Hardste kater

Waarvan heb je de hardste kater?

• Mdma

Stemmen: 1 11,1%
  • Speed

Stemmen: 3 33,3%
  • Coke

Stemmen: 0 0,0%
  • alcohol

Stemmen: 5 55,6%
  • iets anders

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    9

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Van welke drugs hebben jullie de hardste kater/brakheid? Bij mij is het mdma, de dinsdag dip die ik laatst had was echt gruwelijk (zo gruwelijk dat ik nooit nog mdma aanraak). Op de tweede plaats komt dan coke, de volgende ochtend ben ik meestal enorm in de war gecombineerd met een echt ik-ben-naar-de-klote gevoel. Raar genoeg heb ik van speed bijna niks last, de volgende dag ben ik gewoon een beetje moe, maar die extreme brakheid waar iedereen over spreekt heb ik nog nooit gehad. Ook als ik een heel weekend wakker ben op speed ben ik gewoon een beetje moe de dagen erna en heb ik een afkeer van speed (een goeie evolutie :) ) voor een paar dagen. Van drank heb ik ook erg weinig last de volgende dag.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mdma, met stip op een. Die depressieve kutdip die ik erna heb, ooh.

Maar af en toe is het oke om rond te wentelen in zelfmedelijden, 1 dagje mag het wel. Als je maar blijft relativeren komt alles goed. :wink:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Alcohol by far :) De koppijn...oeg

Van drugs heb ik meestal geen geestelijke kater, vaak wel een lichamelijke.

Supervlieg

Wijs gebruiker
MDMA.. Heb het afgelopen 7 dagen ervaren, en heb er eigenlijk hiervoor nooit zo erg last van gehad. Alcohol katers zijn ook behoorlijk verrot maar dan kan ik tenminste nog positief denken "het was een goede avond" terwijl ik bij een MDMA dip zo ontzettend baal en ik prompt plannen maak te stoppen met drugs. Hihi :flushed:

Imke

Badass junkie
Hillbilly bastard zei:
Niemand neemt speed als ergste kater? Ik dacht dat dat juist de topper ging worden :) .

Ik had praktisch nooit een kater van speed.

Hardste kater krijg ik van mdma denk ik.

Northawke

Wijs gebruiker
Speed. Ik zorg heel slecht voor m'n lichaam zodra ik een lijntje achter de kiezen heb. Weinig drinken, compleet niet meer eten en super veel activiteit. Op een of andere manier komt er een soort destructief gedachtelijntje in me op dan en kan het me niks meer schelen. Een van de vele redenen waarom ik het goedje niet meer aanraak.

Leiny

Belezen gebruiker
zeker weten mdma, de volgende dag ben ik net een zombie en de depri bui later in de week is bij mij altijd heel erg...ooh...damn wat voel ik mij dan altijd kut.

Lana

Wijs gebruiker
Een goeie alcoholkater vind ik echt het toppunt. Wat kan een mens zich ongezond en brak voelen. Dat vocht tekort, koppijn, duizelig en als je gaat plassen heb je nog het idee dat je een fles wodka uitzeikt.

Daarnaast heeft speed ook wel een rotkater. De ene keer erger dan de andere.

DreamWeaver

Badass junkie
Word ontzettend depri de dag na speed, en ben lichamelijk ook redelijk vercrackt dan. Van mdma heb ik eigenlijk nooit een dip, kwestie van de juiste dingen doen om die dip te voorkomen :)

brommer-nozem

Experimenterende gebruiker
alcohol, 100% zeker weten

van speed ( 1 x gebruikt) had ik ook een erge kater, ik was toen moe, beetje grieperig, verhoogde hartslag en helemaal in de war.

Maar van alcohol :X
Als ik een avond ga zuipen en ik vergeet water te drinken....
man die hoofdpijn, niets in mn maag kunnen verdragen, die dorst....
wat een hel, en toch blijf ik het doen :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Alcohol numero uno
Mdma: bijna een hele week depri
Speed: de dag erna opvangen met ghb. Enkele dagen later dat de speed volledig is uitgewerkt > slapen slapen slapen
coke: doe ik niet zoveel

Armani7

Bewuste gebruiker
alsk is een lijn coke doe begink weer harde afkick te krijgen daarom n°1 bij, ben niet brak of depri ofzo maar ik heb dan enorm veel zin in coke heel de dag lang naa 2-3 dagen gaat het dan zowat beter :)

MetaalKonijn

Badass junkie
brommer-nozem zei:
Maar van alcohol :X
Als ik een avond ga zuipen en ik vergeet water te drinken....
man die hoofdpijn, niets in mn maag kunnen verdragen, die dorst....
wat een hel, en toch blijf ik het doen :grin:

matthijs

Badass junkie
De combinatie alcohol en xtc is echt heel erg zwaar bij mij. Daarom doe k het ook niet al te vaak. Beter apart.
Verder heb ik van de drugs die boven staan nooi echt heel erge katers.
Van veel wiet roken heb ik een heel, heel erge kater (van hasj veel minder). Vooral als ik stoned ga slapen. Dat is echt vergelijkbaar met een zware alcohol kater. Ben kloterig duf, futloos, heel, heel erg moe en zwaar verrot.

Jeller

Badass junkie
bij mij zijn de hardste katers die van te veel alcohol geweest.. van xtc vielen ze eigenlijk altijd nog goed mee, als ik hadgeslapen dan was het er zo goed als geen.. maar met xtc heb ik nooit overdreven en met alcohol wel :)

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
Alcohol duidelijk..
daarvan ben ik letterlijk een week ziek. Daarom drink ik ook niet meer.
mdma wel geestelijke dip maar dat kan ik beter hebben dan lichamelijk..
Geestelijk naar de klote ben ik gewend :grin:

azgaza

Badass junkie
Gezien ik al die opwekkende middelen nooit gebruikt heb en wiet, lsd en paddo'sa bsoluut geen kater geven (eerder het tegenovergestelde!) stem ik op alcohol. Alcohol kan je goed brak maken. Écht brak.
Maraja of het de ergste kater is ga ik nooit weten, want ik ga al die andere middelen niet gebruiken.

deadlock

Badass junkie
Ik denk dat de mensen die niet op alcohol hebben gestemd nog nooit daadwerkelijk écht zat zijn geweest. Ik heb ze allemaal wel eens in (veels te :flushed: ) grote hoeveelheden gedaan, en alcoholkaters (ook al duren ze hooguit een dag, nou jah, de ochtend daarop ook nog dan als het écht goed fout gaat) staan bij mij en de groep waarmee we dit soort dingen deden echt niet alleen op nummer 1 van de top 10, maar op alle 10 van de top 10.

acidboy

Badass junkie
Ik vind een geestelijke dip zwaarder en kutter dan een lichamelijke dip. Die laatste heb je vooral van alcohol, ik dan. En die eerste van mdma. Dus het is puur persoonlijk. Als je naar de klote bent van alcohol.. tsjah, dat is met een dagje wel voorbij. Het ergste sowieso.
Bij mdma of coke kan dat bij mij een stuk langer duren, geestelijk dan. Bovendien is lichamelijk verrot zijn iets waar je je geestelijk nog wel overheen kunt zetten en je toch niet al te slecht voelen. Ook al ben je naar klote. Maar geestelijk kapot en depressie achtige dips kan je zelfs met het lichaam van de mooiste topsporter niet compenseren.

Droopy

Experimenterende gebruiker
Alcohol met stipt op 1 al duurt het meestal maar een dag, die brakheid is enorm. MDMA op twee vaak toch wel een dag of 3 naar de klote, gare pauperbek en lippen, chemische gloed. In combi met speed daar amper last van overigens. Deze komt dan ook op plaats 3. Hiervan voel ik me niet echt slecht enkel een week erg moe. Geestelijk wel een paar nadelen, houd er soms wat tiks aan over en rare gedachtes. Van coke eigenlijk nooit echt een kater, behalve dan dat ik vaak slecht slaap en zin in meer heb.

MissDior

Bewuste gebruiker
Speed heeft me toch wel de ergste katers ooit bezorgd,
lichamelijk helemaal op, en geestelijk flink depressief!!!!!
Als ik mdma maar af en toe gebruik, dus elke 2/3 maanden, heb ik helemaal nergens last van..
Alcohol word ik vaak heel ziek van, overgeven enzo, maar dat vind ik minder erg dan de speedkater, want de speedkater is lichamelijk zwaar, en dan ook nog een een vette mindfuck erbij..
:wave:

Maikelk

Belezen gebruiker
van speed krijg ik echt vrijwel geen kater :openmouth:
Pillen maken me kapot op maandag en dinsdag... echt te erg

nicolai

Wijs gebruiker
ik heb eigenlijk nooit last van katers. heb ooit een keertje een kater gehad van te veel alcohol. maar toen was ik pas 14.

verder echt geen kater problemen.
wel heb ik dat ik me de dag na het blowen wat slomer voel.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Toch wel speed. Op de een of andere manier voel ik me daar echt het kutste door, echt een reden voor mij om daar voorzichtig mee om te gaan. Mdma kan ook zorgen voor een dip, maar met speed voel ik me echt nog leger, en ook depressiever.

matthijs

Badass junkie
deadlock zei:
Ik denk dat de mensen die niet op alcohol hebben gestemd nog nooit daadwerkelijk écht zat zijn geweest. Ik heb ze allemaal wel eens in (veels te :flushed: ) grote hoeveelheden gedaan, en alcoholkaters (ook al duren ze hooguit een dag, nou jah, de ochtend daarop ook nog dan als het écht goed fout gaat) staan bij mij en de groep waarmee we dit soort dingen deden echt niet alleen op nummer 1 van de top 10, maar op alle 10 van de top 10.

Denk dat dit, schrik niet :tongueout:, ook wel een beetje aan de leeftijd ligt. Volgens mij ben je toch wel midden 20 toch?
Hoor van veel mensen dat, als ze de 20 gepasseerd zijn, de katers een stuk erger worden dan ze daarvoor waren.

Bovenaan