Hard spacen op sos?

J0rrit

Badass junkie
Ik heb vaker dat als ik veel achter elkaar doe, of 1 grote dikke lijn ofzo, dat ik dan zon raar drukkend ( niet echt fijn ) gevoel in mijn hoofd krijg, soort hoofdpijn maar ook weer niet, dat is dan dat het te veel was of kan dat ook aan de sos liggen ( slechte sos?).

Terwijl ik gasten ken die een halve in hun eentje er in anderhalf tot 2 uur doorheen jagen, en dan volgens hunzelf hard waus zijn. Maar t enige dat er bij mij gebeurd is dat ik dat drukkende gevoel krijg, terwijl ik niet echt het gevoel heb dat ik dan teveel heb, ik zou dan ng wel een lijn willen, maar dat gevoel is er dan weer of erger.

Maar ik ga nooit echt harder spacen als ik meer neem en ik heb altijd wel een spacend gevoel, maar niet echt zo heftig als bij pilletjes bijvoorbeeld, wat volgens die gasten zeker wel kan.

of is sos nou eenmaal niet zon heftig gevoel en kun je eenmaal niet zo heel erg spacen op sos?

J0rrit

Badass junkie
je spaced er zeker van maar niet zo hard of ik neem niet genoeg of ik ben ng niet gewend genoeg om veel te nemen.

Mac...

Badass junkie
nee je spaced idd niet van sos of pep of caf. Je kunt er wel een wazig gevoel aan over houden, maar dat zal meer van garigheid zijn dan wat anders, als je graag wil gaan spacen zoek je heil dan in iets anders dat ook nog eens flink goedkoper is. Wat betrefd je koppijn, nja niet zo een dikke lijn in 1 x naar binnen willen werken..

J0rrit

Badass junkie
maar je kunt r toch zkr van spacen of niet dan, miss niet zo maar in combinatie met wiet kreeg ik gister een soort xtc gevoel, ook zo heftig, alleen dan coke-achtig.?

Mr 187

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
maar je kunt r toch zkr van spacen of niet dan, miss niet zo maar in combinatie met wiet kreeg ik gister een soort xtc gevoel, ook zo heftig, alleen dan coke-achtig.?

Ik snap wel wat je bedoeld,maar echt space is het niet, meer pffff vd kaart gevoel..Als je veel sos op hebt met bv alchohol word je lekker vd kaart.

Dat drukkend gevoel heet rushen...dat kan je in je hoofd voelen maar ook op de borst...Dat andere ineens een halve in hun neust stoppen geeft aan dat ze slechte sos hebben,als ik dat zou doen knappen er denk ik bloedvaten in me hoofd :wink:

Als je 4 gewone lijnen neemt dat is dat "het" gewoon voor het eerste half uur,alleen als je langer door gaat word je er flink vd kaart van...

J0rrit

Badass junkie
ik voel me wel space na 2 goede lijnen net zoals bij bijv. wiet dat ik het gevoel heb dat ik zweef als ik in bed lig bijv.

Bollie

Bewuste gebruiker
ik noem dat gewoon wazig of duizelig lopen...
Volgens mij door de bloeddruk die omhoog gaat door een lijntje.

Haze

Bewuste gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Wat is "spacen"..?

Het deurtje in je hersenen en gedachten openen wat onder normale omstandigheden gesloten blijft.

Vind ik wel een goede beschrijving. Spacen op sos lukt niet. Als is het wel een leuk gevoel. zonde van die prijs.

J0rrit

Badass junkie
uhm, goeie beschrijving ja. maar ik vind spacen meer het gevoel dat je "spaced", zoals het woord zegt, en door de ruimte vliegt. En bij sos heb ik dat ook wel dat als ik in bed ga liggen en mijn ogen sluit dat ik space.

magik

Experimenterende gebruiker
op sos space je minder als op x, maar toch vind ik het zalig op sos, en daar nog eens een jointje bij

melissa

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
uhm, goeie beschrijving ja. maar ik vind spacen meer het gevoel dat je "spaced", zoals het woord zegt, en door de ruimte vliegt. En bij sos heb ik dat ook wel dat als ik in bed ga liggen en mijn ogen sluit dat ik space.

ik lig dan alleen maar te flippen omdat ik de slaap niet kan vatten :wink:

melissa

Wijs gebruiker
de beschrijving die bij sos hoort is meer je word er vaag van,idd zoals mr 187 beschreef komt dat gevoel vooral naarmate je meer nuttigd.....
als ik zover ben vind ik t over t algemeen niet eens relax meer......
je word vaag,hebt t gevoel dat alles traag gaat maar vooral die paranoide die dan de kop op steekt vind ik zwaar kloote......
ik blijf liever scherp,en dat ben ik helaas na mijn 4de lijntje niet echt meer......
maar dan toch doorgaan :rolleyes: :rolleyes:
dit weekend was ik voor mijn doen flink doorgeslagen,heb er 5 pakjes doorheen gesnatz mijn laatste nam ik om 6.30 uur s"ochtends...
wat me bezielde ik weet t niet,tja of mischien ook wel...
ik snuif de ene week niet de andere week wel,deze keer pakte ik gewoon de dosis van vorigge week erbij(schiet ook lekker op zo) :rolleyes:
al met al voelde ik me behoorlijk ranzig.....
ik kreeg op t laatst niet eens meer een lijn omhoog,en toen ik mijn neus snoot kwam er zeker weer een halve gram uit(geen gein)
en nu heb ik nog last van bloedneuzen en chronische loopneus......
voorlopig heb ik er weer ff genoeg van.....
ik schaam me echt diep dat ik me zo heb laten gaan das absoluut niks voor mij........

Bovenaan