Hasjiesj kwaliteit?

hash

Experimenterende gebruiker
Ik heb net voor een tientje 7 gram hasj gekocht maar eigenlijk vertrouw ik dit niet helemaal omdat het gewoon te goedkoop is naar mijn idee. Ik heb het gewogen en ik heb er 1 stickie van gedraaid en ik was toch wel high, waarschijnlijk omdat ik al meer dan 4 maanden niet gerookt heb maar ik geloof niet dat het verschil zoo groot is. Mijn vraag is nu dus, kan hasj verdund worden met iets? Dat niet zichtbaar is? En hoeveel verschil zit er in kwaliteiten? Nog 1 vraag, is het verschil groot met een dagelijkse blower en een maandelijkse blower(qua stonedheid). Eigenlijk vragen.

buzzrider

Wijs gebruiker
Ik heb nog nooit zo goedkope hasj gezien :confused: Dus over de kwaliteit kan ik niet veel zeggen, al vind ik het wel vrij onmogelijk dat het dan deftige shit kan zijn. Maar als jij er stoned van bent is het toch goed ?
Er is wel degelijk verschil tussen dagelijks en maandelijks. De maandelijkse blower zal stoneder worden omdat diens tolerantie een stuk lager ligt. De dagelijkse blower zal meer nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken.

hash

maar kan het dat deze shit echt slechte kwaliteit is? want ik smook meestal niet in me eentje alleen dat testertje even.

azgaza

Badass junkie
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)

Aap

Dat is wel erg goedkoop ja. Maar vaak genoeg is er prima hash te krijgen voor 3-6 euro per gram.

underworld

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Er bestaat wel echt hele smerige hasj die voor zo'n 10% uit hasj bestaat, en voor de rest uit vermalen wietbladeren poeder met bindmiddel en dingen op het op smaak, kleur of effect te brengen wat kan varrieren van schoensmeer, henna, koffie, lijm, geitenpoep, oplosmiddelen en meer nare dingen die je liever niet rookt. Dit is een beetje te herkennen aan dat je er stukjes plastic in vind, de hasj wordt namelijk als prima hasj vaak geimporteerd uit het land waar het gemaakt is, komt dan meestal in spanje gerecht waar het in een grote maal pan gegooid wordt met het plastic er nog om heen en al die troep erbij. Dat wordt in enorme dikke balken geperst die zo hard zijn als steen als je het niet smelt met een aansteker, het komt vooral in spanje en engeland voor en het is erg smerig, dus ik hoop voor je dat je dat niet hebt :)

klopt, heb dit spul al een keertje gerookt op vakantie, gruwelijk smerig.. smaakt naar petroleum

ilyas

Bewuste gebruiker
een vriend van me vond het juist fantastisch in spanje, hij was in barcelona om te skaten en de dealers kwamen gewoon naar hem. de wiet trok op niets maar de hasj was altijd van goede kwaliteit en belachelijk goedkoop.

maar 10 euro voor 7 gram zou ik ook niet vertrouwen, maar ik vertrouw bijna niets :(

cropp

Badass junkie
buzzrider zei:
Doen ze er dan echt plastic in ? :confused:
Dat is toch goed om je luchtwegen naar de kloten te helpen ofzo..

kan nog erger, in duitsland hebben ze deze zomer wiet gevonden die vervuild was met lood

Milos

Belezen gebruiker
jank niet,, zet gewoon je eigen plantje zoals ik, dat kan je teminste vertrouwen..
ik heb is wiet gekocht in een shop dat verzwaard was met een bruin achtig poeder.. :kots:

Milos

L

Lid 6909

Gast
zet je eigen plantje zoals ik, moet je hem horen, wat een retard :grin:

Milos

Belezen gebruiker
kerel, zever is ni, gij kunt waarschijnlijk niet eens een plantje grootbrenge,
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..

Kigh

Bewuste gebruiker
Milos zei:
er zijn 2 soorten mensen, mensen die kweken en domme naïvelingen zoals jij die alleen maar in shops kopen, mongooltje <3..
Zijn nog wel meer soorten mensen :wink:. Maar uiteindelijk, zijn we niet allemaal gelijk? :hearteyes: :mrgreen:

acidboy

Badass junkie
Milos zei:

Dit is de minst intellectuele opmerking die ik vandaag gelezen heb (ok, ik heb nog niet veel gelezen, but still)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
azgaza zei:

genaamd : Soapbar

Mayan

Bewuste gebruiker
Past op, ge kunt op goeie kwaliteit hasj nog een laagje wax vinden hoor.
Man dompelt elke IMPORT blok hasj van een kg in hete wax om het geurvrij te maken. En dan gaan ze er nog eens 100x rond met cellofaan

In Marokko hebben ze kaas gegeten van hasj

Zazuu.

Bewuste gebruiker
khad een keer Afghaan gehaald bij de purple in Breda,

die was RANZIG! inderdaad stukjes plastic gevonden, na die er beetje bij beetje uitgehaald te hebben was het nog steeds niet te doen, gadverdamme!

Was gewoon niet leuk om er veel in te doen, kk troep. Ik weet dat het slecht is voor me longen maar zo gaat het wel erg hard he.

buzzrider

Wijs gebruiker
Milos zei:
Ik word niet snel geïrriteerd maar wel van pubers die hun slechte jeugd op iemand anders uitwerken.
Slechts 1 raad: word volwassen. Zeg nu wat je wil, ik reageer er toch niet op.

Angramar Temenos

Badass junkie
azgaza zei:

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

geekos

Bewuste gebruiker
buzzrider zei:
Milos zei:
Ik word niet snel geïrriteerd maar wel van pubers die hun slechte jeugd op iemand anders uitwerken.
Denk niet dat hij dat op jou had, zou toch nooit zeggen dat er ook maar 1 shop is die durft 10gr hasj te verkopen voor 7 euro
maar had je hiervoor al hasj gerookt en smaakt die die je nu hebt gelijkaardig/beter/slechter? en heb je effectief afgewogen 10gr of zei ie dat et 10gr was?

Ben al blij als hasj goed smaakt, scheef raak ik er meestal toch niet van tenzij sommige nederlandse hasj van shop maar voor die kwaliteit betaal ik hier stukken van mensen

Milos

Belezen gebruiker
buzzrider zei:
Milos zei:

1 ik ben geen puber
2 slechte jeugd? das wat jij er weer van maakt, wa ga je nog verzinne immoreel aapje?
3 hou je bek en denk na voordat je iemand retard noemt,
4 en een raad voor jou: zoek een leven mannetje :)

peace, Milos

hannus

Bewuste gebruiker
rook er gewoon een joint van is het niet te pruime flikker je het weg en koop je het bij een koffiesjop :stoned:

Flaffie

Wijs gebruiker
ook al is het slechte kwaliteit, dan nog is het ubergoedkoop.
Je kan het altijd nog verkopen voor meer geld.

Bovenaan