Ze kreeg slechts 5mg per dag van me. Ze had geen wedstrijd ambities maar was destijds wel serieus bezig en de rest had ze ook op orde. 5 tot 10mg is een veilige dosis die geen ongewenste bijwerkingen normaal gesproken met zich meebrengt, behalve dat haar favoriete cardio in de sportschool niet mag omdat dat grotendeels horizontaal uitgevoerd werd 😉. We hebben ook eens geprobeerd om ipv anavar, primobolan op slechts 50mg per week te zetten maar daar kreeg ze wel ongewenste bijwerkingen van, stem die begon over te slaan.
Met trenbolone heb ik altijd een haat/liefde verhouding gehad. En dan vooral het slechte slapen en de bekende "night sweats" stonden mij dusdanig tegen dat ik het eigenlijk nooit gebruikte. En vreemd dat je libido er op vooruit ging, aangezien het net zoals deca een 19-nor variant is en dus dat je er dan ook een soort van deca-dick van kan krijgen. Als ik je een advies mag geven, tenzij je geen last hebt van bovengenoemde sides, neem primobolan icm met test. Primobolan is echt een wondermiddel, mits je het goed doseert. En daar hangt dan wel een kostenplaatje aan. Maar 1000mg primobolan icm 250mg tot 500mg testosteron geeft mijn inziens betere resultaten. Is een stuk minder belastend en ideaal om bv de hele zomer door te trekken.