heb je wel eens spijt

raizeredge

Wijs gebruiker
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik doe niet aan spijt. Ik geloof dat alles wat ik doe, ik doe met mn volle verstand en de kennis die ik op dat moment bezit.
On the other hand.. ik doe ook niet aan coke :beer:

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik doe niet aan spijt. Ik geloof dat alles wat ik doe, ik doe met mn volle verstand en de kennis die ik op dat moment bezit.

Wat een exceptioneel inzicht :)

Ellesdee

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:

Frisko

Badass junkie
raizeredge zei:
hee volk ik ben een coke gebruiker maar heb je wel eens spijt dat je weer heb gehaald terwijl het niet de bedoeling was
yup!!!
niks nieuws hier!!!!
binnekomt de tijd dat je er altijd spijt van hebt :wink: :)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
meestal als ik wakker word na het het coke gebruiken denk ik meestal jah weeer 50 euro erdoor heen.
maarjah is het eenmaal savonds heb ik er weer helemaal zin in :grin:

Delirium

Badass junkie
Als ik de week erviir ook al gehad heb, of een tijdje veel gebruik heb ik vak wel spijt ja. Vooral als je je portomonnee dan zo ziet krimpen.

roaren*

Bewuste gebruiker
Ik heb dees weekend geen coke gebruikt, de eerste keer sinds een paar maand, en ik ben ongelofelijk blij :grin:

raizeredge

Wijs gebruiker
heb spijt als ik s ochtends wakker word en me neus doet zeer en me lichaam is naar de klote en geen geld meer heb en het blijkt dat ik weer schulden heb gemaakt bij mensen maarja dat hoort erbij

El Retro

Wijs gebruiker
Frisko zei:
raizeredge zei:
yup!!!
niks nieuws hier!!!!

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.

Willemijn

Bewuste gebruiker
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
yup!!!
niks nieuws hier!!!!

Of nooit. Zoals bij mij tegenwoordig. Ik heb er eigenlijk nooit spijt van. God weet hoe dat komt.

dat zal wel nog komen, als het te laat is :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
nooit spijt, nooit spijt gehad, en ook nooit schuldgevoelens. Ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan, nog nooit klachten gehad. Alleen last van mensen die me schuldgevoelens aanpraten, en veratwoordelijksheidgesprekken willen aangaan (kutwoord).

Als je er mee om kan gaan en desnoods een hele maand niets gebruikt, en af en toe omdat het gewoon lekker is... Zonalg anderen geen last er van hebben, zie ik het als verantwoordelijk.

Zone010

Newbie
Bijna altijd tegenwoordig. Ik begon als recreatief coke gebruiker; voor de leuk weetjewel. Maar ik gebruik steeds vaker en vaker. Ik heb het nu nodig om mezelf goed te voelen in de kroeg of club, anders vind ik er geen reet aan. Dus ik bestel elke keer weer. Een halve gram meestal per keer. Dat moet dan ook op die avond, anders brandt dat pony packie in mn zak! Slapen kan ik dan natuurlijk niet meer, en het resultaat is dat ik de volgende dag dood op mn werk zit (ik ga vaak doordeweeks uit). Dan vraag ik mezelf elke keer weer af: was dat nou echt nodig? Moest dat nou? Ik gebruik nu soms 3x per week.. Da's toch niet normaal?

Help me :flushed:

J0rrit

Badass junkie
Nope, geen spijt gehad. Ik zie die periode als een goede ervaring in mn leven, ben nu inmiddels al 5 maanden gestopt.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Zone010 zei:
Bijna altijd tegenwoordig. Ik begon als recreatief coke gebruiker; voor de leuk weetjewel. Maar ik gebruik steeds vaker en vaker. Ik heb het nu nodig om mezelf goed te voelen in de kroeg of club, anders vind ik er geen reet aan. Dus ik bestel elke keer weer. Een halve gram meestal per keer. Dat moet dan ook op die avond, anders brandt dat pony packie in mn zak! Slapen kan ik dan natuurlijk niet meer, en het resultaat is dat ik de volgende dag dood op mn werk zit (ik ga vaak doordeweeks uit). Dan vraag ik mezelf elke keer weer af: was dat nou echt nodig? Moest dat nou? Ik gebruik nu soms 3x per week.. Da's toch niet normaal?

probeer eens een avondje zonder, als je dan de volgende dag wakker wordt en trots op jezelf bent, dan voel je je pas goed :) (kan geen coke tegen op)

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Zone010 zei:

probeer eens een avondje zonder, als je dan de volgende dag wakker wordt en trots op jezelf bent, dan voel je je pas goed :) (kan geen coke tegen op)

das niet best he, misschien eens hulp zoeken ?
ik gebruikte soms ook 3 keer in een week maar dan wel met de zelfde gram maar de laatste tijd meer en meer met oud en nieuw zelfs anderhald in 1 keer dus heb beloofd nu 2 maanden te stoppen

El Retro

Wijs gebruiker
Willemijn zei:
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
yup!!!
niks nieuws hier!!!!

Ik doe het al 2 jaar, ik weet wel waar over ik praat :). Heb al te veel spijt gehad, ik heb het nu gewoon niet meer.

Frisko

Badass junkie
El Retro zei:
Willemijn zei:
El Retro zei:
Frisko zei:
raizeredge zei:
yup!!!
niks nieuws hier!!!!

Ik doe het al 2 jaar, ik weet wel waar over ik praat :). Heb al te veel spijt gehad, ik heb het nu gewoon niet meer.
toen ik nog maar 2j nam had ik ook geen spijt!!!
ik pak onderhand al 6 jaar en de laatste 2j heb ik niks anders niemeer dan spijt bijna!!! :)

Tony Montana

Belezen gebruiker
raizeredge zei:

Nope... geen spijt. Geen tijd voor om spijt te hebben. Life is short you know.
Dus ik leef mijn leven op mijn manier. En ik kan dan aan het eind van mijn leven zeggen dat ik ook echt heb geleefd naar mijn eigen ding. En niet dat ik heb geleefd zoals de "maatschappij" dat wil.

Viva la Revolución!!!

lanenski

Newbie
Gisteren nog eens lekker doorgegaan op de C en ik moet zeggen dat ik er vandaag geen spijt van heb! Heb een supernacht gehad!

Enkel vanmorgend deed het wat pijn om uit mijn bed te komen, maar dat neem ik er graag bij :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
Ik heb een paar keer coke gehad en ik merk nu steeds dat ik trek heb en veel dingen associeer met het snuiven van coke. Als ik nu een grammetje zou halen, zou ik echt wel spijt krijgen. Gelukkig is het niet mijn favorieten drugs.

Anne

Belezen gebruiker
dutch-lycan zei:
meestal als ik wakker word na het het coke gebruiken denk ik meestal jah weeer 50 euro erdoor heen.
maarjah is het eenmaal savonds heb ik er weer helemaal zin in :grin:

sounds familiar...

Moon

Bewuste gebruiker
Nee nooit, ik geniet er van en als ik weer een weekend heb doorgehaald geniet ik daar nog lang van na, in positieve zin bedoel ik dan :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik dacht vorige week k ****,*****,**** (een aantal woorden a la haagse sjonnie) waarom heb ik ooit ja gezegd op dat lijntje, maja ik was ook zo dronken als een lor, het beviel me iets te goed...

En nu ben ik verkocht, gelukkig niet meer dan een keertje per maand, maar je blijft er wel aan denken. ik ga er mee stoppen...

raizeredge

Wijs gebruiker
loadrunner zei:
Ik dacht vorige week k ****,*****,**** (een aantal woorden a la haagse sjonnie) waarom heb ik ooit ja gezegd op dat lijntje, maja ik was ook zo dronken als een lor, het beviel me iets te goed...

En nu ben ik verkocht, gelukkig niet meer dan een keertje per maand, maar je blijft er wel aan denken. ik ga er mee stoppen...
word nog wel vaker dan 1 x in maand telkens als je gedronken heb dan krijg je zin

Bovenaan