Harder is Beter! 28 Februari

Serenity

Badass junkie
Harder is Beter!
In the Level in Arnhem.

Harder is Beter
D-Master
Morbius
Neophyte
Partyraiser
S-Kill
The Beat Controller
Tommyknocker
MC: The Syntax MC
2Terror is Beter
Demons of terror
RDZ
The Vizitor
Vahg
Xtreme Noizer
Zaagum
MC: Spike!

Toegang: 15.00 (Alleen deurverkoop)
Aanvang: 22:00
Afsluiting: 05:00

Serenity

Badass junkie
Afgezien van de treinkosten/benzinekosten inderdaad. Plus dan nog de grote moeite om daarheen te moeten gaan, terwijl dit lekker dichtbij is en ook gaat knallen :grin: En op zo'n groot feest als dat geef ik vaak veel meer geld uit aan drugs/drank. In Arnhem is het vaak gratis :hearteyes:

Lauu

Badass junkie
Serenity zei:
Afgezien van de treinkosten/benzinekosten inderdaad. Plus dan nog de grote moeite om daarheen te moeten gaan, terwijl dit lekker dichtbij is en ook gaat knallen :grin: En op zo'n groot feest als dat geef ik vaak veel meer geld uit aan drugs/drank. In Arnhem is het vaak gratis :hearteyes:

vuile profiteur :P

king-joost

Experimenterende gebruiker
Ik ga zowiezo, lekker dicht bij huis :grin:
en 11 april is er nog een vet feest in the level, pussymotherfuckersss!! en dat op mijn verjaardag :stoned:

Pikachu

Wijs gebruiker
Als ik ook maar iemand mee kan krijgen dan ga ik zeker! Was het trouwens de vorige pussy motherfuckers niet heel erg vol? Ik wil wel een beetje kunnen hakken natuurlijk ^^

Lauu

Badass junkie
Pikachu zei:
Als ik ook maar iemand mee kan krijgen dan ga ik zeker! Was het trouwens de vorige pussy motherfuckers niet heel erg vol? Ik wil wel een beetje kunnen hakken natuurlijk ^^

pussy motherfuckers was idd ontiegelijk druk hoorde ik

Serenity

Badass junkie
pussy was druk, vooral omdat je op een gegeven moment binnen mocht roken, maar het is zeker een mooooooi feestje :grin:
Harder is beter, als er mensen gaan, even meeten? wil wel eens zien wat voor een retards daarheen gaan.

king-joost

Experimenterende gebruiker
Serenity zei:
pussy was druk, vooral omdat je op een gegeven moment binnen mocht roken, maar het is zeker een mooooooi feestje :grin:
Harder is beter, als er mensen gaan, even meeten? wil wel eens zien wat voor een retards daarheen gaan.

Pussy was zeker druk, maar ik kreeg niet zoveel mee van de drukte :grin: daar was ik te spacey voor :xtc: en dat binnen roken was echt beter :grin:
Meeten is trouwens een goed idee voor HiB, ben er ook wel benieuwd na wie er gaan.
En worden er ook foto's gemaakt door Partyflock????

Rustiggg :stoned:

Bovenaan