my2stworld
Newbie
endor zei:Joint-Evangelist zei:Exceptional Insight zei:Nee je hebt geen geluk gehad. Jammer. Geen stoere bijna dood ervaring verhalen voor jou : )
dude daar had ik het eens overga niet spotten met bijna dood ervaringen.
ik vroeg me alleen wat af en dat jullie dan meteen zo reageren is een beetje tja,, vaag vind je niet?vragen hebben antwoorden en aangezien ik die had wou ik daar opheldering over
:P en tja dit is een F*cking forum dus waarom het niet hier neerzetten :P (DRUGSFORUM)
want jullie zijn naar mijn inzien wel wat wijzer in dit soort zakenmaarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal
![]()
maar een beetje peace kan nooit kwaad
![]()
Succes man!![]()
Een tekstje lezen vind ik persoonlijk leuker als er niet allemaal van die smileys in staan.
Ik kan me daar rot aan ergeren.
1 ok , maar vanaf er zoveel instaan als bij jou , begin ik het zelf niet te lezen.
even serieus, waarom doet iedreen zo lullig tegen hem, hij stelt toch gewoon een vraag?
in de hoop dat jullie "wijzere gebruikers" een serieus antwoord voor hem hebben ?
en dan begint iedereen hier zo tegen hem te doen, zelfs de moderators kom op zeg,
er staan veel wijze en volwassen antwoorden en topics op dit forum, maar dit vind ik een beetje...en btw, kyk hier maar even naar 'ervaren gebruikers',
Eerste hulp
Als XTC verkeerd valt kun je angstig en onrustig worden. Ook kun je oververhit raken en kun je een snelle hartslag hebben. Wat kun je doen als iemand dit overkomt.
Bij angst: zoek een rustige plek en geef hem als hij nog goed kan slikken iets zoets te drinken.
Bij oververhitting: is hij rood en warm, zoek een koele plek en besproei hem met water.
Is hij bleek en zeer warm: bel onmiddellijk 112, doe overtollige kleren uit en besproei hem met water.
Bij bewusteloosheid (hij reageert niet meer op aanspreken of pijn) Bel 112 en leg hem op zijn zij (dan kan hij niet stikken in zijn tong of braaksel). Bij hartproblemen bel 112. Bedenk: een getrainde EHBO'er kan uitgebreide hulp bieden.

ga niet spotten met bijna dood ervaringen.
maarja boeie ik heb me antwoord dankje wel allemaal