Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Ik vond het zelf een beetje veel vooral voor de eerste aankoop ;p of is dit gewoon normaal?
Er bestaat iig goedkoper.
Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
,die maar van redelijk tot slechte (of zelfs heel slechte)kwaliteit zijn.loadrunner zei:nee wikkel ze in alufolie, en dan in plastic. je kan ze gewoon onder in een la leggen
Opa zei:ALTIJD MINIMAAL 10 ZEGELS NEMEN EN LATEN TESTEN VOOR GEBRUIK!!!!!!!!!!!!!
Dit kan echt, echt, echt niet vaak genoeg herhaald worden...
LSD is misschien in het begin moeilijk verkrijgbaar, maar als je slechte shit koopt, gooi het weg en vind een ander. LSD is uiteindelijk maar een klein wereldje, en het is het risico niet waard!

gNuxx zei:50 vind ik wel veel, het enigste wat ik heb meegemaakt is dat het per 10 moet.
Groetjes
LSDmathXtc zei:gNuxx zei:50 vind ik wel veel, het enigste wat ik heb meegemaakt is dat het per 10 moet.
Groetjes
normaal als je een ganse blotter koopt zijn het zo'n 24 stukjes (zegelkes)
prijs varieert van hoeveelheid die er in die regio is en welke dealer natuurlijk

Opa zei:Hmm.... Nee dat probleem heb ik niet![]()
Zoeken naar LSD is niet echt handig, gooi het in de groep, stel je open op, en laat LSD naar jou toe komen...
Verder is de vriezer toch echt de enige echt goede bewaarplaats. Voor meer info hierover moet je handboek LSD 's checken: viewtopic.php?f=5&t=9373
ALTIJD MINIMAAL 10 ZEGELS NEMEN EN LATEN TESTEN VOOR GEBRUIK!!!!!!!!!!!!!
Dit kan echt, echt, echt niet vaak genoeg herhaald worden...
LSD is misschien in het begin moeilijk verkrijgbaar, maar als je slechte shit koopt, gooi het weg en vind een ander. LSD is uiteindelijk maar een klein wereldje, en het is het risico niet waard!
Hij is je helemaal niets verplicht.Plimu zei:en per 50 is de dealer verplicht je 3 sjampletjes te geven
ExceptionalInsight zei:Hij is je helemaal niets verplicht.Plimu zei:en per 50 is de dealer verplicht je 3 sjampletjes te geven

gNuxx zei:haha
welke wet, de drugswet? dealerwet![]()
tomz0r zei:Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Wtf![]()
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...

Inderdaad, tien euro voor een tripjetomz0r zei:Kigh zei:Ik heb er 20 gekocht en 10 euro per zegel betaald, die uiteindelijk ooknog 55mics ipv 160mics bleken te zijn, maarja dat kon mijn tussenpersoon ook niet weten. Is wat ik later gelezen heb veel te veel, maar ik vergeleek het met paddo's en toen viel het voor mezelf wel mee.wobble zei:ik ben dus zeg maar opzoek naar lsd ik kan iemand die het verkoopt maar die wilt alleen per 50 (5 euro per stuk) zegels verkopen is dit normaal ?
Wtf![]()
200 euro voor 1100 mics? Je dealer heeft 170 winst op je gemaakt gok ik...