TechNora zei:Toch wel speed. Op de een of andere manier voel ik me daar echt het kutste door, echt een reden voor mij om daar voorzichtig mee om te gaan. Mdma kan ook zorgen voor een dip, maar met speed voel ik me echt nog leger, en ook depressiever.
same overhere..
Speed vind ik ook altijd het ergste. Te erge onrustigheid.. lichamelijk kapot voelen, zweten trillen, longen/luchtwegen die kapot zijn door vele roken, hartkloppingen, snelle hartslag.. hele onrustige gedachtes en geen leuke vooruitzichten...
Coke: na avondje uit, steeds weer bij snuiven, Wanneer het op is en de party is voorbij ff uur of 1.5 uur dik dieptepunt echt zwaar leeg- en kutgevoel.. en waar was nou voor nodig baldiebla, best erg de laatste keer gehad, maar het duurt niet zo lang en daarna kan je heerlijk slapen en is er niks aan de hand.
Alcohol: kan je lichamelijk zo nu en dan redelijk brak zijn.. en geestelijk altijd btj lusteloos en moe enzo maar niet dat ik met er superkut over voel..
MDMA: het rare is dat bij MDMA ik juist nooit zoveel last ergens van heb? misshcien omdat ik wel kan slapen erna en goed drink en voor lspane eet enzo.. en zo misschien de kuttigheid eruit slaap.. tis wle zo dat dagen erna je soms wel iets meer moe bent en miss wat lustelozer maar nix niet erger dan de zondag met alcohol.
ergste kater ooit was met alcohol + speed + xtc en meer dan geneog van alle 3... oeff oefff...
en heb toch goed gespaced t weekend 
lijkt me een goed plan