Heerlijk eten

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Altijd als ik goed stoned ben en ik een heerlijke vreetkick krijg ga ik eten maken (wie niet)..

Nu heeft ieder individu wel iets wat hij vaak eet als die knetter is, dus laat je lekkerste of vaagste of simpelste stonie eten zien :wave: (of vertel het uitgebreid, misschien lekkere eet tips :P ..)

(en als dit topic eerder bij onzin hoort dan hoor ik het wel..)

net even lekker tosti ham/kaas en salami/kaas verorberd :hearteyes:

:stoned:

(nee geen witbrood, dit brood is gruwelijk lekker)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Broodje Mario, de trots van Utrecht :sunglasses:

deze foto vond ik even snel, maak zelf nog wel eens een hippe foto als ik niet stoned ben.

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lucifer in the sky zei:
je neemt een pannekoek. en smeert daar een zeer dikke laag speculaaspasta op.
leg er een tweede pannekoek op en smeer daar nog een klein dun laagje speculaaspasta op.
klaar is kees en opeten maar :grin:

haha dat klinkt wel geniaal! :grin:

Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P

Ik ben van de kaas omelet trouwens!

Osi`

Bewuste gebruiker

Rijst & currysaus en stukjes kip. :hearteyes:
Gewoon in het kom, foto is wel heel wa minder kleurrijker :( zonde!

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Tosti a la bas :grin:

2 witte of bruine (liever bruin) brood sneetjes
daar tussen in, in deze volgorde, paturain of kruidenboter of roomboter, ham, kaas, ham, paturain of kruidenboter, of roomboter.

Bakken in 't pannetje met net niet genoeg boter zodat je goed moet uitkijken of hij niet verbrand...Maarr, smeer vlak voor 't bakken op iedere zijde nog wat van de boven genoemde boters....Zodat het broodje een lekkere kruidige of romige smaakt krijgt. Voeg nog wat kruiden/specerijen toe en hij is klaar :hearteyes: De kruiden en specerijen hou ik voor mezelf, in de hoop dat ik er ooit rijk mee word :P

En dat word smullen vanavond :sunglasses:

Oh, en keer het broodje heel vaak en zorg dat het van buiten goudbruin of iets donkerder word bij witbrood en bij bruinbrood dat 't mooi donker word (niet zwart of te donker uiteraard).

mattskovic

Wijs gebruiker
ik vind shoarma of kebab met lekker veel knoflooksaus wel lekker als ik knetter ben

(wat zit er eigenlijk tussen een broodje mario ? op foto ziet eht er in iedergeval lekker uit )

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Hangt er van af op welk tijdstip van de dag :grin: .

Soms een omelet, maar ook wel lekkere ham/kaas tosti :beer:
Dronken is het vaak frituren.
Stoned is het vaak chjips of koekjes.
En na een trip wil wel es de gekste dingen maken....

Flip,

Valentijntje

Bewuste gebruiker
mattskovic zei:
ik vind shoarma of kebab met lekker veel knoflooksaus wel lekker als ik knetter ben

(wat zit er eigenlijk tussen een broodje mario ? op foto ziet eht er in iedergeval lekker uit )

Pittige salami, normale salami, kaas, milde pepers, wortel (sliertjes), en nog wat zooi...

iig superlekker, (is warm broodje)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Adrenochroom zei:
haha dat klinkt wel geniaal! :grin:

Broodje Mario is inderdaad lekker, eerst at ik een poos minstens een per week en toen waren ze ineens een tijdje heel vies :P

Ik ben van de kaas omelet trouwens!

Die mag je morgen voor me maken, haha :beer:

jcutter

Badass junkie
Doe mij maar een pannenkoeken met kip of pasta met vlees en een lekker sausje :hearteyes: Eten is vooral lekker wanneer je echt knetter high bent van een lekker stuk pure wiet die je in de bong heb geknald :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
ik vul een thermoscan met kokend water, en doe daar twee blikken vol knakworsten in. alvast een paar bakjes met saus vullen ( mosterd, chilisaus en mayonaise)

witte punt broodjes (stuk of 15)alvast opensnijden en wat gesneden uien ertussen doen.

als ie inslaat, zijn de worstjes lekker warm, en kan je gewoon aan een stuk door blijven schranzen.

-----

anders, pistoletje opensnijden, pizzasaus, salami , uien en kaas erop

10 minuten op 180 graden in de oven

inferno33

Bewuste gebruiker
miljoenen dingen hierzo...:tongueout:

pizza croissants van de super, (kersen :hearteyes: ) taart, knakworsten(koud warm, fuck it), schoudercarbonade, kippenpoten, en ALLE restjes..

Daarom neem ik zo weinig mogelijk geld mee als ik ga blowen..

dollegekske

Bewuste gebruiker
als ik knetterstoned ben ga ik altijd friet bakke, om me na 5 minute te realiseren dat ik niet eens weet hoe lang het erin moet enzo dus alles aanbrand zeg maar

]-[IG]-[

Experimenterende gebruiker
Van die lekker ruikende zoete rommel die je bij van die kleine eet-winkeltjes ziet liggen. Dingen als donuts, tompoezen, roze koeken en bonbons zijn bijv lekker. :grin:

Skippy

Wijs gebruiker
ik vreet alles wat los en vast zit als ik stoned ben, daarom eet ik vaak voor ik mn joint opsteek

Suntablet

Bewuste gebruiker
vooral frieten, hamburgers, kebab, worstenbroodjes, pannekoeken, verschillende soorten pasta's, vlees!, rauwe groenten, wok met rijst, chinees, mexicaans, chips, nootjes, limonade, cola, multi-vruchtensapjes, water, bier...

niet zo graag aardappelen, boterhammen,... dat vind ik te droog en dan ben ik de hele tijd aan het drinken met buikpijn van het te veel drinken tot gevolg :P

ooh, ik was ook nog de snoepjes vergeten, vooral die snoepjes die niet te hard zijn en met suiker op of die (een beetje) zuur zijn

jcutter

Badass junkie
Als mijn geest ontgift moet worden van alle gedachtens die ernaar toe kunnen lijden dat ik een drug ga gebruiken die ik helemaal niet wil gebruiken, dan heb ik maandenlang vreetkicks. Voor vreetkicks heb je geen cannabis voor nodig mensen! Dan maar als een vetzak over straat lopen.. :(

Suntablet

Bewuste gebruiker
gelukkig hoef ik me geen zorgen te maken
Ik weeg net genoeg, hoeveel ik ook eet.. ik denk dat ik gewoon altijd maar een beetje opneem en ik heb ook bijlange niet altijd vreetkicks.

En waarom denk je (of zo leid ik toch af) dat alle blowers vetzakken zijn. Ik ken echt niemand die blowt en dik is. :P

:stoned:

inferno33

Bewuste gebruiker
ik weet zeker dattie die van lauu niet overtreft, maar gewoon bij de hema, één kilo voor 6-7 euro ofzo... 20 min in de oven en klaar:)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ik hou van stoned kokkerellen!

Benodigdheden:
-Moot zalm
-Verse 'pekesstoemp' (geen idee hoe nederlanders puré met worteltjes noemen)
-een pizzabaget
-2 kaaskroketten
-Verse ijsbergsla
-Vers brood
-Ketchup
-Beetje tijd

Vervolgens klaarmaken en op het grootste bord in huis kegelen! :grin:
Deze smaken passen uitermate goed samen, kortom een feest in de mond! :stoned: :stoned:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Ziet er ook ontzettend heerlijk uit, alleen om nou pure met worteltjes te gaan eten nee dank je..

lekkere snacks! niet gezonde groente :mrgreen:

Imke

Badass junkie
Kebab/pita
Chips, alle soorten
Chocolademousse
Boterhammen met Nutella-choco (geen andere choco)
Chocoladewafels
Snoep, liefst lange zure matten, colasmaak
M&M's met nootjes
Milkshake
Grote bak frieten met curryketchup of mayonaise
Bickyburger
Broodje Martino met alles erop en eraan
Spaghetti met tomatensaus en veel groentjes
Pizza, verschillende soorten
Chocolademelk
Sara Lee Brownies
Passievruchten en bananen
Rosbief met kroketjes, gebakken erwtjes en wortelen met een bruine saus met uitjes
Vers gebakken chocoladebroodjes
Vanillepudding met speculaas
Brusselse wafel met veel slagroom, suiker en vanilleijs
Warme pannekoek met een bolletje vanilleijs ertussen
Kip met zoetzure saus en pasta
Italiaanse schotel
Ravioli
Soep, alle soorten
Marokkaanse muntthee met veel suiker
Worstenbroodje met cocktailsaus
Koude macaroni met hesp, tomaat, erwtjes, uitjes, komkommer, maïs, eieren, dat allemaal gemengd in mayonaise
Bresiliennetaart
Koekjes, liefst met chocolade
Chocoladerepen, liefst snickers

Enzovoort enzovoort :stoned:

Bovenaan