Spaceneus
Newbie
Ik heb een vraagje,
Ik ben 17 jaar, 176cm en weeg 64kilo.
Ik ben sinds een jaar begonnen met drinken
Ik ben erg sportief ,zit op voetbal en ik ga 5x per week naar de gym.
En 1x per week ging ik op stap met maten drinken.
Die combinatie ging erg goed , na een tijdje 3kilo aangekomen met spiermassa dus dat was allemaal prima, tot ik begon met harddrugs en wiet.
Ik ben in 2 weken tijd 3kilo afgevallen terwijl ik niet heel erg veel gebruik.
Elke vrijdag doe ik x en soms op een zaterdag doe ik een paar jointjes (2 a3)
Dit was natuurlijk niet de bedoeling dat ik afval.
Met voetbal merk ik ook dat ik na een helft al helemaal doorheen zit, mn teamgenoten merken dat ik erg wit wordt/ben en dat me lippen erg droog zijn (na een avond gebruikt te hebben)
Het liefst zou ik het drugsgebruik en het sportleven beide doen, maar ik merk dus dat dit niet echt gaat?
Hierbij dus mijn vraag of je regelmatig (hard)drugs en sporten (met als doel aankomen met spiermassa) kan combineren?
Ik sta er voor open om minder (hard)drugs te gebruiken want ik gebruik het gewoon puur voor feestdrug en ben er zeker niet verslaafd aan.
Ik sta er open om met wiet helemaal te stoppen (voor een tijdje?) Harddrugs wil ik het liefst nog wel regelmatig gebruiken.
Ik hoop op reacties terug!
Alvast bedankt!
Ik ben 17 jaar, 176cm en weeg 64kilo.
Ik ben sinds een jaar begonnen met drinken
Ik ben erg sportief ,zit op voetbal en ik ga 5x per week naar de gym.
En 1x per week ging ik op stap met maten drinken.
Die combinatie ging erg goed , na een tijdje 3kilo aangekomen met spiermassa dus dat was allemaal prima, tot ik begon met harddrugs en wiet.
Ik ben in 2 weken tijd 3kilo afgevallen terwijl ik niet heel erg veel gebruik.
Elke vrijdag doe ik x en soms op een zaterdag doe ik een paar jointjes (2 a3)
Dit was natuurlijk niet de bedoeling dat ik afval.
Met voetbal merk ik ook dat ik na een helft al helemaal doorheen zit, mn teamgenoten merken dat ik erg wit wordt/ben en dat me lippen erg droog zijn (na een avond gebruikt te hebben)
Het liefst zou ik het drugsgebruik en het sportleven beide doen, maar ik merk dus dat dit niet echt gaat?
Hierbij dus mijn vraag of je regelmatig (hard)drugs en sporten (met als doel aankomen met spiermassa) kan combineren?
Ik sta er voor open om minder (hard)drugs te gebruiken want ik gebruik het gewoon puur voor feestdrug en ben er zeker niet verslaafd aan.
Ik sta er open om met wiet helemaal te stoppen (voor een tijdje?) Harddrugs wil ik het liefst nog wel regelmatig gebruiken.
Ik hoop op reacties terug!
Alvast bedankt!