Happy caps herbal

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb een mooi kado pakketje gekregen. Maar ik heb totaal geen ervaring met deze smartshop middelen. Op internet vind ik er wel het een en ander over maar toch wil ik nog meer weten.

-Zit er echt verschil tussen de soorten, of maakt het niet uit?
-werkt het echt, ook al is het maar een beetje?
-zijn er nadelige gevolgen zoals bijwerkingen?
-hoelang duurt het voor het gaat werken?
-hoelang werkt het?
-er staat 1 tot maximaal 2 capsules per dag. Wat is echt de beste dosis? Hoelang kun je het beste wachten om de 2e te nemen als de 1e voor mijn idee niet werkt?

Bij de gele (dance-e) vertelde de vriend dat je daar alcohol bij moet drinken. Geen idee waarom? en is dat zo?
Ik ben er erg nieuwsgierig naar en aangezien ik niemand persoonlijk ken die dit neemt (allemaal nemen ze het "echte" werk) is elke informatie of eventueel triprapport welkom!
Bedankt!

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    31,7 KB · Weergaven: 991

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Twee foto's tegelijk was een te groot bestand. Daarom deze tweede foto apart erbij. Deze info vond ik op internet. Wat is hier van waar? Thank you! :)tt

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    104,4 KB · Weergaven: 989

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Gewoon even de ingrediënten bekijken en dan opzoeken wat die voor effect hebben, dan kom je een heel eind.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat kan ik doen maar dat is een hoop werk. Plus dat ik dan nog niet weet of het echt iets doet, hoeveel ik moet nemen en de rest van de vragen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zie nu dat er in 2008 een topic is geopend voor happy caps Trip-e. Maar geen enkele info over de anderen. Ik hoop dat iemand mij kan informeren.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Dunnetjess33 zei:
Dat kan ik doen maar dat is een hoop werk. Plus dat ik dan nog niet weet of het echt iets doet, hoeveel ik moet nemen en de rest van de vragen.
Als je zelf al niet eens de moeite neemt om een kwartiertje de ingrediënten te googlen en even bij online smartshops te kijken die dit aanbieden dan kun je toch niet verwachten dat anderen de moeite nemen om uitgebreid op al jouw vragen in te gaan? :confused:

Bovenaan