Hawaiaanse paddo's

shokora

Wijs gebruiker
Ligt het nou aan mij of zijn Hawaiaanse paddo's echt helemaal nergens meer te vinden? Ik ben in Rotterdam bij 3 smartshops geweest en nu heeft zelfs azarius ze niet meer... :(

Weet iemand misschien nog een (web)shop waar ze nog Hawaiaanse paddo's verkopen?

shokora

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Ben je naar de Lachende Paus geweest? Daar hebben ze ze vaak wel.

Ben ik geweest, maar hawaiaanse staat al doorgekrast. Ook de smartstore naast de black widow hebben ze ze niet meer :(

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Oke, klote. Heb je toevallig gevraagd of ze ze uberhaupt nog binnen krijgen? Doorgekrast klinkt wel erg definitief. Ik ben er al een paar maandjes niet geweest, maar ik zou het wel jammer vinden als ze ze niet meer krijgen. Hawaïaanse blijven toch favoriet.

shokora

Wijs gebruiker
Ik heb het niet gevraagd bij de lachende paus. Maar bij de smartstore zeiden ze dat het groeien van de hawaiaanse te lang duurden en ze daarom niet meer gekweekt werden met het verbod in het vooruitzicht...

Beter luistert die Ab Klink gewoon en zet hij zijn Europa knuffelende plannen niet door...

raizeredge

Wijs gebruiker
dat zou behoorlijke kloten wezen ik krijg alleen die kleine hawaaiaanse weeg de rest is me veelste groot en die kan ik niet door een chippie heen doen :(

kroko123

Experimenterende gebruiker
La Canna op de nieuwendijk in Amsterdam heeft ze nog hoor! En goed dat ze zijn...:grin:
Zijn wel prijzig.. 25 euro, maar dan heb je ook wat

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Vandaag nog in Utrecht gehaald, die gozer daar snapte er niets van maar hij weet wel dat er geen gedroogde meer verkocht mochten worden.

Maargoed, ik heb ze wel daar gehaald :P

[url=http://imageshack.us][img]http://img411.imageshack.us/img411/9714/0000305yo2.jpg[/url][/img]

kroko123

Experimenterende gebruiker
oh en trouwens.. zoek eens rond in Amsterdam.. Kerkstraat/Rembrandtplein/keizersgracht.... overal zijn ze er

Bovenaan