Ben allergisch voor :
- Wannabe's/fake ass mensen, en meelopers, aka mensen zonder eigen mening, moest me in het verleden zogauw ik het door had van iemand waar ik mee praatte ( en heb het héél snel door) echt inhouden om er niet mee te gaan kutten dat ze zichzelf vastlulden

Tegenwoordig merk ik het nog steeds wel snel, maar vind nu dat het mn tijd niet meer waard is, en loop er gewoon van weg

- Elitair gedrag, iemand moet bij echt niet een houding hebben dat ze zich beter voelen dan mij, mn familie, of wie dan ook verder.
- Stressvol gedrag, relax already, komt allemaal wel goed
- Muziek dat opeens ontdekt wordt door de 'massa' of 3fm/Giel ofzo, waardoor je opeens huppelkutjes bij die concerten ziet :-/
Oh, en weet niet of het door de media of films komt, maar dat typisch Amerikaanse gedrag, onwetend en patriottisch om de verkeerde redenen/denkbeelden en maar U S A roepend

arrrrgh, haha
En verder was ik net als ZERO- vroeger ook allergischer voor katten dan nu, moest toen ook echt pilletjes nemen ertegen, en haal ze nu nog steeds niet echt aan daardoor, maar zit nu meer in mn hoofd lijkt me dan dat het nog fysiek zich uit