Hasjolie

disaster

Bewuste gebruiker
Iemand ervaringen mee?

Ik wil het zelf eens halen, schijnt echt relax te zijn. Maar het kost me nogal wat, dus vraag ik het aan jullie :wink: .

Jeller

Badass junkie
IK heb het één keer gedaan.. ik had er maar 5 keer van getrokken en het was veel heftiger dan weed of hasj :wink:

trouwens hoeveel betaal je er voor? met 1 gram olie kan je 25 joints maken :wink:

Jeller

Badass junkie
in portugal was het 25€ voor 1 grma, dus spotgoedkoop! maar hier zal da wel wa duurder zijn

Mr.jiho

Wijs gebruiker
mensen in m'n omgeving hebben het al gedaan maar ik ben nog altijd geluldig aan het wachten tot wanneer het is in m'n buurt komt :)

Jadi

Bewuste gebruiker
Heb het 1 keer genomen, naast de gebruikelijke effecten van hasj/wiet kwam er iig veel duizelig en misselijkheid bij :P

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Ik heb eens als kadootje hasholie gehad.
Die heb ik uiteindelijk opgerookt samen met mijn vriend.
Het is heel lekker spul, je word stonder dan je ooit geweest bent.
Ik zelf blow elke dag, maar hasholie roken voelt aan alsof je weer overnieuw begint met blowen.
Ik voelde me net zo stoned als die aller eerste avonden.
Mijn lichaam voelde zwaarder dan normaal, ik had minder controle over mn motoriek en zo gigantisch veel schijt aan alles wat me normaal dwarszat.
Wat mij betreft is hasholie echt een aanrader.

Boner simpson

Experimenterende gebruiker
Ik las hier ook ergens dat het met gebruik van butaangas vrij makkelijk te maken is... Maar is dit gas ook verkrijgbaar in niet al te grote hoeveelheden?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Butaangas wordt toch ook veel op campings gebruikt enzo? zit in van die vrij grote blauwe ijzere flessen. Ik denk dat je er zo eentje nodig hebt

Boner simpson

Experimenterende gebruiker
Ja, ik weet in wat voor soort flessen, maar die dingen zijn als ik me niet vergis meer dan een meter hoog :openmouth: En zoveel heb ik niet nodig lijkt me :openmouth:

Osi`

Bewuste gebruiker
Valentijntje zei:
waar kun je die hasholie dan halen? niet bij coffeeshop of wel?
In't illegaal circuit hé :wink:
Zelf ben ik er ook nooit aan gekomen, zoek er dan niet echt naar. Maar als iemand het zou hebben, dan kocht ik het drek :grin:

lifesucks

Newbie
ik wil het ook proberen

zou ik ook willen proberen, maar ken niemand die het verkoopt :stoned: kan iemand ernee helpen? thanks potheads :stoned: :P

Venlo

Newbie
Hoi,

Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas.
Gewoon knipafval in een plastic koker doen,
een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin.
Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in.
het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje.
Je spuit de gasbus leeg.
In het kommetje zit nu gas en THC.
Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie.

Gr. Venlo

laslo

Newbie
SUPER VET

mijn wiet en hasj dealer maakte het geregeld... ik heb het vaker gerookt. je kan er gewoon een druppel over je peuk heen doen bij de gloeipunt en de olie loopt als het ware met de gloeitop mee. het is de vetste manier van stoned zien op opium na.. may-B is hero nog vetter bu I don't wanna know... CKER AAN TE RADEN is by the way wel een harddrug

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Venlo zei:
Hoi,

Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas.
Gewoon knipafval in een plastic koker doen,
een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin.
Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in.
het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje.
Je spuit de gasbus leeg.
In het kommetje zit nu gas en THC.
Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie.

Gr. Venlo

Spelen met gas is levensgevaarlijk, deze gebruiker doet net alsof het super simpel is.

Plastic kokers zijn als een gevaar .....
Gas in vloeibare vorm is een gevaar ....

dus ga je het proberen lees jezelf goed in, want je bent voor je het weet je handen kwijt.

1 vonk van een electrische ontlading kan je leven voorgoed verneuken.

Be safe do not fuck around ....

Stonie

nicolai

Wijs gebruiker
zou het nog wel een keertje willen proberen. heb het een keertje gerookt...gewoon een klein beetje op een joint. maar toen was ik eigenlijk net pas begonnen met blowen. ik herinner me er ook niet zo veel meer van, want ben gewoon in slaap gedondert. wist toen ook niet zo goed wat het was en wat het met je kon doen. nu ik wat meer ervaren ben lijkt het me toch wel anders. denk wel dat ik het aan zou kunnen.

over een paar weekjes heb ik het waarschijnlijk tot mijn beschikking. zal dan wel even posten hoe het was.

erwin krol

Bewuste gebruiker
hasholie is meestal een tinctuur met alcohol zoals hierboven al staat maar er zijn ook gewoon stroperige zuivere THC-producten. Vaak donker, voornamelijk thc met een beetje bladgroen dat ook uitgeextraheerd wordt. En stoned dat je ervan wordt als je een minibeetje op een vloeitje uitsmeert!

nicolai

Wijs gebruiker
erwin krol zei:
hasholie is meestal een tinctuur met alcohol zoals hierboven al staat maar er zijn ook gewoon stroperige zuivere THC-producten. Vaak donker, voornamelijk thc met een beetje bladgroen dat ook uitgeextraheerd wordt. En stoned dat je ervan wordt als je een minibeetje op een vloeitje uitsmeert!

de hasjolie die ik had was zeg maar de butaan gas variant. dat lijkt me toch effectiever en volgens mij is dat ook de echte hasjolie.

in ieder geval bedankt voor de uitleg...

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Boner simpson zei:
Ja, ik weet in wat voor soort flessen, maar die dingen zijn als ik me niet vergis meer dan een meter hoog :openmouth: En zoveel heb ik niet nodig lijkt me :openmouth:

Er zijn ook kleinere flessen, liter of 5 of 10 ofzo..

Bij azarius hebben ze nu ook een handig dingetje..

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hmm dat apparaatje van azarius ziet er wel interessant uit. Kan je hasjolie ook vaporizen?

buzzrider

Wijs gebruiker
mmm.... hasjolie..... hier is het praktisch niet te krijgen dus ik zou het zeker eens willen doen Kan je het ook zelf maken??

toooz

Belezen gebruiker
doe een glaasje vol met olijfolie en dop je heele sigaret er in, niet te lang er in laten want het moet snel kunne droogen,

dan lekker op rooken :stoned:

Bovenaan