Heb ik speed gesnoven??

gerbeenn

Belezen gebruiker
Ik zit bij een vriend thuis en die was even peuken halen maar hij had nog wat anders gehaald

Ik weet niet wat het is speed of sos.
hij zegt dat het wel speed is maar ik weet niet zeker
Ik heb 4 sleutelpuntjes op maar hoe weet ik of het speed was?

kan iemand mij dat zeggen?

Fezz

Belezen gebruiker
Het gaat de gebruikers van speed om het oppeppend effect dat zowel werkt op het lichaam als op de geest. De kracht van het effect hangt af van de dosis en de manier waarop speed wordt gebruikt. Een van de effecten is dat vermoeidheid niet meer wordt gevoeld en de eetlust verdwijnt.

De fysiologische effecten zijn een verhoogde bloeddruk en een versnelde pols. De pupillen worden groter en de spieren spannen zich.

Flameon

Badass junkie
Speed heeft een langere werkingsduur. Dus als je om twaalf uur nog steeds wat merkt (zonder wat bij te hebben genomen) dan mag je er vanuit gaan dat het pep is. Zeker als het ook een branderig gevoel in de neus had (pep brand, coke verdoofd je neus).

Maarre, waarom vraag je niet gewoon aan je vriend wat hij heeft gekocht? Ik neem aan dat het goedje niet in het pakje shag zat :)

gerbeenn

Belezen gebruiker
ik weet niet maar ik dag dat het sos was maar toen zei die na het 4de puntje dat het speed was maar ik weet niet me neus voelt wel hellemaal wazig

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Doe eens niet zo VAAG joh... hebben jullie het gevonden ofzo...

Of mompelen jullie tegen je dealer en leggen 40E neer voor speed...

esth0r

Belezen gebruiker
ga een beetje shit snuiven zonder te wetend wat het is!

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Misschien kun je precies omschrijven hoe je je voelde? En voor hoe lang? Er zitten hier vast mensen met zo veel ervaring dat ze uit kleine dingetjes uit je omschrijving wel weten wat t was

gerbeenn

Belezen gebruiker
Gozers me vriend fokte me gewoon het was gewoon sos ik wist het al bijna 100% zeker want gelijk was me mond verdooft toe nik een beetje in me mond dee en het proefde gewoon als sos dus topic closed en in afvalbak please :grin: :wave:

pretender

Belezen gebruiker
beetje kansloze gozer ben je.... verschil niet eens proeven tussen 2 tegenpolen??

what the fuck doe je hier man... get a life :wave:

982

Bewuste gebruiker
Dom is het idd!

Alleen vind de reacties een beetje overdreven.

Kankermongolen

Taat

Bewuste gebruiker
dollegekske zei:
:confused:
Mm..heb nog nooit een metalen buis naar binnen gewerkt, maar vind het een beetje rare omschrijving :P
Het is iig gewoon een gore chemische troep waar ik al vaak kotsneigingen van gehad heb

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Bah ja.. als je die smaak achter in je mond krijgt.. Lastig als je "zomaar ineens" kokhalsneigingen krijgt wanneer er andere mensen in de buurt zijn (op 't werk..) Leg dat maar eens uit :/

Bovenaan