hasj onbetrouwbaar

Dopejoo

Experimenterende gebruiker
Ik had laatst gehoord van een rond de 50 jarige man( is een goeie vriend van een paar vrienden van me) die alleen maar hasj blowt sinds zen 21ste, dat sommige hasj in urine word gedompelt.zodat het sterker effect geeft. ik wist allang dat dealers/ kwekers( denk eerder dealers) chemische rotzooi erdoorheen gooien om het beter te laten lijken. maar urine slaat echt alles.
Ik zeg niet dat alle hasj zo word gemaakt, maar bepaalde soorten zijn geschikt om in urine te mengen.

Hebben mensen hier eerder van gehoord?

ik vertrouw hasj nu niet zo meer, ik vond het altijd lekkerder wegroken dan wiet, maar nu hoef ik nooit meer hasj te roken, (behalve zelfgemaakte hasj). Ik zou zowisow al gaan stoppen met blowen, maar ik heb et over de toekomst:P.

tjaa ik weet dat het heeel vreemd klinkt, urine. maar die man weet heel goed waar hij het over heeft, is een zeer ervaren blower, dealer, kweker. en heeft veel connecties in het wietwereldje.
ik vertrouw hem ook volledig als hij dat zegt. het is niet egt een grappemakertje, altijd een serieus mannetje.

maar als mensen hier meer van weten, hoor ik het graag.

Extisi

Wijs gebruiker
Wauw, wat een uitvinding!

Trouwens, ik vind hasj kut. Ik rook het nooit dus ik weet er niks van. :(

Eury

Experimenterende gebruiker
Ik kan me herinneren dat ze in de 'buggy' in Nijmegen dat deden.Stond in de krant dat ze. :kots:

Gelukkig heb ik daar NOOIT wat gekocht

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Dopejoo zei:
Ik had laatst gehoord van een rond de 50 jarige man( is een goeie vriend van een paar vrienden van me) die alleen maar hasj blowt sinds zen 21ste, dat sommige hasj in urine word gedompelt.....

tjaa ik weet dat het heeel vreemd klinkt, urine. maar die man weet heel goed waar hij het over heeft, is een zeer ervaren blower, dealer, kweker.

Deze man blowt sinds zijn 21e hasj en is nu 50, dat is 29 jaar lang 'hersenverneuking', zoals dat zo mooi heet.

Alles wat deze man zegt, kan niet serieus genomen worden.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Sterk verhaal...

vergeet niet dat in de warme landen gewoon koeien en geitenschijt tussen de planten word gegooid.

pis is een meststof, dus of er nu een hasjproducent of een koe tussen de planten pist. maakt geen fuk uit.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
pis is nog tot daar aan toe
kaarsvet, geitenvet, henna,- alles kan erin zitten

gewoon je neus gebruiken als je een plaatje stuf koopt

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Varkens vet niet te vergeten. En ze willen nog wel eens hars van andere planten er door doen, die dus geen thc bevat.

greenpower

Bewuste gebruiker
Iemand die ook gelooft in verborgen boodschappen in de muziek van k3, ja, ik denk wel dat er over je hasj heen word gepist eigenlijk. Gewoon alleen bij jouw zodat wij kunnen lachen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
greenpower zei:
Iemand die ook gelooft in verborgen boodschappen in de muziek van k3, ja, ik denk wel dat er over je hasj heen word gepist eigenlijk. Gewoon alleen bij jouw zodat wij kunnen lachen.

Nu heb je het verklapt!

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
jaja- maak er maar grappen over.als je niets zinnigs te zeggen hebt maak je het maar belachelijk.

hersenlozen rukker.van jouw soort hebben we zoveel , dat we de grachten er mee kunnen dempen.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Afghaan-Gek zei:
jaja- maak er maar grappen over.als je niets zinnigs te zeggen hebt maak je het maar belachelijk.

hersenlozen rukker.van jouw soort hebben we zoveel , dat we de grachten er mee kunnen dempen.
:wink:
Take it easy, now.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Extisi zei:
Post nou maar eens wat nuttigs, onzin hebben we een ander subforum voor. Voor dit soort ongein hebben we nou nieuwe mods nodig. Het gaat de laatste tijd flink oftopic, overal. En dan word er wat van gezegd(oke misschien had afgaan gek het wat netter mogen verwoorden) en word dat bijna raar gevonden en zowat af gestraft.

Er word veel gerotzooid met hash, en daar gaat dit topic over. Ben je het er niet mee eens en denk je dat de TS een retard is, dan stuur je hem daar maar een PM over.

OT: Weet iemand trouwens waar ze die hash als ketama, dimond, vogeltjes en puntjes mee mixen/verdunnen? Ik heb een keer gehoord dat ze dat wel eens met blad afval wilde doen, maar dat kan volgens mij alleen als je de hash dan warm perst. Maar dacht dus dat al deze hash koud werd geperst.

Bovenaan