Hartkloppingen en langdurige werking??

Kswiss

Newbie
Hallo, Ik ben dus gisteren avond naar een dancing geweest ik heb zo 3x gesnoven
Waarvan de eerste keer rond half 1 een kleine hoeveelheid een leintje van 1,5 cm ongeveer, in de namiddag zo rond half 4 heb ik ongeveer dezelfde hoeveelheid gesnoven... In de avond voor we naar onze vrienden gingen heb ik een goeie lein gesnoven ongeveer 3 cm lang... dat was zo 20 voor 7, Well ik heb de hele nacht door kunnen feesten maar toen ik dus in mijn bed kroop
raakte ik niet in slaat ik ben om half 6 in de nacht gaan slapen... well, ik viel bijna in slaap en plots krijg ik zeer hevige en snelle hartkloppingen overdreven grote pepillen, ik begon ook helemaal te trillen ik voelde me slap droge keel en ik voelde me alsof m'n bloedsomloop niet goed meer werkte mijn handen en voeten begonnen donker rood uit te slaan zo heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? wel nu, ik heb dus niet geslapen deze nacht maar, in eens kreeg ik mijn klopje ik was doodmoe... wel, ik nam de bus naar huis op de bus viel ik in slaap en toen ik wakker werd was ik weer springlevend... dus dat wil zeggen dat de drug nu al bijna 24 uur werkt ik moet wel zeggen het is de beste kwaliteit die ik gehad heb :) Ik neem de drug speed maar af en toe niet te vaak...

kan iemand mij hierbij helpen?

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Waar moeten we je bij helpen?
Al die dingen zijn te wijten aan de speed als ik me niet vergis.

Grts

Tufnut

Badass junkie
Tja, dat is ook mijn gedachte. Verder vraag ik me af of je de speed hebt getest? Of je weet hoe lang speed werkt? En hoe je het verstandig gebruikt.

Als ik gister begin van de avond een lijn speed zou nemen, al is het maar een kleintje en uitgaande van redelijke kwaliteit dan zou ik nu ongeveer naar bed gaan, omdat eerder geen zin heeft. Tenzij ik al moe was en veel heb gedanst, want dan zou ik gaan liggen om iig mijn lichaam rust te geven, maar zou zeker niet de verwachting hebben al te slapen.

Kswiss

Newbie
Well, ik voelde me dan wel springlevend maar ook raar zo er klopt ieks niet denk ik & ik heb mijn speed nog niet laten testen... Kan dat wel asl 16 jarige? En vandaag kan je nog altijd mooi zien dat ik gesnoven heb maar ik voel me tog al veel beter een vriend van mij waarbij ik heb gedeeld die heeft de 2de nacht nog steeds niet kunnen slapen.
Ik heb me dus ook nog nooit eerder zo gevoeld en wat me wel opviel deze speed prikte niet in de neus en normaal heb ik daar wel last van...

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Dat ie niet prikt in je neus is juist een goed gegeven. Reststoffen van de productie en grote hoeveelheden caf. maken dat de speed harder prikt. (ook al heb ik paar keer snuif pure caf genomen en vond ik het wel meevallen. Mooie zuivere amfetaminesulfaat prikt practisch niet.

Of je last hebt van hartkloppingen kun je eenvoudig voelen door je hartslag in je pols te voelen.
Bij hartkloppingen is ritme niet constant, maar mis je soms een hartslag.....zo dus: boem....boem....boem.....................boem.....boem.....boem. de verstoring is niet constatant, maar heb wel gemerkt dat ie vooral overslaat bij uitademen. soms iedere 6 slagen, soms pas na 30 slagen. Tis echt duidelijk te voelen, schok wel aardig eerste keer toen ik dat opmerkte. Heb het eigenlijk altijd na avondje binge gebruik, en tis me nog niet gelukt er echt langdurig dood aan te gaan.

Bovenaan