MK-ULTRA
Bewuste gebruiker
Zo gaan dingen, deze vind ik dan weer minder XDNooit zo'n Brennan Heart fan geweest. Behalve in het begin. Deze behoort wel tot een van de betere plaatjes imo
Zo gaan dingen, deze vind ik dan weer minder XDNooit zo'n Brennan Heart fan geweest. Behalve in het begin. Deze behoort wel tot een van de betere plaatjes imo
Ik zat net te denken om iets van J&W te posten haha. Leuke gasten.Zo gaan dingen, deze vind ik dan weer minder XD
Zoooo die superdisco, helemaal vergeten! thanksssEn mn voorliefde voor italiaanse hardstyle blijft wel vooraan staan
Allemaal wederom door dezelfde groep mannen van Saifam. Onder andere aliassen en labels. Allemaal net ff anders qua stijl
Niiiice, kende ik ook nog niet! MoooiOke nou stop ik ff hoor😆
Alleen nog ff deze klassieker van Zatox. Over melodietjes gesproken grrr. En dan die dikke midintro erbij
Deze kende ik dan weer niet! Niet gek idd.Sweclubberz, wat een muziek maakt die gast, een trip opzich... Infusion van hem ook een muzikaal hoogstandje
Smaken verschillen! Altijd leuk om muziek te delenDeze kende ik dan weer niet! Niet gek idd.
Vind die tatanka plaat echt afschuwelijk haha sorry. The Rebelz wel vet idd.
Zeker! Leuk dat er eindelijk wat meer in dit topic gedeeld wordt. Niet helemaal meer early, maar classics zijn inmiddels ook 15-20 jaar oud heheSmaken verschillen! Altijd leuk om muziek te delen![]()
Hier begon het allemaal mee met Frontliner. Pre scantraxx tijdperk. Daarna werd het Frontliner
Poahhh dit is ook een klapper...
ABJECT!!! Nou ik ga weer even spitten, die heeft ook hele toffe platenHier begon het allemaal mee met Frontliner. Pre scantraxx tijdperk. Daarna werd het Frontliner
Zeker. Das frontliners eerste alias. Brain insane was ook vetABJECT!!! Nou ik ga weer even spitten, die heeft ook hele toffe platen![]()
Live the moment opQlimax 2009, die video is ganz geil!Relatief oude plaat. Jarenlang (tussen '07 en '10 ongeveer enkel door The Prophet gedraaid en maar heel zelden. En jaren later uitgebracht door JDX zelf als B-kant van Live the Moment (2e filmpje)
Die climax is zo goed
Ik wil terug in de tijd😅Live the moment opQlimax 2009, die video is ganz geil!
🤩
Die like thiz blijft me pakken .. Thnx voor het reminden haha. Wat een mega grote bibliotheek voor hardstyle is er evengoed ..Paar plaatjes van het Hardcopy label, opgericht door Charly Lownoise en de mannen van Deepack. Kwalitatief niet zo sterk imo, maar wel een ander geluid. Wat rauwer en simpeler ofzo.
Kleine greep uit het assortiment van verschillende artiesten op dit label:
I love die bovengenoemde 3 tracks.Seismic Records. Hardstyle label opgericht door The Beholder (Neophyte) en Ballistic (DJ Panic)
Vrij stevige sound, zoals je dat zou kunnen verwachten van deze mannen, maar ook met een echte oude-stijl-sound. Qua kicks, synths. Veel hardcore erin ook. Seismic Records bestaat formeel geloof ik nog wel, maar er wordt niet of nauwelijks nog op gereleased sinds 2010.
Speciale gelegenheid om deze EP van Lock 'n Load erbij te pakken. Opnieuw uitgebracht in 2005/2006 op Seismic
En veel samenwerkingen met Max Enforcer (Evil Activities) en Zany.
Kleine greep uit het assortiment
En het doorbraak van Digital Punk in 2008 met zijn 3e release (1e op dit label)
https://youtu.be/kt6hb3gKGek?si=5TNQ6FEup_Ob0aMl
Als ik terugreken, was dit dus 2013? Was mijn laatste indoorfeestje voor m'n "pre-pensioen" 😍Penoze C.R.A.F.T (nacht editie) om 00:00
Jazeker. Was populair eind 90's begin 00's vooral. Kan me hoop plaatjes mog visualiseren op tmf enzo. Ook wel echt muziek voor daar imo. Leuk, maar niet in de categorie hardstyle leukKklubheads, ken je die toevallig ook? Love it!
Het was deze editie, ben momenteel even druk. Maar hier nog de "official" aftermovie van toen.Als ik terugreken, was dit dus 2013? Was mijn laatste indoorfeestje voor m'n "pre-pensioen" 😍
Jazeker. Was populair eind 90's begin 00's vooral. Kan me hoop plaatjes mog visualiseren op tmf enzo. Ook wel echt muziek voor daar imo. Leuk, maar niet in de categorie hardstyle leuk
Oke dit wist ik niet! Lachen wel, want het is ook al behoorlijk oud, qua sound. Had niet gedacht dat dat echt nog zo bestond tbh. Zal eens wat meer slam fm luisteren😅 zal daar vast wel voorbij komen dan.Ook mede omdat dit soort hardhouse momenteel best wel booming is
Ja zou goed dezelfde kunnen zijn. Weet t niet zeker. Ik weet iig wel dat het medio maart was en het een koude lente was. In de onverwarmde NDSM werf toch wel staan bibberen af en toe haha. Was toen ook nuchter en rond 0400 uur naar huis gegaan.Het was deze editie, ben momenteel even druk. Maar hier nog de "official" aftermovie van toen.