• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Hasjmelk

Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen. :)

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Graindor zei:
binnekort weer smoren, kga de vrijdag al beginne peisk, dan zijn exames gedaan :stoned:

greetz :wink:

BOE! Je had gezegt dat je een maand ging stoppen. Die is pas over als JUNI gedaan is eh! Als je al je eigen beloftes niet kunt houden...
Wa gaat S. doen ? Hij gaat toch de maand uitdoen en ni plooien gelijk gij ?

donderwezen zei:
Is die dozering niet een beetje weinig??? Ik heb met hashthee geen ervaring. Wel heb ik wel eens hash gegeten. En toen nam ik meestal een gr. Dat voel je wel. Leuk om eens keertje te proberen die hashmelk, had er wel over gelezen in Uit je bol. Maar nog nooit geprobeerd. Dus dat zal er deze zomer wel van komen. :)

Lol, ik heb dit ook uit "Uit je Bol". De dosering is niet weing hoor. Ik had van 0,3 gram Tempel een heel aangenaam effect! Kan ook misschien zijn dat ik er gevoeliger voor ben? Hier het verslagje -->http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7686

Maar ik heb het gevoel dat het inderdaad nog veel verder kan gaan. Dus volgende keer doe ik 0,5gr Tempel, ben benieuwd wat dat gaat geven!

Leuk verhaaltje, ik heb anders ook leuke ervaringen meegemaakt op dit gebied. Ik zal er eens een verhaaltje over schrijven. Uit je bol is inderdaad een heilig boek. Er staat veel in. Is een van de weinige boeken die ik gelezen heb. :) lol

gandwarf777

Belezen gebruiker
als ik nog nooit spacecake gedaan heb of dit, kan ik er dan meteen 1g hasj in verwerken en alleen opdrinken? of zal ik dan mindfucked raken ofzo? blowen doe ik wel zo nu en dan.

taeknic

Belezen gebruiker
Als er dan toch een oud topic gebumpt wordt;
Ik heb zelf wel eens hasjolade-melk gemaakt, met cacaopoeder, suiker, roomboter en volle melk,
en wat is dat toch heerlijk, die kruidige na smaak. Ik werd er alleen helemaal niet leip van, ik viel alleen als een blok in slaap 1,5 uur na het drinken. :tearsofjoy:
En gandwarf, ik zou toch eerst beginnen met wat minder, als je nog geen ervaring hebt met het eten/drinken van cannabisproducten,

veel plezier in ieder geval

lolnoob

Bewuste gebruiker
Ik zou de eerste keer voor 0.3 gram hasj gaan. Dat is echt heerlijk chill. Laatst zelf gedaan en het was echt een leuke ervaring. Denk er wel aan dat je de volgende dag nog steeds een beetje wazig bent.

Hakvlees

Experimenterende gebruiker
Veel vlaamse woorden zijn makkelijk terug te leiden uit het Duits, daar gebruiken ze ook 'tasche' voor kopje en 'onkel' voor oom.
Verder gaaf om te lezen dat het zo goed en lang werkt, was zelf ook zeker van plan om eens hasjmelk te maken. Maar daar mag ik zo te zien haast wel een dag voor uittrekken :grin:

Edit: zie nu pas dat dit topic al heel oud is. Nouja, nog steeds leuk om ff te lezen.

Bovenaan