holland"daar zit ook een dame en als ze zingt hangt de ene oog en de andere staat wagenwijd open

Flameon

Badass junkie
trippelh zei:
Doet me denken aan 'The voice of holland"daar zit ook een dame en als ze zingt hangt de ene oog en de andere staat wagenwijd open

Dan weet je ook dat die niet geheel nuchter is :wink:

k00k

Bewuste gebruiker
Bij mij staan ze echt nooit wijd open, best jammer :grin:

Dit is btw nog niet zo erg als normaal, heb geen duidelijke foto's met 1 oog hangend helaas!

Zo dus:

Bijlagen

• xtcayez.jpg
    xtcayez.jpg
    1,1 KB · Weergaven: 2.973

Andyy

Bewuste gebruiker
k00k zei:
Bij mij staan ze echt nooit wijd open, best jammer :grin:

bij mij hangen ze de meeste keren ook, maar als ik lang doorga en met een beetje dex erbij (paar puntjes maar) dan ben ik klaarwakker en heb ik 2 grote kijkers van hier tot aan colombia.

Tjer

Newbie
Ik heb juist hetzelfde , gaan ze eerst hangen alsof ik stoned ben , maar op het hoogtepunt , hangt mijn linker super laag , en begin ik massaal scheef te kijken . meestal als ik alcohol combineer

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
Scralemonkey zei:
k00k zei:
Gister MDMA icm Speed gedaan. Toen had ik geen hangend oog :P

Begrijp ik niet hé.. bij mij verkloot dat het Mdma gevoel zo hard.

OT: haha die verdwaasde bekende mdma blik, priceless.

hangt af van de hoeveelheden he :). een beetje speed erbij vind ik eigenlijk heerlijk (00:00 100 mg speed, 01:00 1 pil, 01:30 halve pil, 02:00 halve pil + 50 mg speed). op die manier toch n geweldig mdma gevoel maar alsnog erg helder + geen erge dip wanneer de mdma is uitgewerkt. je moet er echter wel van uit gaan dat slapen er waarschijnlijk niet meer inzit :wink:

k00k

Bewuste gebruiker
TRAVOLTA zei:
Scralemonkey zei:
k00k zei:
Gister MDMA icm Speed gedaan. Toen had ik geen hangend oog :P

Begrijp ik niet hé.. bij mij verkloot dat het Mdma gevoel zo hard.

OT: haha die verdwaasde bekende mdma blik, priceless.

hangt af van de hoeveelheden he :). een beetje speed erbij vind ik eigenlijk heerlijk (00:00 100 mg speed, 01:00 1 pil, 01:30 halve pil, 02:00 halve pil + 50 mg speed). op die manier toch n geweldig mdma gevoel maar alsnog erg helder + geen erge dip wanneer de mdma is uitgewerkt. je moet er echter wel van uit gaan dat slapen er waarschijnlijk niet meer inzit :wink:

Ik had voor aanvang van het feest 4 lijnen speed gehad, op het feest zelf mdma. Slapen kon ik wel goed daarna :openmouth:

Chris Pontius

Badass junkie
Ik kan me niet voorstellen dat je MDMA met iets wilt mixen. Je wordt er al kneiterscheef van.
Als het begint uit te werken kan ik me voorstellen dat je ergens anders op overstapt, maar tegelijk? Is dat niet veel te overweldigend/zonde van het effect?

k00k

Bewuste gebruiker
Chris Pontius zei:
Ik kan me niet voorstellen dat je MDMA met iets wilt mixen. Je wordt er al kneiterscheef van.
Als het begint uit te werken kan ik me voorstellen dat je ergens anders op overstapt, maar tegelijk? Is dat niet veel te overweldigend/zonde van het effect?

Niet zonde van het effect, het is een ander effect. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen haha. Gewoon niet te veel speed pakken!

achja, ik heb altijd een hangend oog. als ik Xtc opheb dan gaat mijn hangend oog omhoog en mijn normale oog gaat hangen. te vaag voor woorden eigenlijk:grin:

Perrydiculous

Experimenterende gebruiker
(Sorry voor de major bump hiero) Maaruhm, ik heb dit ook, weet iemand of je er iets tegen kunt doen? Het is ernstig lelijk en het valt erg op :P
Toen ik het de eerste paar keren gebruikte was het nog niet zo, maar bij de 5e keer ofzo is het gekomen...
Foto van m'n ogen als bijlage.
Ernstig creepy...

Bijlagen

• creepy eyes.png
    creepy eyes.png
    12,5 KB · Weergaven: 1.929

showiii

haha nice grote pupillen, ik heb hier ook wel last van, maar ook als ik blow, dan hangt men linker oog, en met mdma men rechter oog :tongueout: ik zal binnenkort wel ff een foto posten als ik stoned ben, en een foto als ik mdma heb gehad ;p al heb ik nog geen foto als ik mdma heb gehad :P

Dakpan

Vriend van me gaat met 1 oog heel scheel kijken wanneer hij wous is. Met drank al een beetje (beide ogen), maar bij mdma echt extreem (met 1 oog).

showiii

Haha ja ik had het afgelopen zaterdag ook, maar in het begin keek ik echt scheel toen ik wous was :P maar later trok het wel bij, had ook wel behoorlijk last van bblauwe lippen :tongueout: maar heb je er geen last van als je blowt dan? en ik had net wat gelezen over dat sydnroom. maar ik weetniet of het daar aan kan liggen. maar ik denk dat het zeker invloed heeft dat als je mdma ofzo neemt dat het je lichaam uitput :P tenminste als ik die foto van je ogen zo zie :P

:stoned:

Ik heb dit ook heel erg, vaak als ik flink wat op heb, meestal aan het einde van een feestje als t uit begint te werken en de moeheid doorkomt. Mijn ene oog is dan compleet dicht en dit merk ik zelf niet eens

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Als ik MDMA heb gebruikt, gaat altijd mijn rechteroog iets hangen. Dan is die kleiner dan het andere oog. In mijn vriendengroep heeft dit echt niemand. Het is zeer irritant als ik het zie op foto's

Heeft iemand dit nog, en waardoor komt dit?

Je hebt mogelijk een latente ptosis ( hangend ooglid) wat door de veranderde neurotransmissie op adrenalineniveau kan worden veroorzaakt. In dit onschuldige geval is het niet blijvend. Maar, als er ook sprake is van een verkleinde pupil, dan heet dat het syndroom van Horner, waar vele oorzaken , ook ernstige, voor zijn. Dit maakt een bezoek aan de oogarts noodzakelijk. Maar in jouw geval hoef je hier dus niet bang voor te zijn.

Perrydiculous

Ik heb 't niet als ik blow nee en ook zeker geen klein pupil zoals Drugs Infolijn zei :P
Kijkt maar 'ns naar die pupillen, ziek gewoon :tongueout:

Maar wat kun je 'r tegen doen? Paar weekjes rust? (Heb namelijk al aardig wat weken geen rust meer gehad.)
Of zoals ik eerder heb gelezen hier:
Dexamfetamine / Speed ??

Drugs Infolijn

Gevalideerde professional
Professional
Zoals we al eerder schreven komt het waarschijnlijk door de veranderde neurotransmissie op adrenalineniveau. Je kunt hier niets tegen doen.

Bovenaan