Hardste kater

Waarvan heb je de hardste kater?

• Mdma

Stemmen: 1 11,1%
  • Speed

Stemmen: 3 33,3%
  • Coke

Stemmen: 0 0,0%
  • alcohol

Stemmen: 5 55,6%
  • iets anders

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    9

Mister Sosa

Experimenterende gebruiker
In het begin dat ik speed snoof, was ik de dag nadien toch serieus ziek hoor. Een erge buikpijn, geen eetlust en veel zweten. Dan begin je gewoon door te snuiven tot je de pijn niet meer voelt en zo heb je het vlug zitten...

Snuifdoos

Belezen gebruiker
Voor mij kan niets tippen aan een speed-afkick na meerdere weken dagelijks gebruik. Lekker mentaal en fysiek aan de grond voor een paar weken. Ok, alcohol is misschien een intensere kater, maar die duurt ook maar enkele uren, en dan ga je je al beter voelen. Een volwassen speedafkick zet zich bij mij pas na 2 dagen in, en 't duurt soms echt weken voor ik me terug wat fit voel.

Freezing

Bewuste gebruiker
MDMA; ben toen echt n hele week letterlijk depressief geweest, elke nacht nachtmerries over drugs etc.

maar ook vaker door combineren van xtc met alcohol, gaat te ver zoiets.

hardcor3

Experimenterende gebruiker
Heb me ook wel is een week slecht gevoeld op de X, maarja de ervaring toen was wel hard.

En na de alchohol kater denk ik waarom moest ik gvd nog doorzuipen.

fluffy spacemeisje

Belezen gebruiker
alcohol..bah... als ik echt te veel gedronken heb kan ik de volgende morgen niks binne houden en dan moet ik eerst altijd gal kotsen en dan pas denke oja ik moet chocolademelk drinke! gnagna daarom drink ik bijna nooit..

Carlitos

Badass junkie
Hehe coke maar 1 stem.
Dan moet je wel flink wat naar binnen hebben wil je er net zo gaar als speed van worden volgens mij.

Bovenaan