Heb ik geluk gehad?

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
ik heb een klein vraagje ik heb afgelopen weekend intotaal 4 pillen genomen,
op zaterdag had ik binnen 1,5 uur zo'n 2 pillen op. en daarna na 1 uur weer 1(zo'n smilie)
ik ben 16 jaar en weeg rond de 70 kilo... :confused: en ik ging de hele avond chill tot 3uur a.m
toen werd ik helemaal wit(mensen zagen het ook) en werd gloeiend heet :confused:
ik was zelf ook erg misselijk en zag ook continu halucinaties.
en mijn vraag luid dus een beetje :P heb ik geluk gehad? :confused: want als ik zo marla's xtc-guide lees heb ik best wel te veel genomen :P nouja bedankt alvast voor reacties! :grin:
enuuhh have a nice smiley day!! :grin:

Peace out :stoned:

Carlitos

Badass junkie
Hoe bedoel je geluk ?
Dat je nog leeft ?
Kijk het topic is 'wat is het meeste dat je genomen hebt',

Vervuilde pilletjes mischien waardoor je zo bleek zag + misselijk.
Op mdma heb ik het ook altijd warm en zweet me de pleuris dus dat je warm bent is logisch.

pbwebmaster

Bewuste gebruiker
Je moest is weten hoeveel jouw kleine lichaampje aankan :grin:

echt waar hoor!

ik heb ook vaak gedacht, heb ik geluk gehad?
Maar je zult er echt niet snel aan doodgaan hoor.
Je krijgt alleen hele vervelende bijwerkingen en je gaat er zwaar verkankerd uitzien.

Dat was bij mij het geval tenminste.
Nu ben ik gestopt :wave:
Want ik haat het om een vercrackt kut gevoel te hebben :kots:

Lateerz,

MDMA<3

Belezen gebruiker
witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg
als je veel mdma binnen krijgt gaat je lichaam mdma omzetten in een klein beetje mda, en daar kun je heerlijk van gaan hallucineren :wink:

knolselderij

Wijs gebruiker
het is gewoon n kut ervaring geweest maar ben maar niet bang je lichaam kan veel en veel meer aan (ik bedoel niet dat je dit moet doen maar het kand

alcoholist

Wijs gebruiker
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.

Megasumo

Newbie
Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis.

Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd.

Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna....:)

endor

Badass junkie
Vanaf je zou zeggen dat je met jouw gewicht 8 pillen pakt op een avond.
Dan mag je je ongerust maken over jezelf.

Jeller

Badass junkie
redelijk normale gang van zaken zou ik zeggen, wel meer mensen worden extreem bleek van die md

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
MDMA<3 zei:
witte smileys zover ik weet zitte rond de 90 mg

Die van jou bevatten misschien 90 mg, maar die van een ander kunnen weer heel anders in elkaar zitten. Kleur en opdruk zeggen niks over de kwaliteit namelijk...

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Succes man! :grin:

endor

Badass junkie
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:
Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )

dude daar had ik het eens over :stoned: ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet? :grin: vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over :stoned: :P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zaken :smoke: maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal :wave: :stoned: maar een beetje peace kan nooit kwaad :stoned:

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
endor zei:
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:

Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.

Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Dat doet ie in al z'n posts, maar heb hem er zojuist een waarschuwing voor gegeven, dus hopelijk houdt ie er nu een beetje mee op... :wink:

Ben net nieuw op het forum, maarja sorry voor het overmatig gebruik van Smileys...
ik dacht dat die dingen er waren om jezelf beter te expresseren (en ik wou wat kleur in het forum brengen...) en aangezien woorden soms te kort schieten vult zo'n smiley eigenlijk best goed aan! maarja ik ken nu de regels (wat beter..) en ik hoop dat ik jullie met z'n allen niet te veel irriteer met al mijn expressies en vragen :P ik hou anders wel gewoon m'n mond zoals een kasplantje :grin:
Sweet silence, MMMmmmmm Yamiee :stoned:

Good day :stoned: (niet alweer te veel smileys? /of moet het helemaal grijs?)

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
JohnAlmere zei:
16 jaar en nu aan de xtc.. :rolleyes:
ik ken jongens en meisjes van 13/14 die snuiven elk weekend
waar gaat het tog heen met de wereld

kijk ik wil alles in m'n leven hebben geprobeerd(niet alles, uitzonderingen bestaan!)
en ben met xtc alweer een ervarinkje rijker geworden toch? overal waar te voor staat is nooit goed en deze keer is waarschijnlijk ook meteen de laatste keer geweest. ik weet nu hoe het voelt en ik kan er nu een oordeel over scheppen zonder dat er meteen tege me word gezegt van jaaaaaaah wat praat je nou je hebt nog nooit een pil gezien... dus nouja als iedereen het als een ervaring zou zien en het ook maar 1 of 2x doet dan kan het toch beter zijn? dan begrijpen wel elkaar in ieder geval ook een stuk beter! :)

nouja have a nice day! :grin:

Astrix_7

Experimenterende gebruiker
Evanglist,

Zeker in deze tijd van schaarste is het testen op inhoud van xtc pillen van belang. Slikken zonder dat je weet waar de pillen vandaan komen is gewoon (zeer) onverstandig. Laat staan ongeteste pillen. Op logo's en kleuren afgaan is voor een leek niet te doen btw.

Wat je lichaams effecten betreft: ik vind wel dat je geluk hebt gehad, omdat de 3 pillen net zo gemakkelijk dit had kunnen zijn:http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=18377

En nu heeft deze kerel maar 1 geslikt.

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
Megasumo zei:
Neuh, dat klinkt redelijk normaal - en andere (je vrienden) zagen je wit worden? Hadden die niks op? Das pas A-relaxed bij zo'n dosis.

Misselijk is waarschijnlijk de boel die eens even flink inslaat. Wit worden is omdat je misselijk was- en trippen is omdat je toch redelijk zware dosis MDMA deels in MDA omgezet werd.

Jij moet je echt verrot gevoeld hebben erna....:)

nou ik voelde me inderdaad vrij klote :P
en het ergste van alles was dat ik de volgende dag een American Football wedstrijd moest spelen :P maar ik zweer het je bij deze ik heb nog nooooiit zo goed american football gespeelt!! :grin:
maar het was zkr chill, bij alles wat ik deed het "leek" perfect :stoned:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
snap je,niet gelijk gaan huilen weetje,je kiest er voor om 4 (ik neem aan)ongeteste pille te slikken,dan moetje ook weten wat de consequenties zijn.

loop ik te huilen :tearsofjoy: wat zijn echt jullie problemen met 16 jarige mensen zeg :stoned:
h0ly shit man, ik heb een vraagje en die stel ik dus... ik heb helemaal niet gezegd dat ik het niet chill vond, integendeel ik vond het zo chill dat het me aardig heeft verleid erop over te stappen :stoned: ik heb lekker me trip gehad en dat is het geen dat jullie niet kunnen afnemen stelletje mieren beukers :P (niet iedereen :wink: ) alcoholist ga niet de realiteit een twist geven door te zeggen dat ik loop te janken want ik had een lachziekte waar jij jaloers op had kunnen zijn.
maarja have a nice day! :stoned:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
endor zei:
Joint-Evangelist zei:
Exceptional Insight zei:

kleurenblind :P (visie met grijstinten)

alcoholist

Wijs gebruiker
alcoholist ga niet de realiteit een twist geven door te zeggen dat ik loop te janken want ik had een lachziekte waar jij jaloers op had kunnen zijn.

je merkt ook wel dat je nog een klein kindje ben.
ik neem aan dat je dat zinnetje ook letterlijk als het alfabet gaat nemen.
als je slim was had je je wat meer verdiept in drugs.
dan had je die domme vragen niet eens hoeven stellen."pik"
ik vind dat er gwn een verbod moet komen op topics waarin vragen worden gesteld over ongeteste pillen

afraidtech

Bewuste gebruiker
ten eerste je gaat niet dood van 4 pilletjes in 3 uur (vind die hoeveelheid nog erg meevallen)

ten tweede, laat ze testen zolang je dit niet hebt gedaan moet je ook niet klagen of janken (nee ik laat ze soms ook niet testen, maar ik jank niet)

ten derde ik denk dat dit soort topics voornamelijk opschepperij is dus ik snap ook niet waarom ik reageer :grin:

update: ik geloof niet dat alle xtc users hier die altijd lopen te klagen over dat mensen die hun pillen slikken zonder ze testen, ze zelf ook altijd laten testen.

test jij altijd je pillen alcoholist (mocht je het gebruiken dan).

eerlijk gezegd, als wat pillen te pakken heb gekregen en de trek is te groot dan laat ik ze ook niet testen over het algemeen wel, maar lang niet altijd (maar ik gebruik sporadisch xtc).

alcoholist

Wijs gebruiker
ik slik in deze tijd geen pillen meer.
maar toen de markt nog stabiel was,teste ik natuurlijk ook niet altijd mn pillen.
die dingen doken ineens op,iedereen neemt ze dan,je bent natuurlijk die avond dan ook al onder invloed,dus dingen gaan wat soepeler,en dan neem je der gwn 1

maar toen waren 9 vd 10 pillen schoon,nu is dat andersom!
zonde van me geld.wanneer ik hoor dat er weer goeie schone mdma pillen zijn,dan ga ik er wel een paar kopen,heb heel lang geen mdma meer op..

ik kijk af en toe ook gwn op pillreports,hoewel iedereen hier zegt dat dat niks opleverd,heeft het my tog 4x uit de brand geholpen.
en hoevaak hoor je nou dat er iemand overleden is aan giftige pillen..
meestal is het een overdosis of xtc icm andere drugs.

maar wat k duidelijk probeer te maken is

okee..je test je pillen niet..en hebt slechte pillen geslikt.. moetje niet hier komen huile!

maar nog 2 van die pille kopen en ze laten testen,..

had ik gedaan dan

afraidtech

Bewuste gebruiker
ben ik helemaal met je eens hoor.

maar wat ik duidelijk probeerde te maken is dat 9 van de 10 mensen hier net zo is (als het op testen uit komt) maar niet gaan klagen of ze geluk hebben gehad, maar wel klagen over mensen die ze niet testen.

maar ik ben het met je eens even ter bevestiging :grin:

Joint-Evangelist

Belezen gebruiker
alcoholist zei:
alcoholist ga niet de realiteit een twist geven door te zeggen dat ik loop te janken want ik had een lachziekte waar jij jaloers op had kunnen zijn.

ik vind dat er gwn een verbod moet komen op topics waarin vragen worden gesteld over ongeteste pillen

Wat jij wil maar alcholist :stoned: ,
maar waar jij zomaar over begint te razen maakt me toch wel nieuwsgierig..
van waarom die vulkaan zomaar opeens open sprong in je hoofd?
als iedereen zo zou denken als jij, zou ik geen F*ck op school hebben geleerd.

Voorbeeld dialoog basisschool groep 5:
ik: Waar ligt Amsterdam meester??
meester: Wat ben jij dom zeg, jij komt zeker uit een ei, hier geef ik dus geen antwoord op!
dan zou ik nog met die vraag in me kop blijven rondlopen, dus bullshit man als iemand een vraag stelt kun je ook gewoon beleeft zeggen dat die vraag al enkele keren is gesteld en help je hem gewoon door uit te leggen wat er nou precies gebeurt is! anders gaat het mischien wel echt mis.. Zie het als elkaar beschermen (we reality changers help each other)
het moraal achter dit forum!.

Nouja fijne dag iedereen! :grin:

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Als je pillen 30 MG waren had je een goede dosis. Als ze 180 mg waren heb je wel geluk.
Bullshit, niet om stoer te doen totaal niet, maar wij namen zelf altijd 400mg ofzo omdat we hallucineren vet vonden op mdma. Met 70kg is een dodelijke dosis mdma zo'n 6.7gram. Er zijn mensen die een gram of 1.5gram nemen en met bitjes vastgebonden aan hun bed de avond doorbrengen. Is het verstandig? Nee, das wat anders. Maar je gaat echt niet zomaar dood aan mdma hoor. Helemaal niet als je thuis zit ofzo. Hallucineren is normaal op een hoge dosis omdat 7% van je mdma terug wordt gezet in je lichaam naar mdma wat de hallucinaties veroorzaakt. Dat je het warm had is normaal en dat je wit werd, je werd gewoon ziek wsl. Hoeft niet eens rommel in te zitten persé. Teveel of te weinig drinken kan de reden zijn, teveel mdma voor jou kan een reden zijn. Misschien viel die wel gewoon niet zo lekker.. Kan van alles zijn.

Mac...

Badass junkie
wat nou 16 jaar en pillen :rolleyes:

so what!

Iedereen is toch een keer begonnen, ik was 17, nja ook :rolleyes:

Drugs is op geen enkele leeftijd goed, maar als je het dan doet maakt lft ook niet meer zo veel uit. En tuurlijk beginnen de meeste rond die lft, mogen ze een keer naar een feestje, vrienden beginnen te experimenteren, veel mensen hebben op jonge leeftijd al veel geëxperimenteerd. Ga dan niet lopen miepen over leeftijd.

On-topic: wat is geluk? Dat je mss bijna out ging en dat niet ging, ja das mss wel geluk hebben, dat je een verrotte schijf hebt gehad waarschijnlijk en nog lekker op je benen hebt kunnen staan, ook geluk.. Maar verder niet veel bijzonders, zijn allemaal wel eens een beetje bleek geweest na wat pilletjes denk ik zo.

Verder: Altijd goed blijven drinken op de X!

MetaalKonijn

Badass junkie
Joint-Evangelist zei:
alcoholist zei:

Wat jij wil maar alcholist :stoned: ,
maar waar jij zomaar over begint te razen maakt me toch wel nieuwsgierig..
van waarom die vulkaan zomaar opeens open sprong in je hoofd?
als iedereen zo zou denken als jij, zou ik geen F*ck op school hebben geleerd.

Voorbeeld dialoog basisschool groep 5:
ik: Waar ligt Amsterdam meester??
meester: Wat ben jij dom zeg, jij komt zeker uit een ei, hier geef ik dus geen antwoord op!
dan zou ik nog met die vraag in me kop blijven rondlopen, dus bullshit man als iemand een vraag stelt kun je ook gewoon beleeft zeggen dat die vraag al enkele keren is gesteld en help je hem gewoon door uit te leggen wat er nou precies gebeurt is! anders gaat het mischien wel echt mis.. Zie het als elkaar beschermen (we reality changers help each other)
het moraal achter dit forum!.

Nouja fijne dag iedereen! :grin:

Je voelt je een hele baas hé?

W.F.L.

Badass junkie
TrippyShit zei:
Angramar Temenos zei:
Als je pillen 30 MG waren had je een goede dosis. Als ze 180 mg waren heb je wel geluk.
Bullshit, niet om stoer te doen totaal niet, maar wij namen zelf altijd 400mg ofzo omdat we hallucineren vet vonden op mdma. Met 70kg is een dodelijke dosis mdma zo'n 6.7gram. Er zijn mensen die een gram of 1.5gram nemen en met bitjes vastgebonden aan hun bed de avond doorbrengen. Is het verstandig? Nee, das wat anders. Maar je gaat echt niet zomaar dood aan mdma hoor. Helemaal niet als je thuis zit ofzo. Hallucineren is normaal op een hoge dosis omdat 7% van je mdma terug wordt gezet in je lichaam naar mdma wat de hallucinaties veroorzaakt. Dat je het warm had is normaal en dat je wit werd, je werd gewoon ziek wsl. Hoeft niet eens rommel in te zitten persé. Teveel of te weinig drinken kan de reden zijn, teveel mdma voor jou kan een reden zijn. Misschien viel die wel gewoon niet zo lekker.. Kan van alles zijn.

niet om stoer te doen totaal niet

Heb toch zelf ook al mensen 1 gram 84% weten te nemen op een nacht/dag erna en die vielen ook niet dood.. De eerste keer dat ik het deed was 360 a 400 mg verspreid over 8 uur en ik weeg 50kg, het was wel heftig en heb me toch een aantal dagen raar gevoeld daarna maar zeker niet teveel op de moment zelf ofzo, en degenen die ik ken nemen toch zo'n 0.5 gram voor een nacht. Volgens mij ga je wel dood van meer dan 2g aan 70 kg.. ik las onlangs dat er iemand van 50 kg gehospitaliseerd werd vanwege 700 mg maar ik weet niet in hoeveel keer en of die nu gestorven is, maar als je merkt wat het spulletje doet met je lichaam aan 1/3 van die dosis..

SperSIZEboon

Badass junkie
TrippyShit zei:
Angramar Temenos zei:
wat hij zegt....

Bovenaan