Hebben anderen dit ook?

Rainha

Newbie
Gister heb ik voor het eerst geslikt(een halve) maar ik had ook al gedronken en geblowd. Eerst ging het goed en daarna werd ik helemaal ziek gewooon...ik werd misselijk enzo en het leek alsof alles egt zo op me af te komen en dat soort dingen. Toen ben ik met de taxi naar huis gegaan met me vriendin en toen we bij haar zitten was alles egt vet mooi en dik relaxed weet je...Maar sinds ik wakker ben voel ik me best wel leeg weet je..? hebben julie dit ook en gaat het nog over :confused: Iig Bedankt :wave:

doopie

Bewuste gebruiker
ja die is zon beetje het standaard gevoel als je xtc gebruikt
naarmate je langer gebruikt zullen deze effecten wel steeds meer afnemen en dus minder intensief worden.
zodra dat gebeurt is het beter om er even me te stoppen en mischien later weer opnieuw te beginnen

Niet slim dat je eerst geblowt had en gedronken. Das geen goeie combi zeker niet als je het voor de eerste paar x doet. Naarmate je langer gebruikt weet je ook van jezelf wat je ken hebben tijdens je trip. Geniet eerst maar eens van de werking van XTC zonder drank en wiet. Later ken je wel wat anders erbij doen want dan voel je ook beter wanneer het verkeerd gaat.
Die dag erna leeg voelen das standaard. Dat is je daggie depri zijn. Hoort erbij. Wil je dit niet, moet je het ook niet doen.

:wave:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Precies zoals al gezegd hierboven. Zeker in begin uit kijken met combi's het neemt nu eenmaal meer risico's met zich mee. En drank is daarbij ook nog 1 die deels het effect van XTC wegneemt dus let daar bij op. Dag of dagen erna heb je best kans zoals je zegt dat je je leeg voelt er na. Dat is normaal hoewel het niet fijn is.

peter19

Newbie
ik weet precies wat je bedoel ik blowde ook eerst en dronk daarna ook en slikte vervolgens me eerste pil gevolg daarvan hevig kotsen en zweten :) maar dat heb ik daarna wel ff rechtgezet :stoned:

Bovenaan