Ik heb een mooi kado pakketje gekregen. Maar ik heb totaal geen ervaring met deze smartshop middelen. Op internet vind ik er wel het een en ander over maar toch wil ik nog meer weten.
-Zit er echt verschil tussen de soorten, of maakt het niet uit?
-werkt het echt, ook al is het maar een beetje?
-zijn er nadelige gevolgen zoals bijwerkingen?
-hoelang duurt het voor het gaat werken?
-hoelang werkt het?
-er staat 1 tot maximaal 2 capsules per dag. Wat is echt de beste dosis? Hoelang kun je het beste wachten om de 2e te nemen als de 1e voor mijn idee niet werkt?
Bij de gele (dance-e) vertelde de vriend dat je daar alcohol bij moet drinken. Geen idee waarom? en is dat zo?
Ik ben er erg nieuwsgierig naar en aangezien ik niemand persoonlijk ken die dit neemt (allemaal nemen ze het "echte" werk) is elke informatie of eventueel triprapport welkom!
Bedankt!
-Zit er echt verschil tussen de soorten, of maakt het niet uit?
-werkt het echt, ook al is het maar een beetje?
-zijn er nadelige gevolgen zoals bijwerkingen?
-hoelang duurt het voor het gaat werken?
-hoelang werkt het?
-er staat 1 tot maximaal 2 capsules per dag. Wat is echt de beste dosis? Hoelang kun je het beste wachten om de 2e te nemen als de 1e voor mijn idee niet werkt?
Bij de gele (dance-e) vertelde de vriend dat je daar alcohol bij moet drinken. Geen idee waarom? en is dat zo?
Ik ben er erg nieuwsgierig naar en aangezien ik niemand persoonlijk ken die dit neemt (allemaal nemen ze het "echte" werk) is elke informatie of eventueel triprapport welkom!
Bedankt!