Hasj(olie) vapen

Rendeo

Belezen gebruiker
Hoi,

Is denk ik een zeer domme vraag maar wil natuurlijk niks verspillen!

Gisteren mijn eerste vape pen (Storm) gekocht maar vraag me toch af wanneer ik kan weten dat de isolater hasj op is, moet alles verdampt zijn en niks meer overblijven of de bruine smurrie die overblijft is om weg te gooien?

Hetzelfde met olie, moet alles verdampen of blijft er een bruin/zwarte smurrie over die je dan weggooit?

Ben een leek op dit vlak...
Groeten!

Rendeo

Belezen gebruiker
Tnx Albedo, zal het vanavond eens op men gemakje lezen.

Heb de olie getest en deze verdampt dus gewoon, slechte olie wel want had geen effect ofwel doe ik iets verkeerd..
Dit weekend eens testen met andere olie.

De isolater hasj zou normaal 60% Thc bevatten, werd er maar 10 minuutjes goed high van en dan niks meer..

Ga nog wat testen met verschillende temperaturen om het beste effect te krijgen.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Op de een of andere manier wil mijn hasj olie ook niet zo goed verdampen in mijn vapepen. Wanneer ik het dab dan verdampt het wel goed en dat merk je haha. Als je het goed doet, of tenminste goede hasjolie hebt, dan wordt zelfs de grootste stoner nog zwaar naar de klote. In mijn dabber gebruik ik ook echt beetjes van het formaat speldenknop en dat komt al hard aan.

Rendeo

Belezen gebruiker
Leuk pennetje en mooie prijs!

Ik moet ff stoppen met blowen, niet plezant in dit weer pff :sweat:

Geniet er maar van haha!

fuby

Experimenterende gebruiker
wanneer je geen vape meer ziet kun je er vanuit gaan dat de werkzame stoffen eruit zijn. ik vape toppen en bij mij blijft er bruine toppen over. google maar eens op already vaped bud. ik heb nog nooit hasj gevaped maar ik verwacht iets soort gelijks.

Bovenaan