Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.Beste vrienden,
Ik ben sinds een tijdje in het bezit van een zakje Haribo snoepjes. In elk snoepje zit wat MDMA. Een vriend van mij heeft ze al getest, en ze werken wel degelijk.
Kan iemand hier meer vertellen over de kwaliteit en de dosis per snoepje?
Sorry, lang geleden dat ik hier was...Speculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.
1 aprilSpeculeren is niet toegestaan, wees gewaarschuwd en lees de forumregels. Voor nu een waarschuwing en ik sluit dit topic.
Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.Wat is je ROA van deze snoepjes?
Oh, maar deze zijn superpotent! Ik dacht eerst van niet, en heb er dan maar meteen 6 van geslikt, bovenop een opkomende xtc-pil... Niet mijn beste idee, dat weet ik nu ook... Nog nooit zo hard gegaan op MDMA... Op het irritante af. Schokken, trillen, enorm zweten,.. teveel van het goeie. Of er is iets met die haribo's... Dat kan best zijn... Er is ook zo goed als niks over geweten. Wie weet wat is het!?Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
In je reeDt steken? Kende ik niet, een reeDt! 😂Ik heb niets met die Haribo's, die kun je net zo goed in je reedt steken.
Bedank Marc. Heb je het wat gevolgd? Wat een nachtmerrie... Poef! Maar alles is weg. Het schokken en trillen, de focus op het setotoninensyndroom... Alles weg! Gewoon weer 'Geflipt', een simpele jongen uit Antwerpen... Man man, had nooit gedacht dat het allemaal ging overgaan. Oef! Oef! Oef! We made it... Voel zelfs geen pijntjes van gisteren meer. Moet niks aan mijn moeder uitleggen... Jezus, wat was dit hard zeg. Volledig mezelf kwijt...Holy shidt, ik dacht oprecht aan een 1aprilgrap maar je hebt het toch echt wel tepakken. Even uitzitten maar, meer keus is er niet Thanx MarcieMarc. Probeer je brein even te voeden met goede muziek of fijne gedachten. Succes, morgen is onderweg.
Voortaan eerst de suiker er af likken dan gaan ze soepeler naar binnenIn je reeDt steken? Kende ik niet, een reeDt! 😂
Aaaah, vandaar dat rauwe gevoel nu. Thanks👌🏼Voortaan eerst de suiker er af likken dan gaan ze soepeler naar binnen![]()
Goed voorbeeld van waarom het soms goed is je functie even te laten voor wat het is 😬1 april![]()