Hasjpudding (vragen)

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Hallow iedereen,

Een tijdje terug was ik pudding aant maken en toen kwam ik op het idee om er de volgende keer wat extra ingrediënten aan toe te voegen. :stoned:

Zo moeilijk lijkt het me niet.

Mijn idee was:
1) volle melk in de pan doen
2) hasj beetje verbrokkelen en samen met het puddingpoeder toevoegen
3) suiker toevoegen
4) aan de kook laten komen en dan in de potjes gieten

Ik heb nog nooit gekookt met hasj/wiet dus ik weet niet goed hoe ik het moet doseren.
Hoeveel hasj zou ik nodig hebben voor 1liter pudding?
En zou het lukken als ik hem maak als hierboven staat vermeld?

:wave:

pwooppwoop

Experimenterende gebruiker
geen flauw idee hoe je pudding maakt :confused: maar als je gewoon eerst hasjmelk maakt, die dan gebruikt voor de pudding moet het wel lukken denk ik

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
De Noot zei:
geen flauw idee hoe je pudding maakt :confused: maar als je gewoon eerst hasjmelk maakt, die dan gebruikt voor de pudding moet het wel lukken denk ik

Oké uit een andere topic(*) heb ik gehaald dat je hasjmelk als volgt maakt.
1) Volle melk in pannetje doen en laten koken.
2) Hasj toevoegen en roeren tot het opgelost is
3) en het is klaar!

< 0.25g hasj / glas melk

1glas: +/- 25Cl
4glazen: +/- 100Cl

==> 4 x 0.25g hasj --> 1g hasj

Dus als ik het goed begrijp heb je maar 1gram hasj nodig voor 1 liter pudding te maken. :confused:
Moest dat waar zijn zou het wel een heel goedkope oplossing zijn :grin:
Iemand nog tips?

:wave:

(*) http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2298

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Ik zou het zo doen:

Je wilt 1 liter pudding maken? Verdeel het dan in doses van 100 ml, ongeveer wat je normaal zou eten. 1000:100=10 doses x 0,25 gr hasj, dus 2,5 gram hasj voor de gehele pudding. Ik denk dat het zo wel goed is, 1 gram voor 1 liter is toch wat weinig, tenzij je veel honger hebt tenminste :P

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
De Sjeik zei:
Ik zou het zo doen:

Je wilt 1 liter pudding maken? Verdeel het dan in doses van 100 ml, ongeveer wat je normaal zou eten. 1000:100=10 doses x 0,25 gr hasj, dus 2,5 gram hasj voor de gehele pudding. Ik denk dat het zo wel goed is, 1 gram voor 1 liter is toch wat weinig, tenzij je veel honger hebt tenminste :P

Haha hasjpudding eten tijdens een boefkick.
Vuur met vuur bestrijden :rock:

Bovenaan