Heineken

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over XTC.

Ik weet niet of ik dit mag vragen maar de eerste keer xtc heb ik ongeveer 4 maanden geleden gedaan. Dat waren Goudstaafjes. Ik denk dat dat een van de leukste momenten van mijn leven was... het was echt geweldig hoe ik helemaal op kon gaan in de muziek en een intense liefde voelde voor iedereen. Nu heb ik 1 maand geleden weer xtc gebruikt op een techno feest, Dit waren Heinekens. Hier had ik een heel ander gevoel bij. Ik ging wel helemaal op in de muziek maar het echte intense liefdes gevoel bleef weg.

Nu is mijn vraag of het komt door de pillen dat deze ervaringen zo verschillend waren. Of dat het komt omdat de 1e keer altijd het leukst blijft, en ik er van uit moet gaan dat de volgende keren dat ik XTC zal gebruiken het ongeveer het zelfde word als de 2e keer?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Eerste keren zijn bijzonder vaak.
Laat je pillen wel testen, is nogal wat gif in de omloop.

3 maanden pauze regel heb je gehouden, vermoed dat je laatste pil niet 'goed' was.

Speculeren over de inhoud doen we niet.
Laten testen en je weet waarom dit zo anders was.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Denk eerlijk gezegd dat je er de tweede keer te veel van verwachtte. Ook moet je er rekening mee houden dat iedere keer anders is.

Hoe je het beleefd is afhankelijk van hoe je jezelf voelt op dat moment, hoe de sfeer is en met wie je bent. Misschien dat het de volgende keer weer meer in de buurt komt van de eerste keer maar dat kun je nooit zeker weten van tevoren.

Laat idd ook altijd je pillen testen, wij kunnen vanuit hier niet zien wat er in je pil zit dus speculeren doen we niet

Fool

Badass junkie
In bijna alle pillen zit gewoon MDMA, dan maakt het niet uit wat voor logo erop gedrukt is. Je kunt je pillen in Nederland laten testen en dan weer je precies hoeveel en wat erin zit. :)

Er zal zeker een verschil zijn geweest tussen de eerste en tweede keer, maar het zou best kunnen dat je de tweede keer 'teveel' genomen hebt waardoor het verliefde gevoel wat overstemt werd. Met geteste pillen kun je vrij zeker een dosering innemen, aangeraden wordt om maximaal over de hele avond als man 1.5 tot 2 milligram per kilo lichaamsgewicht te nemen. Bij het nemen van deze dosering in één keer zal dat gevoel zelfs al wat overstemd worden. :)

Verder klopt wat hierboven gezegd is ook wel aardig. :wink:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
bedankt voor de reacties!

Ik heb de vorige keren niet laten testen (dom dom dom)
deze keer wil ik de zelfde pillen gebruiken als vorige keer (heinekens)
ik denk dat ik de pillen alsnog even laat testen voor de zekerheid.

hoelang duurt het voordat de test resultaten binnen zijn? ik heb namelijk 28 februari weer een feest en wil ze dan eigenlijk wel weer tot mijn beschikking hebben. :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
bedankt voor de reacties!

Ik heb de vorige keren niet laten testen (dom dom dom)
deze keer wil ik de zelfde pillen gebruiken als vorige keer (heinekens)
ik denk dat ik de pillen alsnog even laat testen voor de zekerheid.

hoelang duurt het voordat de test resultaten binnen zijn? ik heb namelijk 28 februari weer een feest en wil ze dan eigenlijk wel weer tot mijn beschikking hebben. :grin:

Moet makkelijk lukken , MDMA/XTC heeft eerste prioriteit normaal gesproken. Kortom 1 of 2 weken max als het goed is.

Is verder anoniem en gratis :)

http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen

Bovenaan