Heeft iemand een invite code voor undrugged.org?

salvation

Belezen gebruiker
www.undrugged.org is een erg handige site om te testen of je online rc leveranciers te vertrouwen zijn. Voer het adres van de site in en bekijk de reacties van anderen. Heeft iemand mischien een invite code voor mij?

honingolie

Bewuste gebruiker
Account is wel uiterst handig omdat je een vendor list kunt bijhouden.. Zo kun je direct zien of er nieuwe comments zijn geplaatst over een bepaalde vendor.

Heb helaas geen invites over atm..

2C-Em

Belezen gebruiker
Is er trouwens echt geen weg om je password te achterhalen als je die vergeten bent?
Ik had er al eens een account, kan natuurlijk mooi m'n gebruikersnaam achterhalen, maar heb geen idee meer wat m'n wachtwoord ervoor is. En dat terwijl ik vaak dezelfde wachtwoorden, of varianten ervan gebruik.. :rolleyes:
Anders maar 'n nieuwe account aanmaken..maar weer bij de oude zou handiger zijn.
Volgens mij had ik het wahtwoord opgeslagen in een tekstdocument, maar dat is gewist bij een format C:/ :(

Flip Trip

Bewuste gebruiker
sjelepopi zei:
salvation zei:
je online rc leveranciers te vertrouwen zijn.

Kun je spul zoals 2-cb gewoon online bestellen of hoe moet ik dit zien ? :flushed:

Je kunt alles online bestellen, ik heb zelfs een site gevonden waar ze lsd verkopen in de tussentijd hebben ze op dezelfde site ook mdma, maar ik zou die site niet vertrouwen.

2-CB zou wat dat betreft denk ik eerder onder lsd vallen dan de andere research chems. Maar veel research chems zijn nog niet illegaal en kun je dus ook redelijk legaal op internet bestellen.

honingolie

Bewuste gebruiker
Er is veel te krijgen maar je moet vooral goed zoeken en goede bronnen niet openbaar maken..

Daarom zijn de beste bronnnen ook het lastigst om te vinden.

Aparch

Newbie
Ik heb ondertussen een paar websites gevonden maar die zijn erg duur en zien er ook niet echt betrouwbaar uit. Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je goed kan zoeken? Desnoods via PM? :grin:

Qocaïne

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ik wil graag dat de kerstman bestaat,

je kan niet alles hebben.

honingolie

Bewuste gebruiker
Hij verwijst naar een andere site (online medicijn shit) momenteel.. sommigen denken dat het een SSL exploit oid is, de eigenaar van de site waar hij naar verwijst zegt van niets te weten op een ander forum.. Even afwachten maar..

(en nee ik heb geen invites voor nieuwkomers, ook niet als je me pmt.)

Solidius

Badass junkie
Een invite zou ik bijzonder op prijs stellen. In ruil heb ik TorrenTech en Demonoid invites in de aanbieding, en eeuwige dankbaarheid natuurlijk :)

Bovenaan