Hasj naar het vliegveld van turkije

bragra

Newbie
hey,

Ik had een vraag , ik ga over een maand naar turkije en ik dacht er aan om hasj mee te nemen.
Ik vroeg me af wat het risico's zijn voor als je gepakt word en dan wel in turkije of in nederland .
En of het beter is om het op zak te dragen dat ik gewoon een gram of 2 in me zak doe zonder zakje . Of dat ik het beter in me koffer kan doen.
En of het zoiezo wel mogelijk is om hasj mee te nemen naar turkije via het vliegtuig .

groetjes ,

bragra

Fool

Badass junkie
Haha, je moet persé 2 gram hasj meenemen naar turkije? Doe het gewoon lekker niet en geniet eens rustig van je vakantie of zoek een lokale kweker op. :P

De risico's wegen echt niet op tegen die paar blowtjes die je ervan kunt draaien.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Helemaal mee eens. Risico's zijn veel groter dan de voordelen. Je kunt hier altijd blowen, ga je ff naar turkije dan blow je ff niet toch?

Het risico wat je loopt is dat je in zowel Nederland als Turkije gepakt kunt worden voor drugssmokkel en een poosje vast komt te zitten. Met andere woorden, het risico wat je loopt is dat je hele vakantie naar de klote is omdat je een brokje hasj mee wilde...

Bovenaan