Natuurlijk is de goed sativa shiva mij goed gezind vandaag. Net nadat ik een lekkere kop thee heb genuttigd heb ik een fakkel gedraaid en ben met de hond een stukje gaan lopen... Zag allemaal politiewagens staan bij een tuin net buiten mijn woonplaats ik met mijn joint natuurlijk even checken of ze weer wiet aan het ruimen zijn aangezien het seizoen ervoor is. En ja hoor 16 planten zo groot als ze maar zijn konden, even gekeken gewacht tot ze vertrokken. Erheen gegaan en ongeveer 10 gram aan gevonden waar ze het opgeladen hadden op de gemeentewagen. Straks ga ik natuurlijk nog een keer kijken maar dan in de desbetreffende tuin zelf aangezien ze voor een hoop hadden laten vallen en ik door het heg heb gezien dat er in de tuin nog meer op de grond ligt. En heerlijk afgebloeide wiet ruikt zeer sterk natuurlijk ook omdat die nat is maar de toppen zien er toppie uit. Het enige nadeel is dat er wat zand op sommige topjes zit maar aangezien ik niet wil weten wat ze in de shop allemaal tussen de mix gooien en wat er op de wiet zit denk ik dat een beetje zand roken niet veel kwaad kan. Het gaat om minimale hoeveelheid zand want als twee topjes waren te vies die heb ik weggegooid maar het meeste was lekker groen een beetje purple kleurtje eraan. Echte goeie ouwe goed afgebloeid buitenwietje ben heel benieuwd als die droog is en over een uurtje even met de hond nog een keer kijken daar of er niet meer ligt in de tuin zelf... Moest het even kwijt mensen ben weer zo blij als me dit geluk overkomt. Alleen desondanks ik 25 ben gooit mijn pa natte wiet altijd weg waarom omdat hij niet wil dat ik met kweek te maken krijg aangezien marokanen hier verdwijnen en in mootjes gehakt worden als die wiet jatten. Ook al heb ik het gevonden daar is hij heel snel klaar mee gewoon wiet ligt hier overal op mijn kamer en de heroine liet die toendertijd zelfs nog liggen maar buitenwiet stinkt zo in het begin ja binnen ook en gooit hij het gewoon in de kachel. Maar deze keer niet hier blijft hij vanaf maar mijn kamer stinkt al aardig naar wiet momenteel...