hasjolie

Azazel

Newbie
Het spijt me echt als dit fout staat, maar ik vond niet echt een gerelateerd onderwerp, dus...

Een vriend van me zat er compleet door. Al een week (wauw) zonder wiet. DUS geef ik hem een beetje... en hij betaald me terug met een leeg cd-doosje. wel met een laagje gedroogde hasjolie. Ik heb hier nog geen ervaring mee, en dus brandde ik gewoon gaten erin, maar nu krijg ik het wel op een sigaret. Het is echt een heel dun laagje, dus ik ga erlangs met m'n aansteker en warm het op, zodat ik er gewoon een blaadje mee kan insmeren. Allemaal goed en wel, en ik voel wel iets, maar het lijkt niet op de vorige keren dat ik echt onder tafel lag door de hasjolie. ik krijg het er nu gewoon heel warm van, en ik praat relatief veel op msn enzo (zoals hier ook wel opvalt, me dunkt)

nu zijn mijn vragen: is er een betere manier om het laagje eraf te krijgen? Zit ik niet constant gesmolten plastic gemengd met olie te roken? Waarom lijkt het nu minder heftig?

Dankjewel!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
ikzelf vroeg me laatst ook af hoe het het best te bewaren en inderdaad, ook te gebruiken.

Kdacht misschien in een blik ofzo, dat je de onderkant opwarmt maar als je maar een kleine hoeveelheid hebt is het denk ik een ander verhaal.

droog en/of koel bewaren?

NIet echt antwoord op je vraag maar dit vroeg ik me af.

en plastic is niet lekker nee.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
oplossen in paar druppeltjes ethanol alcohol, op t vloeitje druppelen en laten drogen.

of op verwarming leggen, tot ie zachter is geworden, dan met een naald, een laagje eraf schrapen(naald plat houden)

je kan t bewaren in een klein glazen potje, die houd je voor gebruik in je hand tot t zachter is geworden.

Azazel

Newbie
Dankjewel iedereen! De vraag leek me nogal dom dus wou ik hem eerst niet stellen, maar ben nu wel blij dattik het heb gedaan :stoned: nogmaals: bedankt!

greenpower

Bewuste gebruiker
Hasjolie is een andere naam voor bho, maar wat houd bho in? h=hasj en o=olie denk ik(lijkt me logisch:P). Maar waar staat die b voor?

Iemand die dit weet?

nicolai

Wijs gebruiker
buthaan gas.

dat spul wordt onder andere voor aanstekers gebruikt.

bho olie en echte hasjolie verschillen wel van elkaar hoor. de manier van maken is anders. al zou ik niet meer precies weten hoe dat ook weer zat.

greenpower

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
buthaan gas.

dat spul wordt onder andere voor aanstekers gebruikt.

bho olie en echte hasjolie verschillen wel van elkaar hoor. de manier van maken is anders. al zou ik niet meer precies weten hoe dat ook weer zat.

Oke, weet ik dat ook weer :wink:

Bovenaan