Hardste kater

Waarvan heb je de hardste kater?

• Mdma

Stemmen: 1 11,1%
  • Speed

Stemmen: 3 33,3%
  • Coke

Stemmen: 0 0,0%
  • alcohol

Stemmen: 5 55,6%
  • iets anders

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    9

maverick

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Toch wel speed. Op de een of andere manier voel ik me daar echt het kutste door, echt een reden voor mij om daar voorzichtig mee om te gaan. Mdma kan ook zorgen voor een dip, maar met speed voel ik me echt nog leger, en ook depressiever.

same overhere..
Speed vind ik ook altijd het ergste. Te erge onrustigheid.. lichamelijk kapot voelen, zweten trillen, longen/luchtwegen die kapot zijn door vele roken, hartkloppingen, snelle hartslag.. hele onrustige gedachtes en geen leuke vooruitzichten...

Coke: na avondje uit, steeds weer bij snuiven, Wanneer het op is en de party is voorbij ff uur of 1.5 uur dik dieptepunt echt zwaar leeg- en kutgevoel.. en waar was nou voor nodig baldiebla, best erg de laatste keer gehad, maar het duurt niet zo lang en daarna kan je heerlijk slapen en is er niks aan de hand.

Alcohol: kan je lichamelijk zo nu en dan redelijk brak zijn.. en geestelijk altijd btj lusteloos en moe enzo maar niet dat ik met er superkut over voel..

MDMA: het rare is dat bij MDMA ik juist nooit zoveel last ergens van heb? misshcien omdat ik wel kan slapen erna en goed drink en voor lspane eet enzo.. en zo misschien de kuttigheid eruit slaap.. tis wle zo dat dagen erna je soms wel iets meer moe bent en miss wat lustelozer maar nix niet erger dan de zondag met alcohol.

ergste kater ooit was met alcohol + speed + xtc en meer dan geneog van alle 3... oeff oefff...

Jan janssen

Bewuste gebruiker
ik zou nu last moeten hebben van terrible tuesday maar ik heb nergens last van :smoke: en heb toch goed gespaced t weekend :hearteyes: zaterdag decibel :hearteyes: :hearteyes: hop hop gas erop

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
haha zeker, decibel wordt de bomb!

ot: ik stem overduidelijk voor alcohol! omdat ik bij mdma nog nooit een echte kater hebt gehad > komt ook omdat ik de dagen erna mezelf zoveel mogelijk leuke dingen laat doen, als afleiding.
En omdat ik me altijd onwijs kut voel als ik een dikke kater heb, en je voelt gewoon dat je je hele lichaam gewoon weer onwijs hebt zitten verkloten de avond ervoor :beer:

Jan janssen

Bewuste gebruiker
:rolleyes: lijkt me een goed plan :openmouth: je kater verhelpen door meer drugs gebruiken en dan de volgende dag weer en weer... en zo kom je in een spiraal terecht waar jen iet makkelijk meer uitkomt :sunglasses: een jointje roken ok ma da word je alleen maar gaarder van :P

deadlock

Badass junkie
matthijs zei:
Denk dat dit, schrik niet :tongueout:, ook wel een beetje aan de leeftijd ligt. Volgens mij ben je toch wel midden 20 toch?
Hoor van veel mensen dat, als ze de 20 gepasseerd zijn, de katers een stuk erger worden dan ze daarvoor waren.
Hehe, okay, dat zou inderdaad kunnen. Ik weet het niet helemaal zeker, ik dronk 5 jaar geleden praktisch niet dus.

Doodkapje

Wijs gebruiker
deadlock zei:
matthijs zei:
Denk dat dit, schrik niet :tongueout:, ook wel een beetje aan de leeftijd ligt. Volgens mij ben je toch wel midden 20 toch?
Hoor van veel mensen dat, als ze de 20 gepasseerd zijn, de katers een stuk erger worden dan ze daarvoor waren.
Hehe, okay, dat zou inderdaad kunnen. Ik weet het niet helemaal zeker, ik dronk 5 jaar geleden praktisch niet dus.

ik kan dat beamen hoor... 32 hierzo en ik krijg al een katergevoel terwijl ik nog drink...

Blizy

Experimenterende gebruiker
mijn ergste kater was van een mdma pilletje..
van de kristalletjes en de poeder zou ik t eigenlijk niet weten.. (ik ging de volgende dag gewoon weer door met feesten)
alcohol heb ik niet zo'n erge kater van, alleen ben ik heel snel geirriteerd :tongueout:

en speed?
daar hebbik over t algemeen de kater wel voor over :P

ik eet eigenlijk nooit als ik een kater heb (eet dus al 3 dagen bijna niets meer)
maar drink wel heeel veel water, dus ergens bennik nog wel gezond :P

Moon

Bewuste gebruiker
Speed maar ik heb t er voor over. Een nachtje (of meerdere) doorhalen op de speed is zoooo lekker. Dan blijf ik de dag erna wel lekker in bed liggen en de dag erna en daarna misschien ook nog wel.. de kater is wel te heftig :openmouth:

bersenka

Experimenterende gebruiker
verbaas me er over dat zoveel mensen mdma zeggen, ik ben in het begin er ook wel een paar keer depri van geweest maar dat heb ik nu helemaal niet meer. Mijn ergste kater is van speed, pffff wat heb ik me toen kut gevoeld

Anathema

Belezen gebruiker
Op stip MDMA! Ben al redelijk labiel.. en met MDMA werk ik dat nog meer in de hand.. dus geen XTC/drugs meer voor deze dame.. saai he! :mrgreen:
Daarna kies ik voor alcohol.. trouwens van Benzylpiperazine en TMFPP heb je ook een flinke kater.. van die ene x ZOO 7 heb geprobeerd, ben ik 2 dagen zwaar van de leg geweest.. :(

Supervlieg

Wijs gebruiker
bersenka zei:
verbaas me er over dat zoveel mensen mdma zeggen, ik ben in het begin er ook wel een paar keer depri van geweest maar dat heb ik nu helemaal niet meer. Mijn ergste kater is van speed, pffff wat heb ik me toen kut gevoeld
Het is maar net wat je erger vindt. De 1 vind een mindfuck heel kut en de ander is weer zuinig op zijn lichaam (nouja zuinig..).

Het kan allebei natuurlijk, het is slechts de mate waarin je gebruikt die effect heeft op je kater. Weinig mdma voel je amper tot niet, weinig speed voel je altijd. Maar veel mdma is een hel, als de serotonine op is zeg maar. Dan is er geen plaats meer voor positieve dingen. Kortom deze dagen hebben voor mij geen verrijking omdat ik toch niet gestimuleerd wordt en alleen maar loop te klagen en te zeuren over mn problemen, die dan in 1x 10x zo erg zijn.

Ok een pepkater zorgt voor lusteloosheid waar ik zelf een hekel aan heb. Hier is echter een simpele oplossing voor, gewoon veel werken, productief zijn en de week zsm doorkomen.

Om t even samen te vatten, ik heb er een hekel aan als ik teveel tijd verspil aan miezeren en recoveren. Beter gewoon werken en productief zijn anders is zon kater idd verspilling van kostbare tijd.

Volgens mij is dit heel onsamenhangend, als dit keiharde onzin en gezwets is hoor ik t graag, maar de clue is er. :grin:

Doodkapje

Wijs gebruiker
pepito zei:
laat staan productief
:wink:

dat lukt wel met wat moeite... wel kut als je stikmisselijk naar een presentatie moet waar iedereen een lekker geurig kopje koffie neemt waarvan je eigenlijk ontzettende braakneigingen krijgt....

A

Anonymous

Gast
Oeh die harde penis tussen mijn billen. Daar kan ik zo van genieten :flushed:

buzzy

Badass junkie
Met alcohol heb ik nooit ergens last van de volgende dag, met speed wel ontzettend gaar altijd.

pepito

Bewuste gebruiker
van grote hoeveelheid rode wijn en sigaretten.... daar waren andere middelen lichamelijk gezien niets bij..............

lente

Newbie
van alcohol heb ik meestal wel een kater maar die is niets vergeleken bij de speed kater. van een speedkater blijf ik zolang wazig en kan ik niets doen. ook omdat ik niet kan eten en slapen wordt het niet echt beter.. :P een alcohol kater duurt een half dagje, die van speed dag of 3.. bleh..
:)

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
K heb bijna nooit ergens een kater van, of iig niet zo erg als andere mensen.

Van MDMA krijg ik vaak wel een beetje leeg en van de wereld gevoel de dagen erna, en van alcohol alleen enorm suf en een beetje draaierig, soms met een licht misselijk gevoel, maar nooit geen hoofdpijn ofzo.
En dan drink ik niet weinig..

Bovenaan