Hartsteken na speedgebruik

Ik gebruik regelmatig speed en heb nu een aantal keren last van mijn hart gekregen na gebruik. Afgelopen weekend was het het ergst, ik heb toen meer dan een dag lang last van steken in mijn hart gehad in combinatie met kortademigheid, slapende (dooie) handen en een hele hoge hartslag. Als ik ging staan moest ik me soms vasthouden om niet om te vallen zo erg was het.
Normaal gaan die steken in mijn hart en kortademigheid na een paar uur over maar nu dus niet. Ook had ik voor mijn doen niet zoveel speed op namelijk 1,5 a maximaal 2 gram. Normaal krijg ik altijd pas last van mijn hart als ik 2 dagen achtermekaar meer dan 2 gram gebruik maar nu gelijk al.
Hoe komt dit en hoe kan ik dit voortaan voorkomen?

Het is em nou juist dat ik bijna nog nooit zo weinig speed had genomen als dit keer en toch ontzettend last van mijn hart kreeg. Ook had ik 3 weken geen speed meer gebruikt dus aan de frequentie kan het ook niet liggen. Zou het niet aan de kwaliteit van de speed kunnen liggen?

weyoun22

Bewuste gebruiker
Het zijn waarschijnlijk niet eens steken in je hart, maar een bijverschijnsel van het zich samentrekken van je rompspieren. Speed spant spiergroepen samen. Dat is ook de reden dat je er een ingevallen bek van kan krijgen.

Irie

Belezen gebruiker
Ik gebruik niet zoveel ... 1,5gr tot 2gr .... ????

Daar kom ik toch lang mee toe hoor (0,5gr op een avond, samen met mijn vriend dan nog ... en dan slaap ik nog niet tot de volgende avond).

strak strakker straksbenikdood! :)

engebelg

Experimenterende gebruiker
weyoun22 zei:
Het zijn waarschijnlijk niet eens steken in je hart, maar een bijverschijnsel van het zich samentrekken van je rompspieren. Speed spant spiergroepen samen. Dat is ook de reden dat je er een ingevallen bek van kan krijgen.

+1, en dan vooral ook het terug relaxeren vanuit de overdreven opgespannen staat

richie87

Belezen gebruiker
Teken dat je lichaam het niet meer trekt vriend... Heftig man als deze klachten zo door gaan val je er vanzelf dood bij neer.....

Kenobi

Experimenterende gebruiker
Tijdje terug na mijn eerste keer speeds ook kei veel last van gehad. Heel de dag hart kloppingen en slapende handen. Is een goed teken wat een rommel speed is.
Mijn tip is: Zorg dat je tijdens je speedgebruik goed voor jezelf zorgt, dus genoeg eten en vitaminen binnen krijgt. En niet teveel bier...maar dat is vaak lastig! Dat was vorige keer in ieder geval mijn fout! a.s weekend proberen beter voor mezelf te zorgen!

Bovenaan