Heb jij een allergie?

Missyy23

Bewuste gebruiker
Ben allergisch voor :
- Wannabe's/fake ass mensen, en meelopers, aka mensen zonder eigen mening, moest me in het verleden zogauw ik het door had van iemand waar ik mee praatte ( en heb het héél snel door) echt inhouden om er niet mee te gaan kutten dat ze zichzelf vastlulden :grin:
Tegenwoordig merk ik het nog steeds wel snel, maar vind nu dat het mn tijd niet meer waard is, en loop er gewoon van weg :)
- Elitair gedrag, iemand moet bij echt niet een houding hebben dat ze zich beter voelen dan mij, mn familie, of wie dan ook verder.
- Stressvol gedrag, relax already, komt allemaal wel goed
- Muziek dat opeens ontdekt wordt door de 'massa' of 3fm/Giel ofzo, waardoor je opeens huppelkutjes bij die concerten ziet :-/

Oh, en weet niet of het door de media of films komt, maar dat typisch Amerikaanse gedrag, onwetend en patriottisch om de verkeerde redenen/denkbeelden en maar U S A roepend :rolleyes: arrrrgh, haha

En verder was ik net als ZERO- vroeger ook allergischer voor katten dan nu, moest toen ook echt pilletjes nemen ertegen, en haal ze nu nog steeds niet echt aan daardoor, maar zit nu meer in mn hoofd lijkt me dan dat het nog fysiek zich uit :)

leipebaviaan

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Ik ben allergisch voor Religie in alle vormen. Kan er echt de rillingen van over m'n rug krijgen...

Je bent niet de enige! Ik ben er niet allergisch voor, ik haat het. Er bestaan geen engere mensen op deze wereld dan diepgelovigen. :wave:

Timmie94

Bewuste gebruiker
het geeft niet leipebaviaan, Jezus zal ook jou in zijn armen nemen en je het Pad der Verlichting op sturen! Dat zal hij met iedereen hier doen, ieders demoon zal verdwijnen en wij zullen allemaal het licht zien en onze zondes rechtzetten!

OT: ben nergens echt allergisch voor, alleen kan ook vaak dat uber gelovige gelul niet uitstaan. vindt het overigens prima dat mensen daar hun ei bij kwijt kunnen, zolang ze maar normaal doen..

MeejheM

Badass junkie
zaagsel van vurenhout en kalkzandsteen. ik heb een paar gaatjes teveel geboord. als ik stof van een kalkzandsteenblok op mijn huid krijg heb ik na een tijdje rode plekken, inademen is nog erger.

ik heb allerlei zalfjes van de dokter geprobeert, maar die werken niet. ik vermijdt het liever.

ryan1970

Newbie
Zodra ik een Advil inneem, dan krijg ik binnen 15 min een heftige allergische reactie (galbulten).
Er zit een stofje in waar ik dus extreem allergisch voor ben.
Had in het begin toen ik het nog niet wist 2 pillen ingenomen. Mijn ogen waren zo dik dat ik niet eens meer fatsoenlijk kon kijken.

straatmadelief

Belezen gebruiker
Ik ben nergens allergisch voor, ben ik de enige?

Psychedelibee zei:
Tijdloos zei:
allergisch voor paddo's. Misschien dat ik daarom (bijna) altijd 'bad' trips van had vroeger :P
Zo die is wel naar zeg! Niet dat er nog genoeg andere psychedelische alternatieven zijn natuurlijk, maar toch jammer.
Hoe uit een paddo-allergie zich eigenlijk?

Bovenaan